cherokee 2,1d czy to robi w terenie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

cherokee 2,1d czy to robi w terenie

Post autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:24 pm

witam jak w temacie czy ten jeep bedzie robił w terenie czy ten silnik nie jest za słaby do 33jek
jak z awaryjnością chodzi o silnik?

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » sob lis 29, 2008 2:38 pm

na reduktorze pojedzie....
jak nic nie dłubniesz przy silniku to może być ciężko na asfalcie....
pod górkę pewnie będzie mógł jechać max na 2...na prostym się rozpędzisz do 5 biegu...

mówię to po doświadczeniach z przesiadania się z oryginalnych 28ek na 30stki a potem 31ki...

aczkolwiek....
widziałem na allegro koleś sprzedawał 2.1 podniesionego na 33kach....
jak swego kiedyś podniosę to spróbuję od kogoś na 33 się przejechać...
!! FOR FUN !!

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:46 pm

a jak z awaryjnością silnika?

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » sob lis 29, 2008 2:47 pm

Po niewielkich modyfikacjach i na dobrej oponie jest znakomitym narzędziem do uprawiania amatorskiego offroadu.

Ale w wielu głowach powyższe stwierdzenie się nie zmieści...
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:48 pm

jak to sie ma ze spalaniem na 31ach chodzi mi o czarne bo teren to wiadomo

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » sob lis 29, 2008 2:50 pm

jak będziesz pilnował podstawowych rzeczy - oleju temperatury wody i ogólnie eksploatacji silnika to jest niezawodny....
ale nie wolno zapominać, że te silniki mają około 16 lat jak nie więcej...
ja teraz mam silnik z 85 i jest w lepszym stanie niż mój stary z 92...
tamten zatarłem, bo mi pompa oleju padła, a ja jechalem jeszcze jakieś 100km na takim silniku, dojechałem do mechanika i padł 8)
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » sob lis 29, 2008 10:54 pm

Stefan pisze:na reduktorze pojedzie....
jak nic nie dłubniesz przy silniku to może być ciężko na asfalcie....
pod górkę pewnie będzie mógł jechać max na 2...na prostym się rozpędzisz do 5 biegu...

mówię to po doświadczeniach z przesiadania się z oryginalnych 28ek na 30stki a potem 31ki...

aczkolwiek....
widziałem na allegro koleś sprzedawał 2.1 podniesionego na 33kach....
jak swego kiedyś podniosę to spróbuję od kogoś na 33 się przejechać...
Pojedzie pojedzie...tylko zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...jak sie tego nie zrobi to efekty sa takie jak opisales :roll:
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz lis 30, 2008 6:27 pm

stebel pisze:zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...
Co jest o tyle utrudnione, że w 2.1 chyba już jest 4.11 (nie jestem pewien), więc możliwości na tym polu są nieco ograniczone.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz lis 30, 2008 6:32 pm

mendelmax pisze:
stebel pisze:zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...
Co jest o tyle utrudnione, że w 2.1 chyba już jest 4.11 (nie jestem pewien), więc możliwości na tym polu są nieco ograniczone.
Dokładnie, fabrycznie jest 4.11, więc niewielki wybór zostaje :roll:
Inna sprawa, że wymiana przełożeń pochłonie całość z "oszczędności" jeżdżenia dieslem :-?
Pomijając już fakt, że niewiele ponad 80 KM i przeszło 1500 kg trudno będzie miało oszukać podstawowe prawa fizyki :lol:
F150 302 V8

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 7:10 pm

a jak to sie ma do 2,5litrowego diesla ? może to lepszy wybór?
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » ndz lis 30, 2008 7:13 pm

nie, nie lepszy
zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 7:25 pm

zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj


ja już jeżdże tylko rozważam kupno pojazdu z lepszymi właściwościami terenowymi niż pojara za małą kasę :lol: :lol:
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » ndz lis 30, 2008 7:52 pm

Mroczny pisze:nie, nie lepszy
zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj
Dokładnie :)2
tylko rozważam kupno pojazdu z lepszymi właściwościami terenowymi niż pojara za małą kasę
Jak juz ma być Cheerokee i za małą kasę, to może kup 4.0 z automatem :wink:
F150 302 V8

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:03 pm

Jak juz ma być Cheerokee i za małą kasę, to może kup 4.0 z automatem :wink:[/quote]



chodzi też o paliwożerność :lol:
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lis 30, 2008 8:10 pm

gszyp pisze: chodzi też o paliwożerność :lol:
wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej :D a do tego ponad 200 kucyków :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:16 pm

]wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej :D a do tego ponad 200 kucyków :D[/quote][



i dodatkowy żłom(butla) :)3 :o
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lis 30, 2008 8:17 pm

gszyp pisze:]wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej :D a do tego ponad 200 kucyków :D
[



i dodatkowy żłom(butla) :)3 :o[/quote]dodatkowych 170 kucy do targania butli :)2 ty robisz to auto w teren cz na wystawe??
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:23 pm

ty robisz to auto w teren cz na wystawe??


w teren i na dojazdy do pracy(1000km)cza zabrać prowiantu na miesiąc i kolesia z żarełkiem :lol: :lol:
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » ndz lis 30, 2008 9:04 pm

Butle w miejsce zapasu i jest cacy, zapas na dach... :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 9:12 pm

ograniczenia wysokości na promach do 2m taniej :lol: :lol:
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 9:17 pm

ok dzięki za każde info
kończymy temat bo zaczyna sie sranie po krzokach
diesel czy benzyna rozpatrzę obie opcje i dam znaka :)2 :)2 :)2 :lol:
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » ndz lis 30, 2008 10:08 pm

gszyp pisze:ograniczenia wysokości na promach do 2m taniej :lol: :lol:
Taaa...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » wt gru 02, 2008 12:41 pm

skoro wiesz lepiej, to po co pytasz ? :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » wt gru 02, 2008 7:09 pm

Przemekslaw pisze:skoro wiesz lepiej, to po co pytasz ? :)21



a co ja niby wiem lepiej ?
zadałem pytanie dostałem pare mądrych odpowiedzi i pidziękowałem zakańczając temat
to tyle !!
XJ 4,0 91 HO
GR Y60 2,8
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt gru 02, 2008 10:02 pm

Robi robi w terenie.






Dużo dymu :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości