MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » pt sie 14, 2009 6:58 pm
Nadeszła pora na reanimację dzipa...więc będę Was zasypywał pytaniami.
Coś chrupie w moście z tyłu jak jadę bardzo powoli a zwłaszcza na wstecznym. Przejmować się tym ?
Pojazd to XJ 4.0 limited `92 wersja na rynek niemiecki

"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
Colicab

- Posty: 2123
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Colicab » sob sie 15, 2009 12:35 am
olej, bo nie wiadomo co. Jak cos porzadnie pier**lnie, to bedzie wiadomo co robic

Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » sob sie 15, 2009 12:00 pm
Olej z dodatkiem do lsd? Jak nie- wymienić, dolać dodatek (mopar dostępny w każdym aso za nieduże pieniądze) i sprawdzić czy będzie chrupało dalej.
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » sob sie 15, 2009 1:44 pm
paranoic_killer pisze:Olej z dodatkiem do lsd? Jak nie- wymienić, dolać dodatek (mopar dostępny w każdym aso za nieduże pieniądze) i sprawdzić czy będzie chrupało dalej.
Tez bym stawiał na zły olej, albo poprostu kończące się LSD

F150 302 V8
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » sob sie 15, 2009 6:04 pm
LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju

Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc.

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
kurpiu
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:26 pm
- Lokalizacja: Łącko
Post
autor: kurpiu » sob sie 15, 2009 6:34 pm
ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i chamowania
Pozdrawiam
Piotr (kurpiu) K.
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » sob sie 15, 2009 8:35 pm
paranoic_killer pisze:LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju

Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc.

LSD zużywa się naj klocki, tyle że wolniej.
Teoretycznie producent zakłada, że wytrzyma ok 100tyś km, praktycznie wytrzymuje dużo dłużej.
Stawiam na brak dodatku w oleju.
Najczęściej zaczyna się od chrobotania przy mocno skręconych kołach.
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » sob sie 15, 2009 10:05 pm
paranoic_killer pisze:LSD chyba trudno zamęczyć? Chyba że jeździ się notorycznie bez dodatku, albo bez oleju

Tak czy siak- wymiana oleju powinna pomóc.

Tak jak Suchorz napisał - tarczki LSD poprostu sie zyżuwają

F150 302 V8
-
rafi 109

- Posty: 707
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
- Lokalizacja: Piła-Trzcianka
Post
autor: rafi 109 » sob sie 15, 2009 10:38 pm
potrafią też pęknąć, a chrupanie - to właśnie kawałki tarczek mielone na zębach, niestety ale ONE tego nie lubią
spuść olej, jak będzie czarny i z drobnymi opiłkami metalu, to będziesz wiedział na 1000%

LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » ndz sie 16, 2009 10:19 am
kurpiu pisze:ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i hamowania
ooo ! może to to !
A co do zmęczenia LSD to pojazd, który mam w terenie takim ATekowym był jeden raz. Przez ostatnie kilka lat przejechał bardzo niewiele wyłącznie po asfalcie.
Nie ma różnicy czy koła są skręcone czy nie. Po prostu jak jadę bardzo powoli na wstecznym a zwłaszcza pod lekką górkę to słychać miarowe jeb...jeb....jeb...
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » ndz sie 16, 2009 10:57 am
bredfan pisze:kurpiu pisze:ewentualnie mocowanie resoru do mostu (te cybanty ja są luźne to jest taki efekt dźwiękowy jakby chrupanie i czuć ząbkowanie), jest jeszcze przy tym objaw ściągania w trakcie przyspieszania i hamowania
ooo ! może to to !
A co do zmęczenia LSD to pojazd, który mam w terenie takim ATekowym był jeden raz. Przez ostatnie kilka lat przejechał bardzo niewiele wyłącznie po asfalcie.
Nie ma różnicy czy koła są skręcone czy nie. Po prostu jak jadę bardzo powoli na wstecznym a zwłaszcza pod lekką górkę to słychać miarowe jeb...jeb....jeb...
LSD zużywa nie tak samo na asfalcie jak i w terenie.
Skoro, trzaski są podczas cofania, to raczej jakiś ząb się urwał i jest już pozamiatane.
Szybko zdejmij pokrywę i zobacz co dzieje się w środku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość