blokada powertrax no-slip

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

starcu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tarnow / Krakow / Warszawa głównie
Kontaktowanie:

blokada powertrax no-slip

Post autor: starcu » pn cze 14, 2004 5:45 pm

instalowalem juz kiedys takie cacko u siebie i dziala swietnie, dzisiaj mialem przyjemnosc instalowac ta sama blokadke u kumpla ten sam most dana 35c bez c-clips no i co widze? kosz jakby troche węższy, nie moge wsadzic ustrojstwa do srodka.. a co najsmieszniejsze brakuje mi jakiegos milimetra moze nie wiecej zeby wepchac wszystkie talerzyki do srodka.. i teraz pytanie czy moze to byc wina odlewu kosza? czy moze tez ktos zamontował lekko inny kosz (na przyklad ten od mostu z C-clips)? co z tym robić.. czy doszlifować elementy tak zeby wlazlo? czy szukać innego kosza? nie ma ktos kosza? :D
(YJ)

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn cze 14, 2004 8:41 pm

sprawdz moze do jakich przełozeń masz ten kosz
może sie okazać bo tak jest w jeepch że kosz nie pasuje Ci do przełozenia
z tego co pamiętam 3,07-3,54 to jeden typ , a 3,73 4,11 4,56 to drugi typ kosza i skojażenie jest bardzo ciężkie acz nie nie możliwe

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn cze 14, 2004 9:00 pm

raffi pisze:sprawdz moze do jakich przełozeń masz ten kosz
przepraszam
nie kosz tylko blokadę :)6

starcu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tarnow / Krakow / Warszawa głównie
Kontaktowanie:

Post autor: starcu » pn cze 14, 2004 11:59 pm

no wiec akurat tez zmienialismy przelozenia i okazalo sie ze byly 3,07 a bez problemu wsadzilismy tam 4,56 bo tam wchodzi tylko koło zebate na sruby.. rozstaw pasowal, wypozycjonowalismy walek atakujacy luzy sie pokasowaly i jest wszystko ok, tak ze nie wiem...
blokade identyfikuje w zasadzie tylko typ mostu - dana 35c i C-clips
sa dwa typy blokady no-slip do tego mostu - do kosza z C-clips i do kosza bez c-clips ( to takie zapinki w ksztalcie litery c trzymajace poloski )
w tym dyfrze nie bylo c-clipsow i zastanawiam sie czy jest mozliwe ze ktos podmienil sam kosz od mostu z klipsami... czy to sie wogole da? robil ktos takie sztuki? :D
(YJ)

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » wt cze 15, 2004 7:15 am

jasne ze kosz bedzie pasował do dany 35 i do dany 35c
różni sie koronkami
z dany 35 c koronka jest podfrezowana na c-klipa

starcu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tarnow / Krakow / Warszawa głównie
Kontaktowanie:

Post autor: starcu » wt cze 15, 2004 9:09 am

cholera ... czyli jest to mozliwe ze tam jest inny kosz (od35c) a satelitki sa od 35 bez frezow i polosie tez sa od 35... wtedy to jest mozliwe ze kosz jest o 1 mm wezszy i blokadke szlag trafil.. trzeba dokombinowac kosz... dzieki Raffi
a moze ktos inny ma jeszcze ciekawe doswiadczenia z blokadkami :D jak juz mamy taki temat to mozemy sie tu podzielic doswiadczeniami..
(YJ)

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » wt cze 15, 2004 9:28 am

jeśli masz kosz od dany35 z c-klipem to zabezpieczenie sworznia jest to śrubka na kluczyk 1/4" :lol:
jeśli kosz jest od półosi bez c-klipów to sworzeń jest zebezpieczany kołkiem rozporowym :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt cze 15, 2004 1:22 pm

Ile Cie kosztowala ta blokadka? Ja caly czas dorastam do zalozenia na tyl TrueTraca gdzie kosz jest zbedny :) (349$)

Przy okazji sa jakies zamienniki glownych lozysk? Mam drugi kosz caly kompletny i moze bede go zmienial ale przy okazji chcialem wymienic lozyska. Wiem ze sa komplety naprawcze za 800zl + vat ale potrzebuje tylko dwa lozyska a nie pol samochodu. Moze ktos dobieral od czegos innego?

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » wt cze 15, 2004 2:12 pm

podaj numerki z łożysk i szalek to cos wykminimy
kiedys miałem źródło po 70 pln za szt :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt cze 15, 2004 6:10 pm

raffi pisze:podaj numerki z łożysk i szalek to cos wykminimy
kiedys miałem źródło po 70 pln za szt :lol: :lol: :lol:
Fajnie :) ale zeby miec numerki lozysk to musialbym je wyjac :) a rozbabranie mostu przed wakacjami bez czesci zamiennych w reku to nie wrozy dobrze :)


*Kradna mi cos te katalogi oj kradna bo jakos dotrzec nie moga :D

starcu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tarnow / Krakow / Warszawa głównie
Kontaktowanie:

Post autor: starcu » wt cze 15, 2004 11:36 pm

Bocian:
podaj mi dokladnie jaki masz typ mostu dana 35 z clipami czy bez, wewntualnie rocznik to moze bedzie taki jak u kumpla ..
a tamten jest na wierzchu to bym Ci numerki lozysk zobaczyl..
jak bedziesz wyciagal kosz to moze sie go pozbedizesz? jakby pasowal do tej blokadki to moze kumpel go od Ciebie odkupi..

blokada no-slip kosztuje 471$ z podatkiem w USA cena moze sie jeszcz nieznacznie roznic w zaleznosci od sklepu, jak ja kupowalem jakis rok temu to byla tansza, wchodzila na rynek jakies 420$ generalnie to polecam to ustrojstwo, czasami to az sobie nie moge wyobrazic jak mozna bez tego jezdzic.. swietna rzecz, na asfalcie troche kola popiskuja jak sie doda gazu na zakrecie ale mozna sie nauczyc z tym jezdzic..

Raff: cholera tam jest kolek rozporowy czyli powinien byc dobry ten kosz... sprawdze ta blokade jeszcze czy wejdzie do mnie moze pomylili egzemplarz i dali nam lekko inną :D

a lozyska do tylnych kol tez sie da zakombinowac za 70 zeta? :wink:
(YJ)

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » śr cze 16, 2004 6:28 am

starcu pisze: Raff: cholera tam jest kolek rozporowy czyli powinien byc dobry ten kosz... sprawdze ta blokade jeszcze czy wejdzie do mnie moze pomylili egzemplarz i dali nam lekko inną :D
czyli masz dane35 bez c-klipów
ale to i tak nie wiele zmienia,bo jak ci juz pisałem moga być różne wysokośći kosza bo są dwa typy ich w standarcie zależnie od przełozenia :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr cze 16, 2004 7:04 am

starcu pisze:Bocian:
podaj mi dokladnie jaki masz typ mostu dana 35 z clipami czy bez, wewntualnie rocznik to moze bedzie taki jak u kumpla ..
a tamten jest na wierzchu to bym Ci numerki lozysk zobaczyl..
jak bedziesz wyciagal kosz to moze sie go pozbedizesz? jakby pasowal do tej blokadki to moze kumpel go od Ciebie odkupi..
Mam Dane35 bez clipa rocznik 88-89. W moscie mam uszkodzony kosz - jest w nim spory luz na sworzniu. Ale :) obok mnie lezy drugi kosz z kolkiem w super stanie kompletny. Ale niestety dopoki nie otworze swojego mostu to nie bede wiedzial do jakich przelozen to kosz. Chyba ze na podstawie fotek i paru cyferek ktos pozna czy to kosz do wiekszych czy mniejszych przelozen. Opcja jest taka, jezeli ktos by mi przytargal w ludzkiej cenie z USA TrueTraca to moge sie pozbyc tego nowego kosza bo nie bedzie mi potrzebny. Moge zrobic dokladne fotki kosza.

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » śr cze 16, 2004 7:30 am

kosze różnia sie wysokością!!
jeżeli zmierzysz mi wysokość kosza a tak naprawde to długoscia
chodzi o odległość od styku prawego łożyska z obudową do podstawy przełożenia (styku talerza z koszem) :lol:
jak cos to zadzwoń 506184414

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr cze 16, 2004 8:56 pm

Takie cus, obok otworow na sruby sa oznaczenia. Ale moge je zle interpretowac wiec poprosze info od fachowcow od jakich przelozen jest ten kosz.

ObrazekObrazek
Obrazek

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » śr cze 16, 2004 10:07 pm

a masz numery szalek tych łozysk z kosza?
jutro ci odpowiem co z łozyskami
najlepiej jakbys sie przypomniał na gg lub na fon :lol:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw cze 17, 2004 8:12 am

Problem w tym ze mam tylko to co mam a nie posiadam drugiej czesci zewnetrznej biezni lozyska z numeracja. Pomiar tego co pozostalo nic chyba nie da.

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw cze 17, 2004 8:42 am

Są 3 rodzaje pochew do mostów Dana 35:
1. przełożenia do 3.31 włącznie
2. przełożenia powyżej 3.31 do poniżej 3.73
3. przełożenia od 3,73 włącznie w górę.

Tak wyczytałem.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

starcu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tarnow / Krakow / Warszawa głównie
Kontaktowanie:

Post autor: starcu » czw cze 17, 2004 8:55 am

hmm mialem przelozenia 3.07 i wsadzilem 4.56 wyglada na to ze pasuje tylko dalem dzie podkladki dystansujace kosz z lewej strony a z prawej ni ema zadnej..
czemu trzeba wymieniac kosz? jakie sa rozmiary tych koszy?
(YJ)

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw cze 17, 2004 9:07 am

Niech mnie ktoś oświeci, co oznacza w angielskim "case" w przypadku mostów ? Kosz czy pochwę mostu ? A może ja głupi jestem i to to samo ...? :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw cze 17, 2004 9:18 am

No i masz...

teraz wyczytałem, że są pochwy (Dana 35):

1. dla przełożenia 2.35
2. od 2.73 do 3.31
3. od 3.54 powyżej

i bądź tu mądry... :roll:
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
CzarnySJ
 
 
Posty: 294
Rejestracja: wt kwie 27, 2004 6:42 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarnySJ » czw cze 17, 2004 9:23 am

Peter pisze:No i masz...

teraz wyczytałem, ....
Kurde :evil: do roboty - szelesty zarabiać :)6
:)21

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » czw cze 17, 2004 8:04 pm

CzarnySJ pisze:
Peter pisze:No i masz...

teraz wyczytałem, ....
Kurde :evil: do roboty - szelesty zarabiać :)6
:)21
tiaaaa cały czas to robimy a mówimy że to nasza pasja :lol: :)12 :)14

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » czw cze 17, 2004 8:07 pm

a co do mostów to znalazłem kompletną 30 i 35 z 3,73 do XJ
jakby ktoś chciał to mówić
Banan Ty chyba kiedyś szukałeś?

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw cze 17, 2004 9:14 pm

Za ile ? i w jakim stanie te mosty ?

Bo bym kupił może...
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość