chrupanie w moście

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

chrupanie w moście

Post autor: bredfan » pt sie 14, 2009 6:58 pm

Nadeszła pora na reanimację dzipa...więc będę Was zasypywał pytaniami.

Coś chrupie w moście z tyłu jak jadę bardzo powoli a zwłaszcza na wstecznym. Przejmować się tym ?

Pojazd to XJ 4.0 limited `92 wersja na rynek niemiecki :P
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
Colicab
Posty: 2123
Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: chrupanie w moście

Post autor: Colicab » sob sie 15, 2009 12:35 am

olej, bo nie wiadomo co. Jak cos porzadnie pier**lnie, to bedzie wiadomo co robic :)21
Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: chrupanie w moście

Post autor: paranoic_killer » sob sie 15, 2009 12:00 pm

Olej z dodatkiem do lsd? Jak nie- wymienić, dolać dodatek (mopar dostępny w każdym aso za nieduże pieniądze) i sprawdzić czy będzie chrupało dalej.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: chrupanie w moście

Post autor: Kuba M. » sob sie 15, 2009 1:44 pm

paranoic_killer pisze:Olej z dodatkiem do lsd? Jak nie- wymienić, dolać dodatek (mopar dostępny w każdym aso za nieduże pieniądze) i sprawdzić czy będzie chrupało dalej.
Tez bym stawiał na zły olej, albo poprostu kończące się LSD :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: chrupanie w moście

Post autor: paranoic_killer » sob sie 15, 2009 6:04 pm

LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju :wink: Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc. :D
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
kurpiu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: Łącko

Re: chrupanie w moście

Post autor: kurpiu » sob sie 15, 2009 6:34 pm

ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i chamowania
Pozdrawiam
Piotr (kurpiu) K.

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Re: chrupanie w moście

Post autor: suchorz » sob sie 15, 2009 8:35 pm

paranoic_killer pisze:LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju :wink: Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc. :D
LSD zużywa się naj klocki, tyle że wolniej.
Teoretycznie producent zakłada, że wytrzyma ok 100tyś km, praktycznie wytrzymuje dużo dłużej.
Stawiam na brak dodatku w oleju.
Najczęściej zaczyna się od chrobotania przy mocno skręconych kołach.
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: chrupanie w moście

Post autor: Kuba M. » sob sie 15, 2009 10:05 pm

paranoic_killer pisze:LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju :wink: Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc. :D
Tak jak Suchorz napisał - tarczki LSD poprostu sie zyżuwają :wink:
F150 302 V8

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: chrupanie w moście

Post autor: rafi 109 » sob sie 15, 2009 10:38 pm

potrafią też pęknąć, a chrupanie - to właśnie kawałki tarczek mielone na zębach, niestety ale ONE tego nie lubią :)21
spuść olej, jak będzie czarny i z drobnymi opiłkami metalu, to będziesz wiedział na 1000% :)21
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Re: chrupanie w moście

Post autor: bredfan » ndz sie 16, 2009 10:19 am

kurpiu pisze:ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i hamowania
ooo ! może to to !
A co do zmęczenia LSD to pojazd, który mam w terenie takim ATekowym był jeden raz. Przez ostatnie kilka lat przejechał bardzo niewiele wyłącznie po asfalcie.
Nie ma różnicy czy koła są skręcone czy nie. Po prostu jak jadę bardzo powoli na wstecznym a zwłaszcza pod lekką górkę to słychać miarowe jeb...jeb....jeb...
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Re: chrupanie w moście

Post autor: suchorz » ndz sie 16, 2009 10:57 am

bredfan pisze:
kurpiu pisze:ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i hamowania
ooo ! może to to !
A co do zmęczenia LSD to pojazd, który mam w terenie takim ATekowym był jeden raz. Przez ostatnie kilka lat przejechał bardzo niewiele wyłącznie po asfalcie.
Nie ma różnicy czy koła są skręcone czy nie. Po prostu jak jadę bardzo powoli na wstecznym a zwłaszcza pod lekką górkę to słychać miarowe jeb...jeb....jeb...
LSD zużywa nie tak samo na asfalcie jak i w terenie.
Skoro, trzaski są podczas cofania, to raczej jakiś ząb się urwał i jest już pozamiatane.
Szybko zdejmij pokrywę i zobacz co dzieje się w środku.
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość