Strona 1 z 1

AW4 i reduktor toyoty

: pt lip 16, 2010 10:18 pm
autor: vandall1
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Bardzo lubię swapy :wink:

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 12:37 am
autor: mel
Ja mam równie ładny - w środku jedynie tuleja łacząca wałki........ dwa rózne moduły zęba. Nie musiałem tego robic, ale niestety żaden handlarz w Polsce nie chciał sprzedać mi oryginalnej toyotowskiej dupki od skrzyni - pewno wiesz ale ta skrzynia trafiała do Toyki i była montowana w LJ 70 wraz z turbo dieslem 2.4, wtedy swap to w zasadzie nie swap..... :wink:
a gdzie PTO - reduktor widzę bez........

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 9:03 am
autor: kulkagsx1200
to na fotce to nie jest skrzynia aw4 tylko chryslerowska 42re lub pokrewna . :wink:

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 9:21 am
autor: DamnIt!
to ci dopiero swap...

:)21

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 12:09 pm
autor: vandall1
DamnIt! pisze:to ci dopiero swap...

:)21
Zieeeeeeeeeew......

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 1:22 pm
autor: DamnIt!
vandall1 pisze:
DamnIt! pisze:to ci dopiero swap...

:)21
Zieeeeeeeeeew......
och jej, jaki miszcz :)3

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 9:32 pm
autor: vandall1
mel pisze:...............................................................................................................ta skrzynia trafiała do Toyki i była montowana w LJ 70 wraz z turbo dieslem 2.4, wtedy swap to w zasadzie nie swap..... :wink:
a gdzie PTO - reduktor widzę bez........
Tego nie wiedziałem :roll: 70-tkę znam prawie wcale.
Pakujemy to do 80tki z silnikiem 5.9.A skrzynia rzeczywiście ma gwiazdkę chryslera :oops:

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz sie 01, 2010 9:34 pm
autor: vandall1
DamnIt! pisze:..........................och jej, jaki miszcz :)3
Zieeeeeew-brak Ci postów?Nikt Cie nie kocha?Tak mi przykro :)20

Re: AW4 i reduktor toyoty

: pn sie 02, 2010 5:36 pm
autor: Damian
wałek główny reduktora wymieniłeś? wyrabia się wieloklin, nie prowadzi to do wybuchu (zrobiłem tak 80 tys. km), ale terkocze (zwłaszcza jak zapodasz skrzynię na N i wrzucisz wyższe biegi - tylko się nie przestrasz hałasu :)21)
rzecz standardowa dla LJ70, wałek nie kosztuje wiele (chyba 350zł), a zrobiłbym to od razu jak wszystko na wierzchu

Re: AW4 i reduktor toyoty

: pn sie 02, 2010 9:54 pm
autor: mel
To nie do mnie? ....
Ja nie wymieniałem wałka....ale i tak nap.. tylny wał - za ciężką ma pracę bo cofnelismy cały zespół prawie za przedni most...niestety teraz bedziemy wycofywać się na z góry upatrzone pozycje...hehehe....no może po Mazowieckich...... generalnie to ten reduktor...może być :)2
Mógłby mieć lepsze przełożenia - na początku zasugerowalismy się, że mozna dojechać nawet do 4,7 , ale dopiero po dłuższym ogarnięciu okazało się że takie przełożenia są do hiluxa, nie do LJ...... :)11 :)21
A co do skrzyni...mam takie pole, ze jak odpisywałem na początku, to nawet zdjecie mi nie odpaliło na netbooku.... :wink: no cóz - zamiast japońskiej techniki jest amerykańskie g..... :)21 nie ma stresu...... ale AW4 to jedna z lepszych rzeczy jakie przytrafiły się Jeepom...... :)2

Re: AW4 i reduktor toyoty

: wt sie 03, 2010 1:33 pm
autor: Damian
mel pisze: Mógłby mieć lepsze przełożenia - na początku zasugerowalismy się, że mozna dojechać nawet do 4,7 , ale dopiero po dłuższym ogarnięciu okazało się że takie przełożenia są do hiluxa, nie do LJ...... :)11 :)21
J7 występowała z przełożeniami w mostach 4,11 i 4,88
reduktora 2,3

Re: AW4 i reduktor toyoty

: wt sie 03, 2010 5:11 pm
autor: mel
No tak - ale ja mam już 5,42 w mostach.......... reduktory były wg mojej wiedzy z dwoma przełożeniami terenowymi - coś koło 2,2 i 2,4 albo 2,6 - ale ja tam na toyce się nie znam :wink: przy silniku 4.0 HO i AW4 przydałoby się, na moje oko, przełożenie powyżej 3. Taki jeep rubicon ma 4.0 co przy 5,42 byłoby juz za dużo..... albo prawie w sam raz.... :)21

Teraz jest ciut za szybki........

Re: AW4 i reduktor toyoty

: wt sie 03, 2010 6:48 pm
autor: Damian
koła większe załóż :)21
a reduktor LJ70 ma dokładnie 2.295 i nie słyszałem, żeby inne występowały w tej wersji

Re: AW4 i reduktor toyoty

: śr sie 04, 2010 9:33 am
autor: mel
Masz rację, nie wiem w takim razie skad u mnie to info.........może to wynikało, z tego że kolega od toyoty od którego brałem reduktor nie pamietał dokładnie co i jak, ale szukając znalazłem jeszcze reduktory z przełożeniami 1,96 i 2,27......... Wieksze koła niż 37...hmm to już nawet mosty GR-a zaczynają stękać...no i 4 litry już tego nie pogoni....... Nie ma co i z tym można żyć........ :wink:

Re: AW4 i reduktor toyoty

: śr sie 04, 2010 10:57 am
autor: Damian
a czy nie jechałeś dzisiaj po 10.00 przy pomniku lotnika, zielonym ZJ na rej WE? Duże bydle...wyglądało właśnie na mosty GR i jakieś 37 cali
słoikiem incognito jechałem

Re: AW4 i reduktor toyoty

: czw sie 05, 2010 5:43 am
autor: mel
Damian - to nie ja - uzywam granatowego WJ-ta. A ten właściwy to........w zasadzie rajdy i laweta....... Jak mniemam - ZJ zielony na duzym lifcie i duzych kółkach to Kosy...........

Re: AW4 i reduktor toyoty

: ndz paź 24, 2010 8:16 pm
autor: scarface
vandall1 pisze:
mel pisze:...............................................................................................................ta skrzynia trafiała do Toyki i była montowana w LJ 70 wraz z turbo dieslem 2.4, wtedy swap to w zasadzie nie swap..... :wink:
a gdzie PTO - reduktor widzę bez........
Tego nie wiedziałem :roll: 70-tkę znam prawie wcale.
Pakujemy to do 80tki z silnikiem 5.9.A skrzynia rzeczywiście ma gwiazdkę chryslera :oops:
Wandal a czemu taka slaba skrzynie wybrales do silnika takiego mocnego nie lepiej bylo mocniejsza 46RH lub 46RE?