Strona 1 z 2
lift 2"
: wt lip 15, 2008 5:56 am
autor: Ma-Rysia
http://allegro.pl/item394431066_jeep_ch ... ft_2_.html
panowie warto w to inwestować ?
zakładał ktoś toto ?
poz.Piotr
: wt lip 15, 2008 6:35 am
autor: kris312
Wiesz co też to kupiłem i nie nażekam podnioslo mim sie o dobre 7 cm a przy duzych kołach t naprawde git

: czw lip 17, 2008 11:01 am
autor: Ma-Rysia
jeszcze jakieś opinie ?...........
co jest wszyscy maja urlop ?...........
: czw lip 17, 2008 12:51 pm
autor: czlopiur
: czw lip 17, 2008 1:50 pm
autor: pbyra
Re: lift 2"
: czw lip 17, 2008 2:08 pm
autor: Kuba M.
Troche drogo biorąc pod uwagę, że parę części jest tam zbędnych - amortyzatorów przedłużać przy takim lifcie nie trzeba, podobnie jak przednich i tylnych odbojów

A same podkładki chodzą od 70 do 140 PLN za komplet w zależności od materiału z jakiego są zrobione

: czw lip 17, 2008 6:47 pm
autor: Plush
Gorzej z dodatkowymi piórami do resorów, chociaż mi udało się wyrwać ze szrotu poldkowe za 40 zł i po przycięciu dały równiutko 6 cm lifta, jeżdżę tak już prawie 2 miesiące i jak na razie nie siadły.
: czw lip 17, 2008 9:06 pm
autor: Kuba M.
Plush pisze:Gorzej z dodatkowymi piórami do resorów, chociaż mi udało się wyrwać ze szrotu poldkowe za 40 zł i po przycięciu dały równiutko 6 cm lifta, jeżdżę tak już prawie 2 miesiące i jak na razie nie siadły.
Uuu, drogo

Ja za 10PLN wyrwałem 4 sztuki. Generalnie pasują (nawet lepiej od Poldkowych) od Lublina i Trucka

Ja przejeździłem na takich ponad dwa lata i nie usiadły - może dlatego że takie "przechodzone" już dawno usiadły tyle ile miały usiąść

: pt lip 18, 2008 6:40 am
autor: Ma-Rysia
ok
i już wszystko jasne
poz.Piotr
: wt lip 22, 2008 12:09 am
autor: mel
Kuba ma rację - do 2 cali nic nie potrzeba robić z amorami. BTW - cal ma 2,54 cm. Dodatkowe pióro z tyłu to po prostu twardszy tył, a nie koniecznie wyliftowany. Za te pieniądze lepiej sobie xenony założyć.

też się znajdzie okazja.......
: śr lip 23, 2008 9:20 pm
autor: Idzi
mel pisze:Kuba ma rację - do 2 cali nic nie potrzeba robić z amorami. BTW - cal ma 2,54 cm. Dodatkowe pióro z tyłu to po prostu twardszy tył, a nie koniecznie wyliftowany. Za te pieniądze lepiej sobie xenony założyć.

też się znajdzie okazja.......
za xenony to powinni wieszac jesli sa nieorginalne

ale jesli chcesz troszke wjechac w teren i dac wieksze kola to taki lift jest jak najbardziej wskazany a przy 2 calach nic nie musisz przerabiac nawet amorkow jesli to beda te 2 cale a nie wiecej
Re: lift 2"
: wt sie 18, 2009 9:26 pm
autor: jaras83
hmm czy trzeba wyklepać stare resory? i wrzuca się jedno pióro czy po prostu się wstawia komplet z lublina

Re: lift 2"
: wt sie 18, 2009 9:50 pm
autor: Kuba M.
jaras83 pisze:hmm czy trzeba wyklepać stare resory? i wrzuca się jedno pióro czy po prostu się wstawia komplet z lublina

Jak wolisz - możesz wyklepać stare, pewnie klapną po jakims czasie ale napewno nie będzie zbyt twardo. Możesz też dołożyć po jednym piórze (najlepiej jak najdłuższym) i jest mała szansa na to, że rosy klapną (przynajmniej nie w najbliższym czasie) ale może za to być twardo i nie dać pełnych dwóch cali. Generalnie taka rzeźba to ruletka, dopóki nie postawisz auta na kołach i nie pojeździsz chwilę, to nie będziesz miał pewności co i jakim sposobem wyjdzie

Bo ani jedne 20 letnie orginalne resory z XJ-ta nie są równe innym, ani przechodzone pióra z Trucka czy z Lublina nie będą identyczne z innym kompletem

Re: lift 2"
: śr sie 19, 2009 8:18 am
autor: jaras83
hmm a co jeśli włożyć nowe pióra z lublina?

tylko nie wiem czy w ogóle warto- czy nie lepeij oryginały od XJ..ale chyba lublin mimo wszystko może wyjść taniej?
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 9:23 am
autor: gszyp
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 9:39 am
autor: jaras83
kolego ale coś więcej?

jeśli twierdzisz że nie trzeba to powiedz chociaż dlaczego i o ile trzeba w takim razie
wyprowadź nas z wielkiego błędu
dzięęki

Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 9:51 am
autor: gszyp
jeżeli dajesz podkładki pod sprężyny i klepiesz resory to amortyzator się rozciąga o tą samą wartość a więc zmniejsza się jego zakres pracy i pozostaje on niewielki .przy maksymalnym wykrzyżu amortyzator dobija(rozciąga się na maxa)a to powoduje jego uszkodzenie,no i zmniejsza zakres pracy zawieszenia.
Dlatego stosuje się dłuższe amory lub podkładki pod nie
ot dlaczego

Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 9:54 am
autor: gszyp
jaras83 pisze:
kolego ale coś więcej?

jeśli twierdzisz że nie trzeba to powiedz chociaż dlaczego i o ile trzeba w takim razie
wyprowadź nas z wielkiego błędu
dzięęki

ja napisałem że trzeba bo wy twierdzicie że nie
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 11:06 am
autor: Stefan
gszyp pisze:
ja napisałem że trzeba bo wy twierdzicie że nie
zauważ że jest jeden twój głos przeciwko reszcie...
sam mam oryginalne amory...
na początku miałem i z przodu i z tyłu 2"...
przy 2" nie ma żadnych problemów z amorami, zarówno z przodu jak i z tyłu
porównywałem wykrzyże z kolegi skyjackerami gazowymi do ok.3,5" liftu...
mój wypadł niewiele gorzej na oryginałach (mówię tu o przodzie)
z tyłu przy 2" nic nie robiłem z amorami i było wsio w porządku, też wykrzyże spokojnie trzymał, przy resorach zrobionych na 2"...
teraz mam 4" z tyłu i amorki przedłużone o jakieś 5-7 cm (o 2 cm więcej, niż most wisi na resorach!! ( to tak dla świętego spokoju)...
a skok amorów seryjnych do w porównaniu do liftowanych jest taki sam ( z tyłu), więc różnią się tylko długością,a nie skokiem...
więc nie trzeba ich zmieniać przy 2"... co najwyżej można...

Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 1:19 pm
autor: gszyp
życzę sczęścia

Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 1:21 pm
autor: gszyp
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 1:54 pm
autor: gszyp
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 2:46 pm
autor: Stefan
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 3:44 pm
autor: gszyp
Re: lift 2"
: pt sie 21, 2009 4:31 pm
autor: jaras83
..ja nie wiem, ja się nie znam

..ale rozmawiałem dziś z Raffim'i i też twierdzą że przy 2" nie trzeba zmieniać amorów..we'll see
