MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
gregu_1981
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: gregu_1981 » czw maja 08, 2008 6:28 pm
Witka.
W moim xj od pewnego czasu w tylnym moście dzieje się coś złego. Przy pełnym skręcie na prostym dziwnie stuka (napewno nie krzyżaki) przy normalnej jężdzie niby spoko ale jak zdejmuje noge z gazu to też coś słychać ale inaczej. Nie wiem jaki mam most ale jest to 2.5L dekiel jest jajowaty i gumowa zatyczka na wlewie oleju (wcześniej nie sprawdzałem bo nie było potrzeby). Dzięki za pomoc. javascript:emoticon(':)2')
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw maja 08, 2008 9:01 pm
masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pt maja 09, 2008 1:26 pm
gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal

Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem

F150 302 V8
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pt maja 09, 2008 7:35 pm
Kuba M. pisze:gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal

Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem

W każdym razie mechanizm różnicowy się rozlatuje.
XJ 4.0 90'
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pt maja 09, 2008 9:07 pm
Kuba M. pisze:gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal

Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem

chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » sob maja 10, 2008 9:10 am
gosc pisze:Kuba M. pisze:gosc pisze:masz Dana 35 , znaczy sie miales bo sie wysypal

Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem

chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
A założymy się

Ja mam z 99 roku i ma zatyczkę

F150 302 V8
-
Plush
-

- Posty: 259
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Plush » sob maja 10, 2008 11:25 am
Może po prostu skończyły się tarczki w LSD?
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob maja 10, 2008 10:09 pm
Kuba M. pisze:gosc pisze:Kuba M. pisze:
Nie koniecznie, może mieć też Chryslera 8.25. Bo o Danie 44 w 2.5B nie słyszałem

chrysler mial korek oleju a nie zatyczke gumowa
A założymy się

Ja mam z 99 roku i ma zatyczkę

bo korek zgubiles i zatyczke wsadziles

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
gregu_1981
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: gregu_1981 » pn maja 12, 2008 11:29 am
Dz. ale z czym to się je co do wymiany jakie bebechy ewentualnie. Do tej pory nie miałem przyjemności z chrupiącymi mostami.
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn maja 12, 2008 2:24 pm
gregu_1981 pisze:Dz. ale z czym to się je co do wymiany jakie bebechy ewentualnie. Do tej pory nie miałem przyjemności z chrupiącymi mostami.
\
Bez rozbierabia raczej ciężko stwierdzić. W skrajnym przypadku może okazać się, że bardziej opłacalne będzie kupienie drugiego mostu, zregenerowanie go i wsadzenie w miejsce tego chrupiącego
F150 302 V8
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pn maja 12, 2008 3:55 pm
Zacznij od spuszczenia oleju i zobaczysz czy coś sie wysypie. Jak wszystko będzie dobrze to wlej nowego oleju z dodatkiem mopara, bo może być tak jak plush mówi.
XJ 4.0 90'
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pn maja 12, 2008 5:52 pm
@gregu rozbieraj i sam zobaczysz, bo tak to nic sie nie dowiesz.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
gregu_1981
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 10:26 am
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: gregu_1981 » czw cze 05, 2008 10:47 am
Wielki dzięks chłopacy zdjąłem dekiel wymieniłem spalony olej, wymyłem flaki wszystko wygłąda że jest w ok. Na nowym olejku zdaje się że jest dużo lepiej tylko wykryto luz na łożysku które wychodzi z reduktora na tył. Zna ktoś może wymiary tego łożyska. wielkie dzięki za poradki i proszę o więcej. dz

-
RR V8
-

- Posty: 241
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: RR V8 » śr cze 18, 2008 10:47 pm
2,5b przelo.4,11 takie jak TJ Rubkon

to tak cobys szukal nowego- [starego]mostu

chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości