Strona 1 z 1
Pytanie do właścićeli ZJ
: ndz cze 22, 2008 11:42 am
autor: Gaco
Witam serdecznie mam ZJ z 94 roku i problem z Klimą mianowicie jest bardzo słaba i nie wydajna prawie nie odczuwalna zastanawiam sie czy jechać na czyszczenie i sprawdzanie szczelności ale to koszt 250zł wiec najpierw wole zapytać kolegów z tymi autami czy tak Klima tak przypadkiem nie działa słabo jak to mówią czy ten model tak ma czekam na odpowiedzi i pozdrawiam
: ndz cze 22, 2008 1:53 pm
autor: apede
Zdecydowanie przegląd i nabicie klimy. Nie ma co żyłować - pakiet startowy musi być.
I stosuj trochę interpunkcji bo tego karwa nie da się czytać

: ndz cze 22, 2008 3:05 pm
autor: mel
Twój opis wskazuje, że masz do wymiany parownik. Upierdliwa robota, bo trzeba zdemontować deskę. Sam parownik - musisz szukać, dwa lata temu kupiłem w nissensie - koszt coś między 500-600 zł, teraz pewno może być taniej. W lato jeszcze wytrzymasz, niestety zimą wszystkie szyby będą niemiłosiernie zaparowane.
A dobra klima w grandzie zamraża jaja, więc ci co mówią,że ten typ tak ma, niech truskawki lepiej zbierają.
: pt cze 27, 2008 9:42 am
autor: qubus
ja swierdzilem, ze nie warto i wczoraj wycialem chlodnice klimy
przynajmniej latwiej bedzie z blota czyscic chlodnice wody
: pt cze 27, 2008 11:56 am
autor: Igi.Jeep
ja w swoim xj tez wywaliłem, ale to było auto do terenu. w dupowozie klima potrzebna

a zj ma naprawde dobra klimę. jedz na sprawdzenie, moze tylko brakuje czynnika, sprawdza szczelnosc, nabija i bedzie ok.
: sob lip 05, 2008 7:18 am
autor: suchorz
Wszystko zalezy do czego używamy auto.
Jak na czarne to klima jest fajna, a w teren też, lecz pogarsza chłodzenia, zakleja się błotem.
Dlatego jak w teren to spokojnie mozna ją wywalić.
jesli chodzi o chłodzenie to klima jest wydajna i powinna mocno cghłodzić, jeśli nie to jedź na sprawdzenie szczelności i potem tylko nabijaj ja.
Miałem to samo, po zakupie nie chłodziła nic, po nabiciu przez rok było super.
: sob lip 05, 2008 8:30 pm
autor: leon zawodowiec
zrob sobie diagnosyke sam
1 wlaczyc silnik i klima na MAX pelny nawiew
2po 5 miniutach otwierasz maske i patrzysz na zawor rozprezny
to ten co wchodzi do kabiny od strony pasarzera
dochodza do niego 2 rorki jedna cienka goraca druga grubsza powinna byc zimna leciutko wilgotna kondensacjia
3jesli tak jest a klima nie daje to zatkany filtr ,parownik ,lub nawiew
4jesli ta grubsza jest oszroniona to brakuje czynnika
5jesli maja temperature reszty silnika a nie masz kodu ze gaz poszedl sie
to masz uwalone szprzegielko kompresora mozesz je wymienic samemu
ogulnie klimatyzacjia w Jeepie to lopatologia na standartowych czesciach
koreancach i japoncach wiec ASO chryslera szerokim lukiem omijaj