Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.
Moderator: Mroczny
Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.
Witam!
Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.
( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)
1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)
2.Co to są te "lifty"?
3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)
4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.
( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)
1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)
2.Co to są te "lifty"?
3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)
4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
1.Zależy jak je przygotujesz
jaki nakład kasy bedziesz mógł przeznaczyc na pipka
2.Lift-Jest to podnoszenie auta wzglęgem osi
czyli mosty zostaja przy glebie a auto jako konstrukcja idzie do góry
a robi sie go dla poprawienia kątów natarcia itp
i dla możliwości wsadzenia większych gum
3.Zależy co masz na mysli w kwesti ulepszenia auta
-Podniesienie go , założenie większych gum mocnych zdeżaków i zaczepów do wydzierania z błota . a firma to zależy od ciebie
4.Jesli chcesz śmigac w terenie to lepszą baza był by (Xj) Cherokee
w (Zj)Granda więcej kasy trzeba wpakowac no i troche waga większa
żeby móc równie dobrze w terenie smigać 
A tak wogule zajrzyj tutaj www.jeep.org.pl
Dowiesz sie wszystkiego



2.Lift-Jest to podnoszenie auta wzglęgem osi

a robi sie go dla poprawienia kątów natarcia itp


3.Zależy co masz na mysli w kwesti ulepszenia auta

-Podniesienie go , założenie większych gum mocnych zdeżaków i zaczepów do wydzierania z błota . a firma to zależy od ciebie

4.Jesli chcesz śmigac w terenie to lepszą baza był by (Xj) Cherokee
w (Zj)Granda więcej kasy trzeba wpakowac no i troche waga większa


A tak wogule zajrzyj tutaj www.jeep.org.pl
Dowiesz sie wszystkiego


superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.
Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .Tomek64 pisze:Witam!
Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.
( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)
1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)
2.Co to są te "lifty"?
3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)
4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
N4x4D
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.
Tak tak, babka mojej ciotki ma kolezanke która zna chłopa, który ma ziła, chwali sobie, do kościoła jeździ, po skałach też a jak trzeba to nawet odpalialien256 pisze:Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .Tomek64 pisze:Witam!
Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.
( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)
1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)
2.Co to są te "lifty"?
3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)
4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).

Alien, opiniom zasłyszanym mówimy stanowcze NIE i mamy je w d...pie.
Karol dobrze prawi... alien pierd.oli 3 po 3

Zarówno Zj jak i XJ w ciezki teren sie nie nadaja przy fabrycznym stanie. Jak kazde auto trzeba je odpowiednio zmotac, XJ ma wieksze predyspozycje, ale jak ma sie olej w głowie i troche $ to grand tez dzielnościa nie grzeszy.
Jesli ktos chce auto w ciezki teren, to wózek na ramie prosze kupic

- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Re: Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.
Wiesz nie mam ochoty komentować twoich wypocin ,następnym razem bardziej sie postaraj .Przemekslaw pisze:Tak tak, babka mojej ciotki ma kolezanke która zna chłopa, który ma ziła, chwali sobie, do kościoła jeździ, po skałach też a jak trzeba to nawet odpalialien256 pisze:Grand Cherokee w ciężkim terenie spisywał sie słabo plastiki pryskały na prawo i lewo i jak już kolega pisał ciężkawy troche Jedynie co to mocy mu nie brakowało - pisze o 5.2 benzyna bez dostosowan do terenu .pewnie po podniesieniu i montazu opon at bądz mt byłoby dobrze ale tego już nie sprawdzałem .W terenie skalistym z uwagi że auto trochę długie i brak osłon ,wał napędowy długi uległ zgięciu .Pewnie znajdą sie tacy użytkownicy którym to auto pasuje ,ale jak dla mnie to w ciężki teren nie za bardzo . Natomiast słyszałem że cherokee jest lepszy jak do terenu i jak mi sie wydaje jest wyższy od granda .Tomek64 pisze:Witam!
Jestem ''młodym'' posiadaczem Jeepa Cherokee.Ponieważ chciałbym troszkę poszaleć w terenie mam kilka pytań.
( Cherokee 4.0, 170KM, automat, gaz)
1.Czy to auto nadaje się do cięższego terenu? (większe błoto itp)
2.Co to są te "lifty"?
3.Jak go ulepszyć?(jakie części wymienić, na jakie)
4.Warto go zmienić na Granda '97? (mam okazje).
Alien, opiniom zasłyszanym mówimy stanowcze NIE i mamy je w d...pie.
Karol dobrze prawi... alien pierd.oli 3 po 3
Zarówno Zj jak i XJ w ciezki teren sie nie nadaja przy fabrycznym stanie. Jak kazde auto trzeba je odpowiednio zmotac, XJ ma wieksze predyspozycje, ale jak ma sie olej w głowie i troche $ to grand tez dzielnościa nie grzeszy.
Jesli ktos chce auto w ciezki teren, to wózek na ramie prosze kupic

I tak dla ścisłości treśc opisu powyżej nie jest zasłyszana tylko oparta na własnych doświadczeniach
N4x4D
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Pisze o tym co wiem a ,ze wiem co wiem to jest jak jest i nie będe tworzył nie stwożonych historii . Jeżeli masz większe doświadczenie to pisz chętnie poczytam .Biore te auto na rajd ale jedynie co zrobie to założe mu opony inne jeszcze nie wiem jakie. Ogólnie bawimy sie innymi autami z uwagi na to ze to jest jakie jest .Przemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiejJak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat
![]()
dziekuje
"Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobie
N4x4D
- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Właśnie jest jak mówisz nasz grand przeważnie na kinetyku przemierza trase za unimogiem .i doskonale wiem ze po dostosowaniu do terenu było by inaczej ale jak juz pisałem ja go nie dostosowałemsbb pisze:przeciez w kazdy teren da sie wjechać bez liftu i na seryjnych kapciachPrzemekslaw pisze: Jak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ?
rzecz w tym , zeby wyjechać

N4x4D
A co nie możnaalien256 pisze: "Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobie



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarczaPrzemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiejJak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat
![]()
dziekuje


'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Zgadza się . fakt nie sam sprzęt w terenie jedzieklucz13 pisze:A co nie możnaalien256 pisze: "Jazda w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach - to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat" - no stary daruj sobiejak siofer kumaty to opierdzieli fabrycznym sprzętem nie jednego super wyliftowanego z windą i na 45 calach
![]()
N4x4D
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Wszystko tez zalezy od kierownikaTomaszRT pisze:Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarczaPrzemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiejJak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat
![]()
dziekujeA co tu dopiero o terenie mówić

Grand nie był, nie jest i nigdy nie bedzie fura przeznaczona do ciezkiego terenu - wiem bo mam, wiem bo jeżdże, wiem bo psuje. Do turystyki O-R sie nadaje, bo fajnie wygodnie w miare i ogółem przyjemny wózek. Kol Alien, zeby załozyc jakies sensowne kapcie do tego wózka (czyt. 31" ) to kiniecznie trzeba zrobic 2", jak zrobisz 2 " to zobaczysz ze redubktor troche zwisa i trzeba zmotac osłone, jak zobaczysz ze to mało bo przy rowkach mozesz rozpieprzyc przedni zderzak, to pomyslisz o stalowym, najlepiej pod winde... i tutaj sie zaczyna wyscig zbrojen, konczy na sprzedazy auta bo własciciel myslał ze ZJ'em mozna wiecej, za mniej

Ale niech mi ktos nie pisze o jexdzie w terenie seryjnym grandem i innymi autami 4x4, bo na seryjnych kapciach bez liftu nie robia.. no za wyjątkiem UAZa, tam tylko wieksze koła sie pakuje i mozna juz cos podziałac

A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem...

- alien256
-
- Posty: 297
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 11:15 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań/Suchy Las
- Kontaktowanie:
Teraz piszesz z sensem! dokładnie jest tak jak piszesz dlatego nie inwestuje w te auto za co ciągamy dobre pytanie odp. za co sie da !Przemekslaw pisze:Wszystko tez zalezy od kierownikaTomaszRT pisze:Lift + MT na niejednej bieszczadzkiej drodze leśnej czy polnej, która to droga nawet na mapie figuruje czasem nie wystarczaPrzemekslaw pisze:No to chyba słabe masz te "doswiadczenia"... Zaraz mi wyskoczysz ze Uaz z Andoria robi lepiejJak mozesz pisac o jeździe w terenie bez liftu i na seryjnych kapciach ? to odrazu świadczy o poziomie wiedzy na temat
![]()
dziekujeA co tu dopiero o terenie mówić
Grand nie był, nie jest i nigdy nie bedzie fura przeznaczona do ciezkiego terenu - wiem bo mam, wiem bo jeżdże, wiem bo psuje. Do turystyki O-R sie nadaje, bo fajnie wygodnie w miare i ogółem przyjemny wózek. Kol Alien, zeby załozyc jakies sensowne kapcie do tego wózka (czyt. 31" ) to kiniecznie trzeba zrobic 2", jak zrobisz 2 " to zobaczysz ze redubktor troche zwisa i trzeba zmotac osłone, jak zobaczysz ze to mało bo przy rowkach mozesz rozpieprzyc przedni zderzak, to pomyslisz o stalowym, najlepiej pod winde... i tutaj sie zaczyna wyscig zbrojen, konczy na sprzedazy auta bo własciciel myslał ze ZJ'em mozna wiecej, za mniej
Ale niech mi ktos nie pisze o jexdzie w terenie seryjnym grandem i innymi autami 4x4, bo na seryjnych kapciach bez liftu nie robia.. no za wyjątkiem UAZa, tam tylko wieksze koła sie pakuje i mozna juz cos podziałac
A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem...
efekt odpadaja plastiki na prawo i lewo . Zbytnio sie o zdrowie auta nie martwimy ale własnie w planie jest sprzedaz auta ale przedtem rajd w kwietniu trzeba to jakoś połaczyć i pogodzić dlatego dostanie terenowe oponki i nic więcej a na rajdzie będzie grzeczny to i może w całości dojedzie do końca rajdu
N4x4D
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
A myslisz że jak zaczynałem UAZemTomaszRT pisze:A kierownik najlepiej uczy się myślenia, jadąc w teren w jedno auto, na wyposażeniu mając tylko pilota na prawym i tirfora w bagażnikuPrzemekslaw pisze:Wszystko tez zalezy od kierownika

ps. Tirfor teraz tez zawsze w razie W w bagażniku jest

Alien - ok,ok Pax


W niektórych są zaczepy. Niezbyt pancerne, ale sąPrzemekslaw pisze: A tak BTW @alien, za co ciągacie tego granda na tym kinetyku, bo o ile pamietam seryjnie z przodu to zaczepów nie ma, a skoro jeździcie stockowym wózkiem...
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Tak się składa, że mam oba auta i moge porównać ich własności terenowe.
XJ po zmotaniu jest dobry w teren, standart nadaje się tylko na progi piaskowe i tyle.
ZJ to idelane auto na trase i drogi piaskowe, w teren juz juest za ciężki.
Grandem jeżdze na wypady w klasie turystycznej, auto standartowe na oponach AT.
Nepewno Granda można zmotać w teren, ale XJ jest lepszy- mniej elektroniki, lżejszy, inny reduktor itp.
XJ po zmotaniu jest dobry w teren, standart nadaje się tylko na progi piaskowe i tyle.
ZJ to idelane auto na trase i drogi piaskowe, w teren juz juest za ciężki.
Grandem jeżdze na wypady w klasie turystycznej, auto standartowe na oponach AT.
Nepewno Granda można zmotać w teren, ale XJ jest lepszy- mniej elektroniki, lżejszy, inny reduktor itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość