jak najtaniej wyliftować XJota ?
Moderator: Mroczny
jak najtaniej wyliftować XJota ?
No właśnie.... jak najtaniej liftnąć toto, bo przód jakby trochę oklapł. Są jakieś gusła typu sprężyna od patrola, amor od stara, podkładka pod pióra itd itp ? Pieniędzy mi szkoda na motanie tego auta a jazda (na szczęście sporadyczna) staje się upierdliwa przy ciągłym obcieraniu i dobijaniu.
Dzieki za pomoc.
Dzieki za pomoc.
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
łe to pytanie na forum piporg
a łone się liftują w ogóle??

a łone się liftują w ogóle??


jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
nie mam pojęcia... dlatego własnie składam zapytaniejpi pisze:a łone się liftują w ogóle??![]()
aha, nie chodzi mi o jakis kosmiczny lift - max 5 cm
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Podkładka pod sprężyny i dystanse w kształcie "H" pod amory, a pod resor klocek, i oczywiście dłuższe strzemiona.
Nie zapomnij obniżyć odbojów, na przykład podkładkami z gumy, jak się im przyjrzysz to będziesz wiedział o co mi chodzi.
Jak chcesz mogę jutro zrobić foty jak to wygląda założone.
Nie zapomnij obniżyć odbojów, na przykład podkładkami z gumy, jak się im przyjrzysz to będziesz wiedział o co mi chodzi.
Jak chcesz mogę jutro zrobić foty jak to wygląda założone.
Hakuna matata madafaka!
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
ooo dziękuję bardzoZiołek pisze:....

A ten przeód to zawsze taki miękki jest ? U mnie jakieś takie ciemno granatowe sprężyny założone są - wyglądają na niestare. Fotki możesz wysłać na maciek[małpa]wilczeecha.pl
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Foty zaraz wyślę, a co do miękkości przodu, to nie mam porównania, jeździłem tylko czirokiem i tylko w lekkim terenie.
Zdjęcia poszły, ale zapomniałem dodać że jeszcze łączniki stabilizatora z przodu trzeba przedłużyć, albo wywalić drążek, podobno po wywaleniu nie ma tragedii na asfalcie, a jest dużo lepiej w terenie, ale my po prostu przedłużyliśmy przy pomocy wkręconej i wspawanej dodatkowo tulei gwintowanej, i wkręconego od góry w tuleję pręta gwintowanego, również wspawanego, bo w większości Jeep jeździ po asfalcie.
Zdjęcia poszły, ale zapomniałem dodać że jeszcze łączniki stabilizatora z przodu trzeba przedłużyć, albo wywalić drążek, podobno po wywaleniu nie ma tragedii na asfalcie, a jest dużo lepiej w terenie, ale my po prostu przedłużyliśmy przy pomocy wkręconej i wspawanej dodatkowo tulei gwintowanej, i wkręconego od góry w tuleję pręta gwintowanego, również wspawanego, bo w większości Jeep jeździ po asfalcie.
Hakuna matata madafaka!
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Przedłużenia omortyzatorów przy 2 calach liftu niepotrzebne do niczego, fabryczne spokojnie wyrabiają. No, chyba, że planujesz wieksze upalania, ale co wtedy pomogą 2 cale
Przedłużenia odbojów tez raczej sie nie przydadzą
Za to warto przedłużyć łaczniki przedniego stabilizatora (tył wyrabia, zakładając, że go masz). Bo zdjęcie przedniego stabilizatora to conajmniej kiepski pomysł, jeżeli auto ma jeździć po asfalcie.
Wieszaki tylnych resorów dadzą Ci max 1.2-1.25 cala - dłuższych poprostu nie robią. Klocek pod resor to niezły pomysł, ale wystarczy dołożyć jedno pióro, albo przeklepać resory - zaoszczędzisz wtedy na nowych strzemionach



Wieszaki tylnych resorów dadzą Ci max 1.2-1.25 cala - dłuższych poprostu nie robią. Klocek pod resor to niezły pomysł, ale wystarczy dołożyć jedno pióro, albo przeklepać resory - zaoszczędzisz wtedy na nowych strzemionach

F150 302 V8
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Ja miałem tak:
Podkładki pod przednie sprężyny - z twardej gumy ok 4-5cm,
w tylnych resorach po dodatkowym piórze.
Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Podkładki pod przednie sprężyny - z twardej gumy ok 4-5cm,
w tylnych resorach po dodatkowym piórze.
Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Po co do 2"pezet pisze:Ja miałem tak:
Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.

superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Jedź do lokalnego kowala od zawieszeń, jak jest kumaty to Ci dobierze coś od innego auta
W zamierzchłych czasach krótkiego mariażu z XJ, kiedy dedykowane zawiasy oglądało się w zagranicznych pachnących gazetach
miałem zmotę po poprzednim właścicielu - amory bodajże od lublina i sprężyny dobranego od czegoś -tam
wchodziło 33x10,50 
W zamierzchłych czasach krótkiego mariażu z XJ, kiedy dedykowane zawiasy oglądało się w zagranicznych pachnących gazetach



the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Nie ze do 2", ale przy obróceniu mostu - musi być podwójny kardan.Karol STW pisze:Po co do 2"pezet pisze:Ja miałem tak:
Miałem też kliny pod resor, obracające nieco most - ale bez sensu, jeśli się nie da SYE z CVJ na wyjsciu z reduktora.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Re: jak najtaniej wyliftować XJota ?
Eeeee, wcale nie musi byćpezet pisze:ale przy obróceniu mostu - musi być podwójny kardan.

F150 302 V8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość