2.5td 1998r. obcina obroty-brak mocy???? pomocy!!!!
Moderator: Mroczny
- kanarekcrewe
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
- Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe
2.5td 1998r. obcina obroty-brak mocy???? pomocy!!!!
witam mam 2,5td z 1998r.Pojawił się mam nadzieję mały problem.
do 2000 obrotów wkręca sie super ale ponad 2000 obcina moc i bardzo powoli obrotomierz wchodzi w górkę.
i jeszcze jeden problemik
podczas uruchamiania zimnego silnika odpali bardzo ładnie ale po chwili zdechnie ,po 3 4 razie podgrzania świec (noga na pedale gazu)wkoncu odpali wejdzie na swoje obroty ale z rurki poleci troche (białych dymków)
koledzy do czego mam sie dobrac aby usunąc ta usterke
dzieki i pozdrawiam
do 2000 obrotów wkręca sie super ale ponad 2000 obcina moc i bardzo powoli obrotomierz wchodzi w górkę.
i jeszcze jeden problemik
podczas uruchamiania zimnego silnika odpali bardzo ładnie ale po chwili zdechnie ,po 3 4 razie podgrzania świec (noga na pedale gazu)wkoncu odpali wejdzie na swoje obroty ale z rurki poleci troche (białych dymków)
koledzy do czego mam sie dobrac aby usunąc ta usterke
dzieki i pozdrawiam
pozostaje Ci się cieszyć, że odcina na tak niskich obrotach.... nie zajedziesz silnika
co do odpalania z rana...
zobacz na połączenia rurek miedzianych od pompy wtryskowej do wtryskiwaczy, czy nie ma tam jakichś przecieków,
sprawdź filtr paliwa, to też może być przyczyną nie wkręcania na obroty...
ogólnie przeglądnij, czy nie ma wycieków na rurkach, i jak nie zmieniałeś filtra paliwa to go zmień.

co do odpalania z rana...
zobacz na połączenia rurek miedzianych od pompy wtryskowej do wtryskiwaczy, czy nie ma tam jakichś przecieków,
sprawdź filtr paliwa, to też może być przyczyną nie wkręcania na obroty...
ogólnie przeglądnij, czy nie ma wycieków na rurkach, i jak nie zmieniałeś filtra paliwa to go zmień.


- kanarekcrewe
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
- Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe
stefan
dzieki stefan zastosuje sie rano do wytycznych i sie zobaczy
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
- kanarekcrewe
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 25, 2008 11:21 am
- Lokalizacja: polska-kielce uk-crewe
kanarek crewe
ok dziekuje koledzy za dobre rady ale chyba mam przyczyne ,mianowicie plastikowy koszyk gdzie jest grzałka i czujniki w jakis sposob sie poluzował i dostawało sie lewe powietrze rano zmienie caly filtr paliwa i pochwale sie zmianami oby na lepsze.
i jeszcze jedno jest z tyłu komory silnika miejsce skąd może spierdzielac plyn chlodniczy???
ucieka na pewno z tylu silnika ale za zadne skarby nie moge zlokalizowac wycieku .pozdrawiam i dziekuje.
i jeszcze jedno jest z tyłu komory silnika miejsce skąd może spierdzielac plyn chlodniczy???
ucieka na pewno z tylu silnika ale za zadne skarby nie moge zlokalizowac wycieku .pozdrawiam i dziekuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości