Jest se skrzynia AW4 z jeepa cherokee'ego i potrza do niej reduktor jakiś. I teraz pytanie: Jaki reduktor do tego?
Niby jest NP231 - pasuje bez kłopotu, ale ma łańcuch i trzeba firmowe jakieś SYE zapodać(jest jakaś tańsza/inna opcja?). No a poza tym ma wyście na przedni wał z lewej strony - jest to w tym przypadku wada.
Mogę tanio wydębić DANA 18 lub 20 - da się toto jakoś podłączyć do AW4? Jakiś adapter? czy cuś? Obie są chyba na zębatkach i mają wyjście przedniego wału z prawej strony - to jest fajniej.
Chyba, że jest jeszcze jakaś rozsądna opcja(cena+dostępność)?
No i czemu jeep.org.pl nie robi?
AW4+.... no właśnie, jaki reduktor?
Moderator: Mroczny
AW4+.... no właśnie, jaki reduktor?
C'mon...
Szukaj reduktora z CJ-ta, chyba Dana 300, albo jakoś tak - będzie wyjście po prawej stronie, napęd na samych kołach zębatych, itd
I zdaje się, że pasuje do AW4 bez problemu. A, tylko jeszcze sprawdź, z którego roku ta Twoja AW4, bo różniły się wieloklinem na wyjściu na reduktor
Z tym SYE, to różnie bywa - zależy jaki rocznik redoktota (bo młodsze miały ciut inne wyjście na tylny wał i różnie zachowawywały się przy liftowaniu). A co d porzeby jego założenia, to wszystko zależy od kąta wyjścia tylnego wału. Dla przykładu XJty mające dłuższe tylne wały od Wranglerów zdecydowanie lepiej znoszą większe lifty bez potrzeby zakładania SYE

I zdaje się, że pasuje do AW4 bez problemu. A, tylko jeszcze sprawdź, z którego roku ta Twoja AW4, bo różniły się wieloklinem na wyjściu na reduktor

Z tym SYE, to różnie bywa - zależy jaki rocznik redoktota (bo młodsze miały ciut inne wyjście na tylny wał i różnie zachowawywały się przy liftowaniu). A co d porzeby jego założenia, to wszystko zależy od kąta wyjścia tylnego wału. Dla przykładu XJty mające dłuższe tylne wały od Wranglerów zdecydowanie lepiej znoszą większe lifty bez potrzeby zakładania SYE

F150 302 V8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość