3.1 D

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

3.1 D

Post autor: Misiek Cypr » sob sie 02, 2008 11:33 pm

Taki silnik widnieje w papierach auta, ma wiecej niz 4 cylindry, co slychac, ale nie widzialem bo ciemno jak w d. u murzyna.

Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

maro21
 
 
Posty: 147
Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maro21 » ndz sie 03, 2008 7:17 am

3.1 d to wypust vm , taki 2.5 + 2 cylindry , dla maniaków tematu .
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania

Tw Bolek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 21, 2008 3:21 pm
Lokalizacja: z IPNu

Post autor: Tw Bolek » ndz sie 03, 2008 10:06 am

maro21 pisze:3.1 d to wypust vm , taki 2.5 + 2 cylindry , dla maniaków tematu .
blad 3,1 to 5 cylindrow :)3 a 6cyl WM to WM6 z Ranga lub Lamborgini 4x4 :D
dla tych co powtazaja farmazony :)21

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz sie 03, 2008 5:55 pm

Znaczy ze co to za wynalazek, glowice ma chyba jedna, wiec nie jest to slynne VM z dodatkowymi cylindrami ??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz sie 03, 2008 7:44 pm

Misiek Cypr pisze:Znaczy ze co to za wynalazek, glowice ma chyba jedna, wiec nie jest to slynne VM z dodatkowymi cylindrami ??
No właśnie to jest VM z pięcioma głowicami :lol: :lol:
Montowany tylko w WJ-cie przez dwa albo trzy lata (żadne inne auto nie miało tego silnika z tego co mi wiadomo)
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz sie 03, 2008 7:53 pm

Pokrywe ma jedna na zawory, to jak moze miec 5 glowic?

Przyznaje, ze w zyciu VM 2.5td nie widzialem :oops:

Czy to zupelnie inna konstrukcja VM, czy tez doklejka 5tego garnka, do legendarnej konstrukcji??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz sie 03, 2008 8:47 pm

Misiek Cypr pisze:Pokrywe ma jedna na zawory, to jak moze miec 5 glowic?

Przyznaje, ze w zyciu VM 2.5td nie widzialem :oops:

Czy to zupelnie inna konstrukcja VM, czy tez doklejka 5tego garnka, do legendarnej konstrukcji??
2.5 też ma jedną pokrywę zaworów. A konstrukcja to doklejka ze wszystkimi wadami - chyba nawet głowice są takie same :-?
F150 302 V8

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz sie 03, 2008 11:28 pm

A co za problem, żeby na 5 głowic nałożyć jedną pokrywę? :)

Wiele danych mówi, że 3.1 miał jeszcze pare usprawnień względem poprzednika, niemniej fakt faktem, że jest to ewolucja a nie rewolucja :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 8:03 am

mendelmax pisze:A co za problem, żeby na 5 głowic nałożyć jedną pokrywę? :)

Wiele danych mówi, że 3.1 miał jeszcze pare usprawnień względem poprzednika, niemniej fakt faktem, że jest to ewolucja a nie rewolucja :wink:
Dzieki, teraz wiem co to za jeden :)2

Jestem przyzwyczajony, ze jedna glowica = jedna pokrywa. Takie skrzywienie zawodowe :oops:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 9:01 am

Nie moge znalezc, jaki to ma rozrzad? Kola, lancuch, czy pasek?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
tigerr
Posty: 558
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:12 am
Lokalizacja: Gniezno-Gdańsk

Post autor: tigerr » pn sie 04, 2008 9:11 am

jeżeli to faktycznie VM to koła
tel. 500 590 696

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn sie 04, 2008 9:14 am

ani pasek ani lancuch :lol: poprostu kola zebate :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 9:17 am

Dzieki wielkie, moja wiedza o Jeepie konczy sie na Willysie z 43' o zawrotnej mocy 43PS
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pn sie 04, 2008 3:20 pm

[quote="Misiek Cypr] Jestem przyzwyczajony, ze jedna glowica = jedna pokrywa. Takie skrzywienie zawodowe :oops: [/quote]
To co Ty, robisz w silnikach okrętowych czy Kamazach :lol: :lol: :lol:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 8:44 pm

Okretowych...

Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna :wink:

Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera :evil:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
tigerr
Posty: 558
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:12 am
Lokalizacja: Gniezno-Gdańsk

Post autor: tigerr » wt sie 05, 2008 9:39 am

Misiek Cypr pisze:Okretowych...

Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna :wink:

Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera :evil:
Świetna robota :)2
tel. 500 590 696

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » wt sie 05, 2008 2:07 pm

Misiek Cypr pisze:Okretowych...

Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna :wink:

Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera :evil:
Czyli Komarka, albo kosiarki nie tykasz :lol: :lol: :lol:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt sie 05, 2008 2:32 pm

To juz zegarmistrzowska robota, z daleka obchodze. Ledwo na Miska piec spojrze ze strachem. Namiar na ginekologa w komorce zawsze obecny :wink:

Wlasnie rozpisuje remont paru silnikow, coby papiery przedluzyc na kolejne 5 latek.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: 3.1 D

Post autor: Damian » wt sie 05, 2008 3:50 pm

Misiek Cypr pisze:Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
silnik 3,1 CRD jest konstrukcją VM Motori Sp. z o.o., a dokładniej rozwinięcie (poprzez dodanie jednego cylindra) znanego i cenionego silnika 2,5 tej samej marki
życzymy bezproblemowej eksploatacji :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: 3.1 D

Post autor: Kuba M. » wt sie 05, 2008 3:55 pm

Damian pisze:
Misiek Cypr pisze:Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
silnik 3,1 CRD jest konstrukcją VM Motori Sp. z o.o., a dokładniej rozwinięcie (poprzez dodanie jednego cylindra) znanego i cenionego silnika 2,5 tej samej marki
życzymy bezproblemowej eksploatacji :)21
Oj, to chyba nawet CRD nie jest :-?
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt sie 05, 2008 4:08 pm

ta, z rozpędu się pomyliłem
oczywiście ten VM ma bezpośredni wtrysk
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt sie 05, 2008 10:01 pm

Chodzi ladnie, nawet przyjemny dzwiek posiada.

Ze wzgledu na wade prawna i cieknacy olej miedzy skrzynia i silnikiem odradzilem kolesiowi wydatku parunastu tysiecy Euro :)3
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr sie 06, 2008 1:19 pm

Misiek Cypr pisze:Chodzi ladnie, nawet przyjemny dzwiek posiada.
Oplułem monitor normalnie :lol: :lol: :lol:
To nie wady prawne i wycieki oleju są największym problemem w tym silniku :lol: :lol:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr sie 06, 2008 3:06 pm

Nie chcialo mi sie produkowac, a silnik VM jest troche demonizowany.

Nie oznacza to jednak, ze bym go kupil, ze znanych wzgledow.

Caterpillar 3508, to dopiero wygiety silnik jest i wybuchowy, a jakos dajemy rade go utrzymac przy zyciu.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości