Strona 1 z 1
jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:09 pm
autor: pomarańcz
witam wszystkich
mam pytanie zakupiłem jepka xj z 91r 4,0b,lpg i chciał bym go podnies o około 100mm ale to tylko na poczatek czy ktos mi podpowie jak to moge zrobic???
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:27 pm
autor: Mroczny
potrzebujesz dwie deski 32mm i 8 klocków 68mm
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:33 pm
autor: pomarańcz
nabijasz sie ze mnie
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:36 pm
autor: daniel b
i paczkę gwożdzi 100x3mm

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:37 pm
autor: pomarańcz
po prostu pytam czy musze kupowac cały zestaw z 4 amortyzarorami 2 resorami i 2 sprezynami za 4000zł czy mozna to zrobic np. domowa robaota z tyłu załozyc dłuzsze wieszaki o 10 cm i sprezyny na przud tez około 10cm tylko nie wiem od czego np dobrac takie sprezyny a i jeszcze trzeba dobrac 4 amortyzatory dłuzsze tylko tez nie wiem od czeko podebrac:( pomuzcie a nie bedziecie sie nabijac
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:39 pm
autor: Mroczny
owszem
kup kolego gotowy kit zawieszeniowy jakiejś dobrej firmy. W zestawie będziesz miał mniej więcje to:
pamiętaj przy okazji o wzmocnieniu napędu, warto też przerobić hamulce tylne na tarcze
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:40 pm
autor: daniel b
można też kupić np 8szt sprężyn od daewo i 8 amorów zespawać po dwa do kupy i będzie niezły lift

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:43 pm
autor: s3R
Domowym sposobem to jednak najlepiej będzie lewarkiem.
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 6:44 pm
autor: daniel b
s3R pisze:Domowym sposobem to jednak najlepiej będzie lewarkiem.
Niezły pomysł 4 lewary i będzie lift z regulacją

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 7:01 pm
autor: pomarańcz
mroczny podaj mi link do tego zestawu bede wdzieczny a jak te napedy wzmocnic??
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 7:30 pm
autor: andrzej:)
@pomarańcz to nie tak trudno znaleźć, wystarczy poguglować

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: sob sty 30, 2010 8:05 pm
autor: pezet
Nie rozpędzajcie się - przecież to jest lpg, a te można podnosić tylko do 86 mm

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 12:29 pm
autor: Marcinz21
Wejdź na jeep.org.pl i poszukaj znajdziesz wszystko co potrzebujesz
na tym forum to LR i GR i inni tylko jaja sobie robią
a pomóc za bardzo to nie chcą
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 12:36 pm
autor: saleta
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 1:41 pm
autor: Marcinz21
ale transport do polski kosmos + cło i vat chyba że masz kogoś w USA i Ci to wyśle
masz przedstawiciela w polsce i lifty do XJ
http://www.roughcountry.pl/index.php?cPath=21_23_24 ale ceny
porównywałem ceny liftów do ZJ w polsce 4600 a dogadałem sie w USA że mi znajomy wyśle a koszt łacznie 2600
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 7:21 pm
autor: pomarańcz
marcinz21 a jest szansa zeby twój znajomy mi tez takie cis przesłał??\
oczywiscie nie za darmo
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 8:13 pm
autor: pezet
Marcinz21 pisze:Wejdź na jeep.org.pl i poszukaj znajdziesz wszystko co potrzebujesz
na tym forum to LR i GR i inni tylko jaja sobie robią
a pomóc za bardzo to nie chcą
To chyba lepiej sobie pożartować, niż wpuszczać Nowego Kolegę w kanał / w maliny.
Nieprawdaż??
Prawdziwi KOLEDZY, powinni najpierw próbować wybić z głowy lift o 4".
Bo wiąże się to z poważną przebudową - a praktycznie
budową spodu od nowa.
Spirala przeróbek, eskalacja wydatków.
Te 4 tysiące - to dopiero zaliczka, a prawdziwe koszty zaczynają się później.
Poza tym - dla własnego bezpieczeństwa - jeżeli ktoś nie jest DOBRZE obeznany z samochodem, z mechaniką i z techniką jeżdżenia zmotami, to taka przeróbka jest wręcz groźna dla życia i zdrowia!
Jak to ma być pierwsza przeróbka, do nauki jazdy w terenie, to lift 2" + opony 31 - wystarczy aż nadto. Chociaż nawet 2" już poważnie zmienia geometrię układu jezdnego i napędowego.
Dlatego lepiej NAJPIERW dobrze się zastanowić i przemyśleć, czego się chce, popatrzeć, podotykać, pojeździć autem przerobionym, pojeździć trochę w terenie aby określić swoje potrzeby i możliwości, a dopiero potem - ŚWIADOMIE zabrać się za przeróbkę własnego pojazdu.
No.
PS.
No i nadal nie wiem, co ma lpg do liftu

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 8:49 pm
autor: andrzej:)
pezet pisze:.......
howgh

Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 9:21 pm
autor: Mroczny
dlatego niech sobie kolega zrobi "biedalift" (2" podkładki i tjunink resora), kupi nalewane 31" i ze dwa lata pojeździ. Skatuje sprzęta i pozyska wiedzę
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 9:35 pm
autor: andrzej:)
na początek w sam raz
Re: jeep cherokee xj 4,0 lpg
: ndz sty 31, 2010 11:55 pm
autor: Marcinz21
pezet pisze:Marcinz21 pisze:Wejdź na jeep.org.pl i poszukaj znajdziesz wszystko co potrzebujesz
na tym forum to LR i GR i inni tylko jaja sobie robią
a pomóc za bardzo to nie chcą
To chyba lepiej sobie pożartować, niż wpuszczać Nowego Kolegę w kanał / w maliny.
Nieprawdaż??
Prawdziwi KOLEDZY, powinni najpierw próbować wybić z głowy lift o 4".
Bo wiąże się to z poważną przebudową - a praktycznie
budową spodu od nowa.
Spirala przeróbek, eskalacja wydatków.
Te 4 tysiące - to dopiero zaliczka, a prawdziwe koszty zaczynają się później.
Poza tym - dla własnego bezpieczeństwa - jeżeli ktoś nie jest DOBRZE obeznany z samochodem, z mechaniką i z techniką jeżdżenia zmotami, to taka przeróbka jest wręcz groźna dla życia i zdrowia!
Jak to ma być pierwsza przeróbka, do nauki jazdy w terenie, to lift 2" + opony 31 - wystarczy aż nadto. Chociaż nawet 2" już poważnie zmienia geometrię układu jezdnego i napędowego.
Dlatego lepiej NAJPIERW dobrze się zastanowić i przemyśleć, czego się chce, popatrzeć, podotykać, pojeździć autem przerobionym, pojeździć trochę w terenie aby określić swoje potrzeby i możliwości, a dopiero potem - ŚWIADOMIE zabrać się za przeróbkę własnego pojazdu.
No.
PS.
No i nadal nie wiem, co ma lpg do liftu

I nie trzeba było tak od razu

też się zgadzam 2" i opony 31 na początek wystarczy. No chyba że zawieszenie padaka i trzeba wymieniac amory, wahacze, spręzyny, resory to OK rozumiem koszt niewiele większy.
A co ma lpg do liftu też nie wiech chyba że to informacja z tyłu dodatkowo +1" coby wage butli skompensować aby auto równo stało
