2.5td 1998r. obcina obroty-brak mocy???? pomocy!!!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kanarekcrewe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe

2.5td 1998r. obcina obroty-brak mocy???? pomocy!!!!

Post autor: kanarekcrewe » wt lis 11, 2008 7:51 pm

witam mam 2,5td z 1998r.Pojawił się mam nadzieję mały problem.
do 2000 obrotów wkręca sie super ale ponad 2000 obcina moc i bardzo powoli obrotomierz wchodzi w górkę.
i jeszcze jeden problemik
podczas uruchamiania zimnego silnika odpali bardzo ładnie ale po chwili zdechnie ,po 3 4 razie podgrzania świec (noga na pedale gazu)wkoncu odpali wejdzie na swoje obroty ale z rurki poleci troche (białych dymków)
koledzy do czego mam sie dobrac aby usunąc ta usterke
dzieki i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » wt lis 11, 2008 9:07 pm

pozostaje Ci się cieszyć, że odcina na tak niskich obrotach.... nie zajedziesz silnika 8)
co do odpalania z rana...
zobacz na połączenia rurek miedzianych od pompy wtryskowej do wtryskiwaczy, czy nie ma tam jakichś przecieków,
sprawdź filtr paliwa, to też może być przyczyną nie wkręcania na obroty...
ogólnie przeglądnij, czy nie ma wycieków na rurkach, i jak nie zmieniałeś filtra paliwa to go zmień.
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
kanarekcrewe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe

stefan

Post autor: kanarekcrewe » wt lis 11, 2008 11:00 pm

dzieki stefan zastosuje sie rano do wytycznych i sie zobaczy

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr lis 12, 2008 9:01 am

i jeszcze możesz zmienić świece, duży wydatek nie jest, a jak musisz grzać parę razy to warto...
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr lis 12, 2008 11:14 am

na postoju przy przegazówce też nie możesz wkręcić powyżej tych 2000??
jak tak to sprawdź czy ci się katalizator nie wykruszył i nie zatkał wydechu...
jak to nie pomoże, to nie wiem czy masz kluczykowanie, ale jak masz to sobie sprawdź błędy na kompie.
!! FOR FUN !!

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » śr lis 12, 2008 6:56 pm

wyglada na tryb awaryjny odlacz akumulator na 30 minut
mialem podobnie jak pilot z imo odmowil kooperacji :lol:

Awatar użytkownika
kanarekcrewe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe

kanarek crewe

Post autor: kanarekcrewe » śr lis 12, 2008 10:06 pm

ok dziekuje koledzy za dobre rady ale chyba mam przyczyne ,mianowicie plastikowy koszyk gdzie jest grzałka i czujniki w jakis sposob sie poluzował i dostawało sie lewe powietrze rano zmienie caly filtr paliwa i pochwale sie zmianami oby na lepsze.
i jeszcze jedno jest z tyłu komory silnika miejsce skąd może spierdzielac plyn chlodniczy???
ucieka na pewno z tylu silnika ale za zadne skarby nie moge zlokalizowac wycieku .pozdrawiam i dziekuje.

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr lis 12, 2008 10:47 pm

połączenie zbiorniczka wyrównawczego,
zobacz wąż dolny od zbiorniczka wyrównawczego, czy nie styka się z rurą wydechową...
ogólnie co do 2,5 to ci zbytnio z tym nie pomogę, bo go nie znam...
!! FOR FUN !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości