MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:24 pm
witam jak w temacie czy ten jeep bedzie robił w terenie czy ten silnik nie jest za słaby do 33jek
jak z awaryjnością chodzi o silnik?
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » sob lis 29, 2008 2:38 pm
na reduktorze pojedzie....
jak nic nie dłubniesz przy silniku to może być ciężko na asfalcie....
pod górkę pewnie będzie mógł jechać max na 2...na prostym się rozpędzisz do 5 biegu...
mówię to po doświadczeniach z przesiadania się z oryginalnych 28ek na 30stki a potem 31ki...
aczkolwiek....
widziałem na allegro koleś sprzedawał 2.1 podniesionego na 33kach....
jak swego kiedyś podniosę to spróbuję od kogoś na 33 się przejechać...

FOR FUN

-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:46 pm
a jak z awaryjnością silnika?
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » sob lis 29, 2008 2:47 pm
Po niewielkich modyfikacjach i na dobrej oponie jest znakomitym narzędziem do uprawiania amatorskiego offroadu.
Ale w wielu głowach powyższe stwierdzenie się nie zmieści...
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » sob lis 29, 2008 2:48 pm
jak to sie ma ze spalaniem na 31ach chodzi mi o czarne bo teren to wiadomo
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » sob lis 29, 2008 2:50 pm
jak będziesz pilnował podstawowych rzeczy - oleju temperatury wody i ogólnie eksploatacji silnika to jest niezawodny....
ale nie wolno zapominać, że te silniki mają około 16 lat jak nie więcej...
ja teraz mam silnik z 85 i jest w lepszym stanie niż mój stary z 92...
tamten zatarłem, bo mi pompa oleju padła, a ja jechalem jeszcze jakieś 100km na takim silniku, dojechałem do mechanika i padł


FOR FUN

-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » sob lis 29, 2008 10:54 pm
Stefan pisze:na reduktorze pojedzie....
jak nic nie dłubniesz przy silniku to może być ciężko na asfalcie....
pod górkę pewnie będzie mógł jechać max na 2...na prostym się rozpędzisz do 5 biegu...
mówię to po doświadczeniach z przesiadania się z oryginalnych 28ek na 30stki a potem 31ki...
aczkolwiek....
widziałem na allegro koleś sprzedawał 2.1 podniesionego na 33kach....
jak swego kiedyś podniosę to spróbuję od kogoś na 33 się przejechać...
Pojedzie pojedzie...tylko zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...jak sie tego nie zrobi to efekty sa takie jak opisales

Si vis pacem para bellum.
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz lis 30, 2008 6:27 pm
stebel pisze:zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...
Co jest o tyle utrudnione, że w 2.1 chyba już jest 4.11 (nie jestem pewien), więc możliwości na tym polu są nieco ograniczone.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » ndz lis 30, 2008 6:32 pm
mendelmax pisze:stebel pisze:zmieniajac opony na wieksze trzeba odpowiednio zminic przelozenia w mostach...
Co jest o tyle utrudnione, że w 2.1 chyba już jest 4.11 (nie jestem pewien), więc możliwości na tym polu są nieco ograniczone.
Dokładnie, fabrycznie jest 4.11, więc niewielki wybór zostaje
Inna sprawa, że wymiana przełożeń pochłonie całość z "oszczędności" jeżdżenia dieslem
Pomijając już fakt, że niewiele ponad 80 KM i przeszło 1500 kg trudno będzie miało oszukać podstawowe prawa fizyki

F150 302 V8
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 7:10 pm
a jak to sie ma do 2,5litrowego diesla ? może to lepszy wybór?
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz lis 30, 2008 7:13 pm
nie, nie lepszy
zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 7:25 pm
zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj
ja już jeżdże tylko rozważam kupno pojazdu z lepszymi właściwościami terenowymi niż pojara za małą kasę

-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » ndz lis 30, 2008 7:52 pm
Mroczny pisze:nie, nie lepszy
zamontuj 31", jakis zderzak i zacznij jeździc
za dwa lata wrócisz do tematu i kupisz hardmadafaka wrongla obrzyna na patrolu ale temu pipu nic więcej nie psuj
Dokładnie
tylko rozważam kupno pojazdu z lepszymi właściwościami terenowymi niż pojara za małą kasę
Jak juz ma być Cheerokee i za małą kasę, to może kup 4.0 z automatem

F150 302 V8
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:03 pm
Jak juz ma być Cheerokee i za małą kasę, to może kup 4.0 z automatem

[/quote]
chodzi też o paliwożerność

-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz lis 30, 2008 8:10 pm
gszyp pisze:
chodzi też o paliwożerność

wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej

a do tego ponad 200 kucyków

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:16 pm
]wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej

a do tego ponad 200 kucyków

[/quote][
i dodatkowy żłom(butla)

-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz lis 30, 2008 8:17 pm
gszyp pisze:]wrzucasz gaz i masz paliwożerność 2.1 TD albo i taniej

a do tego ponad 200 kucyków

[
i dodatkowy żłom(butla)

[/quote]dodatkowych 170 kucy do targania butli

ty robisz to auto w teren cz na wystawe??
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 8:23 pm
ty robisz to auto w teren cz na wystawe??
w teren i na dojazdy do pracy(1000km)cza zabrać prowiantu na miesiąc i kolesia z żarełkiem

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » ndz lis 30, 2008 9:04 pm
Butle w miejsce zapasu i jest cacy, zapas na dach...

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 9:12 pm
ograniczenia wysokości na promach do 2m taniej

-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » ndz lis 30, 2008 9:17 pm
ok dzięki za każde info
kończymy temat bo zaczyna sie sranie po krzokach
diesel czy benzyna rozpatrzę obie opcje i dam znaka

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » ndz lis 30, 2008 10:08 pm
gszyp pisze:ograniczenia wysokości na promach do 2m taniej

Taaa...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » wt gru 02, 2008 12:41 pm
skoro wiesz lepiej, to po co pytasz ?

-
gszyp
-

- Posty: 102
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
- Lokalizacja: SZCZECIN
Post
autor: gszyp » wt gru 02, 2008 7:09 pm
Przemekslaw pisze:skoro wiesz lepiej, to po co pytasz ?

a co ja niby wiem lepiej ?
zadałem pytanie dostałem pare mądrych odpowiedzi i pidziękowałem zakańczając temat
to tyle

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt gru 02, 2008 10:02 pm
Robi robi w terenie.
Dużo dymu

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości