cieknie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

sjergjej
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 10, 2007 10:26 am
Lokalizacja: Ponikwa

cieknie

Post autor: sjergjej » śr lip 09, 2008 8:02 pm

posucha ! bagnet bez śladu oleju. 0 na wskaźniku. Ciekło jak z damskiej .... aż wyciekło. Cały motor zababrany od spodu. Mechanik mówi: "Panie k..wa to uszczelka pomiędzy motorem, a skrzynią biegów. Panie to 2 dni roboty... całą skrzynię cza wyciągać .... Panie to ze 600 zł sama robocizna. Kup Pan taki sznur jak do Żuka i.. o klinach Pan nie zapomnij!"
Idę do sklepu, a gość mi mówi że żaden sznur tylko simmering normalny, podaje rozmiar... itd.
Panowie, "sznura" szukać czy simmering kupować ?
Może komuś też wyciekło ?
:)

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: cieknie jak z damskiej .....

Post autor: Kuba M. » śr lip 09, 2008 8:16 pm

sjergjej pisze:posucha ! bagnet bez śladu oleju. 0 na wskaźniku. Ciekło jak z damskiej .... aż wyciekło. Cały motor zababrany od spodu. Mechanik mówi: "Panie k..wa to uszczelka pomiędzy motorem, a skrzynią biegów. Panie to 2 dni roboty... całą skrzynię cza wyciągać .... Panie to ze 600 zł sama robocizna. Kup Pan taki sznur jak do Żuka i.. o klinach Pan nie zapomnij!"
Idę do sklepu, a gość mi mówi że żaden sznur tylko simmering normalny, podaje rozmiar... itd.
Panowie, "sznura" szukać czy simmering kupować ?
Może komuś też wyciekło ?
Zmień mechanika, bo albo idiota, albo naciągacz i oszust. Do wymiany potrzebujesz uszczelniacza (składa się z dwóch połowek) i uszczelniki pod miskę olejową. Zwalasz miskę, odkręcasz stopkę ostatniej panewki wału korbowego - jedna połowkę uszczelniacza masz w stopce, drugą musisz wypchnąć czymś cienkim znad wału. Nie trzeba wyjmować skrzyni, bo i tak to nic nie da :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr lip 09, 2008 8:20 pm

A od Żuka to niech sam sobie korbę kupi, żeby miał się czym p....ć w głowę :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr lip 09, 2008 9:18 pm

Napisz może jaki model/silnik, bo nie wszystkie mają uszczelniacz z połówek (np. 2,5). No i wtedy trzeba ściągać skrzynię i u każdego mechanika trochę to będzie kosztowało. No ale sznura oczywiście nie kupuj i lepiej znajdź mechanika, który kiedyś robił jeepy.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

sjergjej
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 10, 2007 10:26 am
Lokalizacja: Ponikwa

Post autor: sjergjej » śr lip 09, 2008 9:52 pm

cherokee 4,0 94r., więc jak ? łatwiej będzie czy .. ?
:)

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » czw lip 10, 2008 7:16 am

To łatwiej - w 4.0 jest z połówek. Niemniej szukaj kogoś kto robił jeepy. Np. zajrzyj na jeep.org.pl do 'polecane warsztaty' http://www.jeep.org.pl/forum/viewforum.php?f=14.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

sjergjej
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 10, 2007 10:26 am
Lokalizacja: Ponikwa

Post autor: sjergjej » czw lip 10, 2008 9:53 pm

:)4 Znalazłem to
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... czelniacza
jeśli nasza diagnoza jest poprawna, to powinno pójść gładko
Dzięki, dam znać
Szacunek !!
:)

sjergjej
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 10, 2007 10:26 am
Lokalizacja: Ponikwa

Post autor: sjergjej » wt sie 05, 2008 9:47 pm

Panowie ! To czujnik ciśnienia oleju !!!!:oops:
Trochę żywicy epoksydowej załatwiło wyciek z czujnika - nowy kosztuje prawie 200 zł !


Mimo wszystko dzięki za cenne rady, bez nich ...
Szacunek !
:)

Awatar użytkownika
Elmer75
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)

Post autor: Elmer75 » śr sie 06, 2008 5:10 am

żartujesz sobie z tą żywicą, prawda?
Czy może resztę samochodu też "naprawiasz" podobnymi metodami :o
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa

sjergjej
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 10, 2007 10:26 am
Lokalizacja: Ponikwa

Post autor: sjergjej » śr sie 06, 2008 10:29 pm

Nie, daleki jestem od żartów. Wyciekało tuż przy styku przekazującym impuls na zegar. Próbowałem zalać innym klej ale prawdopodobnie ciśnienie go rozwalało. Dopiero żywica epoksydowa załatwiła sprawę. Ważne, że jest jej niewiele, dzięki czemu styk działa - mam odczyt na zegarze. Wcześniej gdy próbowałem ze wspomnianym klejem, to warstwa była tak duża ze ledwie się styk mieścił (ten nakładany z przewodem) - nie działał zegar, no i po jakimś czasie zaczynało ciec.
:)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sie 06, 2008 10:51 pm

no przecież jeżdzi jeepem :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sie 06, 2008 11:35 pm

:o a ja myślałem, że druciarzem jestem :roll: :)3
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw sie 07, 2008 8:34 am

Wąż pisze::o a ja myślałem, że druciarzem jestem :roll: :)3
jesteś jesteś :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » czw sie 07, 2008 12:30 pm

dobra, ale nie w sprawie samrowania i uszczelnień, bawienia się w domorosłego elektryka też odpuściłem :roll:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

maro21
 
 
Posty: 147
Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maro21 » sob sie 09, 2008 10:17 am

No to samochód masz pewny ,dobrze zrobiony , można hulać :)21
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » pn sie 11, 2008 8:27 am

Lepszy h..owo wbity gwozdz niz dobrze wbita sroba :lol:
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości