MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw kwie 17, 2008 9:28 am
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw kwie 17, 2008 9:40 am
dzieki
wychodzi na to, ze nie mam szans mieć zawieszenia up country
czyli amory jak wyżej powinny pasować
jeszcze jedno pytanie - czy marotyzatory do WJ i WG programowo różnią się jakoś siłą tłumienia

robok rzępoli w harapuciu
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw kwie 17, 2008 9:57 am
sa takie same bo i wozki takie same

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw kwie 17, 2008 10:12 am
a to przepraszam
gdzieś słyszałem, ze wersje europejskie są zestrajane bardziej twardo, ale to pewnie chodzi o sprężynę
robok rzępoli w harapuciu
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw kwie 17, 2008 10:14 am
twardosc jest zalezna od sprezyny i amorka , ale wiekszosc amorkow aftermarket jest robiona uniwersalnie
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw kwie 17, 2008 6:09 pm
Jak chcesz monroe, to kup Reflex. Dobre amorki do WJ
Co do amorków to prawdopodobnie europejskie są trochę twardsze, ale rozmiar ten sam, w sensie że nowe i tak podejdą bez problemu

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » pt kwie 18, 2008 7:30 pm
Jak masz kontener to się nie zastanawiaj tylko parę kompletów bilsteinów ściągaj - w RP 4 szt to wydatek 2400 zł i dla mnie na prawdę jedne z najlepszych na lata (pełna regeneracja ca 150 zł i smigasz znowu nówką) - szybciej auto sprzedasz niż zmienisz amortyzatory. Mój kolega kupił 2 tygodnie temu do WJ za 209 usd - 4 szt.
Moje z ZJ poszły do WJ i już 5 rok jeżdżą - teraz przed montażem sprawdzałem w serwisie bilsteina czy wszystko OK i tylko dwie gumowe tulejki wymieniłem. - czyli jakieś 130 tkm przebiegu.
Jeden komplet sprzedasz za pół ceny na alledrogo to swoje za darmo będziesz upalał.
Ześ se Monroe wymyslił

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » pt kwie 18, 2008 10:21 pm
bilsztajny to w rumunii rumuni do dacii zakładają, tamże je zresztą też produkując
100 lei/szt, szpilka-oczko, nie potrzebujesz ?

robok rzępoli w harapuciu
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » sob kwie 19, 2008 7:18 am
Matrix czy co? To ja szukam amorów czy Ty?

Bierz te z Rumunii jak tylko bedą pasowały, a ze stanów weź bilsteiny do tego kontenera.
I do Jeepa.

, a nie do Dacii.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości