most xj 2.5

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
gregu_1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
Lokalizacja: podkarpacie

most xj 2.5

Post autor: gregu_1981 » czw maja 08, 2008 6:28 pm

Witka.
W moim xj od pewnego czasu w tylnym moście dzieje się coś złego. Przy pełnym skręcie na prostym dziwnie stuka (napewno nie krzyżaki) przy normalnej jężdzie niby spoko ale jak zdejmuje noge z gazu to też coś słychać ale inaczej. Nie wiem jaki mam most ale jest to 2.5L dekiel jest jajowaty i gumowa zatyczka na wlewie oleju (wcześniej nie sprawdzałem bo nie było potrzeby). Dzięki za pomoc. javascript:emoticon(':)2')

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw maja 08, 2008 9:01 pm

masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal :)23
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pt maja 09, 2008 1:26 pm

gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal :)23
Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem :wink:
F150 302 V8

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt maja 09, 2008 7:35 pm

Kuba M. pisze:
gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal :)23
Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem :wink:
W każdym razie mechanizm różnicowy się rozlatuje.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt maja 09, 2008 9:07 pm

Kuba M. pisze:
gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal :)23
Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem :wink:
chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » sob maja 10, 2008 9:10 am

gosc pisze:
Kuba M. pisze:
gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal :)23
Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem :wink:
chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
A założymy się :roll: :wink: Ja mam z 99 roku i ma zatyczkę :)21
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » sob maja 10, 2008 11:25 am

Może po prostu skończyły się tarczki w LSD?
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob maja 10, 2008 10:09 pm

Kuba M. pisze:
gosc pisze:
Kuba M. pisze: Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem :wink:
chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
A założymy się :roll: :wink: Ja mam z 99 roku i ma zatyczkę :)21
bo korek zgubiles i zatyczke wsadziles :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gregu_1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: gregu_1981 » pn maja 12, 2008 11:29 am

Dz. ale z czym to się je co do wymiany jakie bebechy ewentualnie. Do tej pory nie miałem przyjemności z chrupiącymi mostami.

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pn maja 12, 2008 2:24 pm

gregu_1981 pisze:Dz. ale z czym to się je co do wymiany jakie bebechy ewentualnie. Do tej pory nie miałem przyjemności z chrupiącymi mostami.
\
Bez rozbierabia raczej ciężko stwierdzić. W skrajnym przypadku może okazać się, że bardziej opłacalne będzie kupienie drugiego mostu, zregenerowanie go i wsadzenie w miejsce tego chrupiącego
F150 302 V8

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pn maja 12, 2008 3:55 pm

Zacznij od spuszczenia oleju i zobaczysz czy coś sie wysypie. Jak wszystko będzie dobrze to wlej nowego oleju z dodatkiem mopara, bo może być tak jak plush mówi.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn maja 12, 2008 5:52 pm

@gregu rozbieraj i sam zobaczysz, bo tak to nic sie nie dowiesz. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
gregu_1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: gregu_1981 » czw cze 05, 2008 10:47 am

Wielki dzięks chłopacy zdjąłem dekiel wymieniłem spalony olej, wymyłem flaki wszystko wygłąda że jest w ok. Na nowym olejku zdaje się że jest dużo lepiej tylko wykryto luz na łożysku które wychodzi z reduktora na tył. Zna ktoś może wymiary tego łożyska. wielkie dzięki za poradki i proszę o więcej. dz

8)

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » śr cze 18, 2008 10:47 pm

2,5b przelo.4,11 takie jak TJ Rubkon 8) to tak cobys szukal nowego- [starego]mostu :)2
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości