Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Tomek64
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:04 am

Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

Post autor: Tomek64 » wt mar 11, 2008 3:22 pm

Witam!

Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.

( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)

1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)

2.Co to są te "lifty"?

3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)

4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).

Awatar użytkownika
Karol STW
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 09, 2007 9:07 pm
Lokalizacja: ST.Wola Barnet UK

Post autor: Karol STW » wt mar 11, 2008 3:55 pm

1.Zależy jak je przygotujesz 8) jaki nakład kasy bedziesz mógł przeznaczyc na pipka :D
2.Lift-Jest to podnoszenie auta wzglęgem osi :P czyli mosty zostaja przy glebie a auto jako konstrukcja idzie do góry
a robi sie go dla poprawienia kątów natarcia itp :P i dla możliwości wsadzenia większych gum :)2
3.Zależy co masz na mysli w kwesti ulepszenia auta :wink:
-Podniesienie go , założenie większych gum mocnych zdeżaków i zaczepów do wydzierania z błota . a firma to zależy od ciebie :)2
4.Jesli chcesz śmigac w terenie to lepszą baza był by (Xj) Cherokee
w (Zj)Granda więcej kasy trzeba wpakowac no i troche waga większa :wink: żeby móc równie dobrze w terenie smigać :D

A tak wogule zajrzyj tutaj www.jeep.org.pl
Dowiesz sie wszystkiego :wink: :)2
superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....

Tomek64
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:04 am

Post autor: Tomek64 » wt mar 11, 2008 4:04 pm

Dzięki za odpowiedź.Poczytam na tej stronce trochę.

Awatar użytkownika
Karol STW
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 09, 2007 9:07 pm
Lokalizacja: ST.Wola Barnet UK

Post autor: Karol STW » wt mar 11, 2008 4:07 pm

Najlepiej zarejestruj sie na forum jeep.org.pl i pytaj i używaj opcji szukaj :lol:
PZDR :P
superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

Post autor: alien256 » wt mar 11, 2008 4:25 pm

Tomek64 pisze:Witam!

Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.

( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)

1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)

2.Co to są te "lifty"?

3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)

4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .
N4x4D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

Post autor: Przemekslaw » wt mar 11, 2008 6:01 pm

alien256 pisze:
Tomek64 pisze:Witam!

Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.

( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)

1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)

2.Co to są te "lifty"?

3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)

4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .
Tak tak, babka mojej ciotki ma kolezanke która zna chłopa, który ma ziła, chwali sobie, do kościoła jeździ, po skałach też a jak trzeba to nawet odpali :)21
Alien, opiniom zasłyszanym mówimy stanowcze NIE i mamy je w d...pie.
Karol dobrze prawi... alien pierd.oli 3 po 3 Obrazek
Zarówno Zj jak i XJ w ciezki teren sie nie nadaja przy fabrycznym stanie. Jak kazde auto trzeba je odpowiednio zmotac, XJ ma wieksze predyspozycje, ale jak ma sie olej w głowie i troche $ to grand tez dzielnościa nie grzeszy.
Jesli ktos chce auto w ciezki teren, to wózek na ramie prosze kupic 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

Post autor: alien256 » wt mar 11, 2008 9:40 pm

Przemekslaw pisze:
alien256 pisze:
Tomek64 pisze:Witam!

Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.

( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)

1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)

2.Co to są te "lifty"?

3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)

4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .
Tak tak, babka mojej ciotki ma kolezanke która zna chłopa, który ma ziła, chwali sobie, do kościoła jeździ, po skałach też a jak trzeba to nawet odpali :)21
Alien, opiniom zasłyszanym mówimy stanowcze NIE i mamy je w d...pie.
Karol dobrze prawi... alien pierd.oli 3 po 3 Obrazek
Zarówno Zj jak i XJ w ciezki teren sie nie nadaja przy fabrycznym stanie. Jak kazde auto trzeba je odpowiednio zmotac, XJ ma wieksze predyspozycje, ale jak ma sie olej w głowie i troche $ to grand tez dzielnościa nie grzeszy.
Jesli ktos chce auto w ciezki teren, to wózek na ramie prosze kupic 8)
Wiesz nie mam ochoty komentować twoich wypocin ,następnym razem bardziej sie postaraj . :wink:

I tak dla ścisłości treśc opisu powyżej nie jest zasłyszana tylko oparta na własnych doświadczeniach
N4x4D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » wt mar 11, 2008 11:23 pm

No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiej :)21 Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat :lol:
dziekuje 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 11, 2008 11:32 pm

Przemekslaw pisze: Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ?
przeciez w kazdy teren da sie wjechać bez liftu i na seryjnych kapciach





rzecz w tym , zeby wyjechać :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: alien256 » wt mar 11, 2008 11:37 pm

Przemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiej :)21 Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat :lol:
dziekuje 8)
Pisze o tym co wiem a ,ze wiem co wiem to jest jak jest i nie będe tworzył nie stwożonych historii . Jeżeli masz większe doświadczenie to pisz chętnie poczytam .Biore te auto na rajd ale jedynie co zrobie to założe mu opony inne jeszcze nie wiem jakie. Ogólnie bawimy sie innymi autami z uwagi na to ze to jest jakie jest .
"Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobie
N4x4D

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: alien256 » wt mar 11, 2008 11:42 pm

sbb pisze:
Przemekslaw pisze: Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ?
przeciez w kazdy teren da sie wjechać bez liftu i na seryjnych kapciach





rzecz w tym , zeby wyjechać :)21
Właśnie jest jak mówisz nasz grand przeważnie na kinetyku przemierza trase za unimogiem .i doskonale wiem ze po dostosowaniu do terenu było by inaczej ale jak juz pisałem ja go nie dostosowałem !!
N4x4D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt mar 11, 2008 11:43 pm

alien256 pisze: "Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobie
A co nie można :o jak siofer kumaty to opierdzieli fabrycznym sprzętem nie jednego super wyliftowanego z windą i na 45 calach :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » wt mar 11, 2008 11:47 pm

Przemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiej :)21 Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat :lol:
dziekuje 8)
Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarcza :)21 A co tu dopiero o terenie mówić ;)
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: alien256 » wt mar 11, 2008 11:49 pm

klucz13 pisze:
alien256 pisze: "Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobie
A co nie można :o jak siofer kumaty to opierdzieli fabrycznym sprzętem nie jednego super wyliftowanego z windą i na 45 calach :)25
:)21
Zgadza się . fakt nie sam sprzęt w terenie jedzie
N4x4D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr mar 12, 2008 12:01 am

TomaszRT pisze:
Przemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiej :)21 Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat :lol:
dziekuje 8)
Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarcza :)21 A co tu dopiero o terenie mówić ;)
Wszystko tez zalezy od kierownika :)21
Grand nie był, nie jest i nigdy nie bedzie fura przeznaczona do ciezkiego terenu - wiem bo mam, wiem bo jeżdże, wiem bo psuje. Do turystyki O-R sie nadaje, bo fajnie wygodnie w miare i ogółem przyjemny wózek. Kol Alien, zeby załozyc jakies sensowne kapcie do tego wózka (czyt. 31" ) to kiniecznie trzeba zrobic 2", jak zrobisz 2 " to zobaczysz ze redubktor troche zwisa i trzeba zmotac osłone, jak zobaczysz ze to mało bo przy rowkach mozesz rozpieprzyc przedni zderzak, to pomyslisz o stalowym, najlepiej pod winde... i tutaj sie zaczyna wyscig zbrojen, konczy na sprzedazy auta bo własciciel myslał ze ZJ'em mozna wiecej, za mniej :)21
Ale niech mi ktos nie pisze o jexdzie w terenie seryjnym grandem i innymi autami 4x4, bo na seryjnych kapciach bez liftu nie robia.. no za wyjątkiem UAZa, tam tylko wieksze koła sie pakuje i mozna juz cos podziałac :)21

A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem... :)23
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr mar 12, 2008 12:07 am

Przemekslaw pisze:innymi autami 4x4, bo na seryjnych kapciach bez liftu nie robia.. no za wyjątkiem UAZa, tam tylko wieksze koła sie pakuje i mozna juz cos podziałac :)21
No jeszcze parę bysię znalazło :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr mar 12, 2008 12:08 am

Przemekslaw pisze:Wszystko tez zalezy od kierownika
A kierownik najlepiej uczy się myślenia, jadąc w teren w jedno auto, na wyposażeniu mając tylko pilota na prawym i tirfora w bagażniku :)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: alien256 » śr mar 12, 2008 12:15 am

Przemekslaw pisze:
TomaszRT pisze:
Przemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiej :)21 Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat :lol:
dziekuje 8)
Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarcza :)21 A co tu dopiero o terenie mówić ;)
Wszystko tez zalezy od kierownika :)21
Grand nie był, nie jest i nigdy nie bedzie fura przeznaczona do ciezkiego terenu - wiem bo mam, wiem bo jeżdże, wiem bo psuje. Do turystyki O-R sie nadaje, bo fajnie wygodnie w miare i ogółem przyjemny wózek. Kol Alien, zeby załozyc jakies sensowne kapcie do tego wózka (czyt. 31" ) to kiniecznie trzeba zrobic 2", jak zrobisz 2 " to zobaczysz ze redubktor troche zwisa i trzeba zmotac osłone, jak zobaczysz ze to mało bo przy rowkach mozesz rozpieprzyc przedni zderzak, to pomyslisz o stalowym, najlepiej pod winde... i tutaj sie zaczyna wyscig zbrojen, konczy na sprzedazy auta bo własciciel myslał ze ZJ'em mozna wiecej, za mniej :)21
Ale niech mi ktos nie pisze o jexdzie w terenie seryjnym grandem i innymi autami 4x4, bo na seryjnych kapciach bez liftu nie robia.. no za wyjątkiem UAZa, tam tylko wieksze koła sie pakuje i mozna juz cos podziałac :)21

A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem... :)23
Teraz piszesz z sensem! dokładnie jest tak jak piszesz dlatego nie inwestuje w te auto za co ciągamy dobre pytanie odp. za co sie da !
efekt odpadaja plastiki na prawo i lewo . Zbytnio sie o zdrowie auta nie martwimy ale własnie w planie jest sprzedaz auta ale przedtem rajd w kwietniu trzeba to jakoś połaczyć i pogodzić dlatego dostanie terenowe oponki i nic więcej a na rajdzie będzie grzeczny to i może w całości dojedzie do końca rajdu
N4x4D

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr mar 12, 2008 7:27 am

TomaszRT pisze:
Przemekslaw pisze:Wszystko tez zalezy od kierownika
A kierownik najlepiej uczy się myślenia, jadąc w teren w jedno auto, na wyposażeniu mając tylko pilota na prawym i tirfora w bagażniku :)21
A myslisz że jak zaczynałem UAZem :)21

ps. Tirfor teraz tez zawsze w razie W w bagażniku jest :)21

Alien - ok,ok Pax 8) :)2
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
alien256
 
 
Posty: 297
Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: alien256 » śr mar 12, 2008 7:53 am

"Alien - ok,ok Pax"




ok Pax
N4x4D

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr mar 12, 2008 8:20 am

Przemekslaw pisze: A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem... :)23
W niektórych są zaczepy. Niezbyt pancerne, ale są
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Post autor: suchorz » śr mar 12, 2008 9:04 am

Tak się składa, że mam oba auta i moge porównać ich własności terenowe.
XJ po zmotaniu jest dobry w teren, standart nadaje się tylko na progi piaskowe i tyle.
ZJ to idelane auto na trase i drogi piaskowe, w teren juz juest za ciężki.
Grandem jeżdze na wypady w klasie turystycznej, auto standartowe na oponach AT.
Nepewno Granda można zmotać w teren, ale XJ jest lepszy- mniej elektroniki, lżejszy, inny reduktor itp.
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Tomek64
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:04 am

Post autor: Tomek64 » śr mar 12, 2008 10:50 am

Dzięki za wszystkie wyczerpujące posty.

Mam jeszcze 15.000 zł.

Robić Cherokee czy kupić nowe auto w teren? Myślałem o Patrolu GR y60.

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » śr mar 12, 2008 10:58 am

Tomek64 pisze:Dzięki za wszystkie wyczerpujące posty.

Mam jeszcze 15.000 zł.

Robić Cherokee czy kupić nowe auto w teren? Myślałem o Patrolu GR y60.
sprzedaj szerokiego i kup disco :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Tomek64
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:04 am

Post autor: Tomek64 » śr mar 12, 2008 11:23 am

Nie lepiej Defendera?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość