jak najtaniej wyliftować XJota ?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: bredfan » ndz cze 07, 2009 7:52 pm

No właśnie.... jak najtaniej liftnąć toto, bo przód jakby trochę oklapł. Są jakieś gusła typu sprężyna od patrola, amor od stara, podkładka pod pióra itd itp ? Pieniędzy mi szkoda na motanie tego auta a jazda (na szczęście sporadyczna) staje się upierdliwa przy ciągłym obcieraniu i dobijaniu.
Dzieki za pomoc.
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: jpi » ndz cze 07, 2009 8:04 pm

łe to pytanie na forum piporg

a łone się liftują w ogóle?? :)21 :)21
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: bredfan » ndz cze 07, 2009 8:15 pm

jpi pisze:a łone się liftują w ogóle?? :)21 :)21
nie mam pojęcia... dlatego własnie składam zapytanie
aha, nie chodzi mi o jakis kosmiczny lift - max 5 cm
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Ziołek » ndz cze 07, 2009 9:18 pm

Podkładka pod sprężyny i dystanse w kształcie "H" pod amory, a pod resor klocek, i oczywiście dłuższe strzemiona.
Nie zapomnij obniżyć odbojów, na przykład podkładkami z gumy, jak się im przyjrzysz to będziesz wiedział o co mi chodzi.
Jak chcesz mogę jutro zrobić foty jak to wygląda założone.
Hakuna matata madafaka!

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: bredfan » pn cze 08, 2009 8:25 am

Ziołek pisze:....
ooo dziękuję bardzo :)
A ten przeód to zawsze taki miękki jest ? U mnie jakieś takie ciemno granatowe sprężyny założone są - wyglądają na niestare. Fotki możesz wysłać na maciek[małpa]wilczeecha.pl
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Ziołek » pn cze 08, 2009 2:28 pm

Foty zaraz wyślę, a co do miękkości przodu, to nie mam porównania, jeździłem tylko czirokiem i tylko w lekkim terenie.
Zdjęcia poszły, ale zapomniałem dodać że jeszcze łączniki stabilizatora z przodu trzeba przedłużyć, albo wywalić drążek, podobno po wywaleniu nie ma tragedii na asfalcie, a jest dużo lepiej w terenie, ale my po prostu przedłużyliśmy przy pomocy wkręconej i wspawanej dodatkowo tulei gwintowanej, i wkręconego od góry w tuleję pręta gwintowanego, również wspawanego, bo w większości Jeep jeździ po asfalcie.
Hakuna matata madafaka!

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Kuba M. » pn cze 08, 2009 4:27 pm

Przedłużenia omortyzatorów przy 2 calach liftu niepotrzebne do niczego, fabryczne spokojnie wyrabiają. No, chyba, że planujesz wieksze upalania, ale co wtedy pomogą 2 cale :roll: :lol: Przedłużenia odbojów tez raczej sie nie przydadzą :wink: Za to warto przedłużyć łaczniki przedniego stabilizatora (tył wyrabia, zakładając, że go masz). Bo zdjęcie przedniego stabilizatora to conajmniej kiepski pomysł, jeżeli auto ma jeździć po asfalcie.
Wieszaki tylnych resorów dadzą Ci max 1.2-1.25 cala - dłuższych poprostu nie robią. Klocek pod resor to niezły pomysł, ale wystarczy dołożyć jedno pióro, albo przeklepać resory - zaoszczędzisz wtedy na nowych strzemionach :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: pezet » pn cze 08, 2009 8:33 pm

Ja miałem tak:

Podkładki pod przednie sprężyny - z twardej gumy ok 4-5cm,
w tylnych resorach po dodatkowym piórze.

Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Karol STW
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob cze 09, 2007 9:07 pm
Lokalizacja: ST.Wola Barnet UK

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Karol STW » pn cze 08, 2009 9:32 pm

pezet pisze:Ja miałem tak:

Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Po co do 2" :o
superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Damian » pn cze 08, 2009 10:30 pm

Jedź do lokalnego kowala od zawieszeń, jak jest kumaty to Ci dobierze coś od innego auta
W zamierzchłych czasach krótkiego mariażu z XJ, kiedy dedykowane zawiasy oglądało się w zagranicznych pachnących gazetach ;) miałem zmotę po poprzednim właścicielu - amory bodajże od lublina i sprężyny dobranego od czegoś -tam :)21 wchodziło 33x10,50 :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: pezet » wt cze 09, 2009 7:10 am

Karol STW pisze:
pezet pisze:Ja miałem tak:

Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Po co do 2" :o
Nie ze do 2", ale przy obróceniu mostu - musi być podwójny kardan.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?

Post autor: Kuba M. » wt cze 09, 2009 1:35 pm

pezet pisze:ale przy obróceniu mostu - musi być podwójny kardan.
Eeeee, wcale nie musi być :wink:
F150 302 V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość