MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » sob sie 02, 2008 11:33 pm
Taki silnik widnieje w papierach auta, ma wiecej niz 4 cylindry, co slychac, ale nie widzialem bo ciemno jak w d. u murzyna.
Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
maro21
-

- Posty: 147
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: maro21 » ndz sie 03, 2008 7:17 am
3.1 d to wypust vm , taki 2.5 + 2 cylindry , dla maniaków tematu .
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
-
Tw Bolek
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lip 21, 2008 3:21 pm
- Lokalizacja: z IPNu
Post
autor: Tw Bolek » ndz sie 03, 2008 10:06 am
maro21 pisze:3.1 d to wypust vm , taki 2.5 + 2 cylindry , dla maniaków tematu .
blad 3,1 to 5 cylindrow

a 6cyl WM to WM6 z Ranga lub Lamborgini 4x4
dla tych co powtazaja farmazony

-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » ndz sie 03, 2008 5:55 pm
Znaczy ze co to za wynalazek, glowice ma chyba jedna, wiec nie jest to slynne VM z dodatkowymi cylindrami

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » ndz sie 03, 2008 7:44 pm
Misiek Cypr pisze:Znaczy ze co to za wynalazek, glowice ma chyba jedna, wiec nie jest to slynne VM z dodatkowymi cylindrami

No właśnie to jest VM z pięcioma głowicami
Montowany tylko w WJ-cie przez dwa albo trzy lata (żadne inne auto nie miało tego silnika z tego co mi wiadomo)
F150 302 V8
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » ndz sie 03, 2008 7:53 pm
Pokrywe ma jedna na zawory, to jak moze miec 5 glowic?
Przyznaje, ze w zyciu VM 2.5td nie widzialem
Czy to zupelnie inna konstrukcja VM, czy tez doklejka 5tego garnka, do legendarnej konstrukcji??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » ndz sie 03, 2008 8:47 pm
Misiek Cypr pisze:Pokrywe ma jedna na zawory, to jak moze miec 5 glowic?
Przyznaje, ze w zyciu VM 2.5td nie widzialem
Czy to zupelnie inna konstrukcja VM, czy tez doklejka 5tego garnka, do legendarnej konstrukcji??
2.5 też ma jedną pokrywę zaworów. A konstrukcja to doklejka ze wszystkimi wadami - chyba nawet głowice są takie same

F150 302 V8
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 03, 2008 11:28 pm
A co za problem, żeby na 5 głowic nałożyć jedną pokrywę?
Wiele danych mówi, że 3.1 miał jeszcze pare usprawnień względem poprzednika, niemniej fakt faktem, że jest to ewolucja a nie rewolucja

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 8:03 am
mendelmax pisze:A co za problem, żeby na 5 głowic nałożyć jedną pokrywę?
Wiele danych mówi, że 3.1 miał jeszcze pare usprawnień względem poprzednika, niemniej fakt faktem, że jest to ewolucja a nie rewolucja

Dzieki, teraz wiem co to za jeden
Jestem przyzwyczajony, ze jedna glowica = jedna pokrywa. Takie skrzywienie zawodowe

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 9:01 am
Nie moge znalezc, jaki to ma rozrzad? Kola, lancuch, czy pasek?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
tigerr

- Posty: 558
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:12 am
- Lokalizacja: Gniezno-Gdańsk
Post
autor: tigerr » pn sie 04, 2008 9:11 am
jeżeli to faktycznie VM to koła
tel. 500 590 696
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn sie 04, 2008 9:14 am
ani pasek ani lancuch

poprostu kola zebate

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 9:17 am
Dzieki wielkie, moja wiedza o Jeepie konczy sie na Willysie z 43' o zawrotnej mocy 43PS
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn sie 04, 2008 3:20 pm
[quote="Misiek Cypr] Jestem przyzwyczajony, ze jedna glowica = jedna pokrywa. Takie skrzywienie zawodowe

[/quote]
To co Ty, robisz w silnikach okrętowych czy Kamazach

F150 302 V8
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pn sie 04, 2008 8:44 pm
Okretowych...
Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna
Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
tigerr

- Posty: 558
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:12 am
- Lokalizacja: Gniezno-Gdańsk
Post
autor: tigerr » wt sie 05, 2008 9:39 am
Misiek Cypr pisze:Okretowych...
Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna
Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera

Świetna robota

tel. 500 590 696
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » wt sie 05, 2008 2:07 pm
Misiek Cypr pisze:Okretowych...
Jak tlok nie ma 18cm srednicy, nie dotykam sie, bo mechanika precyzyjna
Jak powyzej 90cm, to sie ciezko tuleje pod glowice dociera

Czyli Komarka, albo kosiarki nie tykasz

F150 302 V8
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » wt sie 05, 2008 2:32 pm
To juz zegarmistrzowska robota, z daleka obchodze. Ledwo na Miska piec spojrze ze strachem. Namiar na ginekologa w komorce zawsze obecny
Wlasnie rozpisuje remont paru silnikow, coby papiery przedluzyc na kolejne 5 latek.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » wt sie 05, 2008 3:50 pm
Misiek Cypr pisze:Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
silnik 3,1 CRD jest konstrukcją VM Motori Sp. z o.o., a dokładniej rozwinięcie (poprzez dodanie jednego cylindra) znanego i cenionego silnika 2,5 tej samej marki
życzymy bezproblemowej eksploatacji

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » wt sie 05, 2008 3:55 pm
Damian pisze:Misiek Cypr pisze:Co to za silnik, czy blad w papierach. Nie jest to VM, Grand na oko 2002
silnik 3,1 CRD jest konstrukcją VM Motori Sp. z o.o., a dokładniej rozwinięcie (poprzez dodanie jednego cylindra) znanego i cenionego silnika 2,5 tej samej marki
życzymy bezproblemowej eksploatacji

Oj, to chyba nawet CRD nie jest

F150 302 V8
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » wt sie 05, 2008 4:08 pm
ta, z rozpędu się pomyliłem
oczywiście ten VM ma bezpośredni wtrysk
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » wt sie 05, 2008 10:01 pm
Chodzi ladnie, nawet przyjemny dzwiek posiada.
Ze wzgledu na wade prawna i cieknacy olej miedzy skrzynia i silnikiem odradzilem kolesiowi wydatku parunastu tysiecy Euro

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » śr sie 06, 2008 1:19 pm
F150 302 V8
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » śr sie 06, 2008 3:06 pm
Nie chcialo mi sie produkowac, a silnik VM jest troche demonizowany.
Nie oznacza to jednak, ze bym go kupil, ze znanych wzgledow.
Caterpillar 3508, to dopiero wygiety silnik jest i wybuchowy, a jakos dajemy rade go utrzymac przy zyciu.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości