PART TIME a FULL TIME

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kawalczewskip
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock

PART TIME a FULL TIME

Post autor: kawalczewskip » śr paź 13, 2004 1:54 pm

Jestem nowy (zamierzam zakupic XJ w najbliższych dniach) :roll: , więc wybaczcie, ale proszę o wyjaśnienie różnicy pomiedzy:
1. skrzynia, która ma oznaczenia: 2H, N, 4H, $L,
2. a skrzynią z oznaczeniami: 2H, N, 4H parta time, 4H full time, 4L
Czy z tą "1" da sie śmigać "po czarnym" z zapiętym 4H i jaki to ma wpływ na oponki i pracę mostów całej tej reszty.
Pozdrówka
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr paź 13, 2004 2:20 pm

To nie skrzynia, a reduktor. 1 = NP231 (tylko part itme), 2 = NP242
Part time: suma predkosci kol w osi tylnej = -//- w osi przedniej.
Dac to sie moze i da, ale predziutko cus ukrecisz, albo a bedziesz pisczal na oponach lysych.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
kawalczewskip
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock

Post autor: kawalczewskip » śr paź 13, 2004 2:32 pm

Czyli coś jakby lepiej poszukać reduktora z Full Time jak się chce zimą po "gierkówce" na narty śmignąć ??.
Bo rozumiem że dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor :roll: .
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr paź 13, 2004 2:39 pm

kawalczewskip pisze:Czyli co¶ jakby lepiej poszukaæ reduktora z Full Time jak siê chce zim± po "gierkówce" na narty ¶mign±æ ??.
Bo rozumiem ¿e dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor :roll: .
Na bialym mozesz jechac na part time, ale do ciaglej jazdy bialo/czarnej full time jest niezastapione!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » śr paź 13, 2004 2:54 pm

ale gadacie bez sensu

to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr paź 13, 2004 3:07 pm

kpeugeot pisze:ale gadacie bez sensu

to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
Jak to bez sensu?! Jak sama nazwa wskazuje part time nie mozna jezdzic wszedzie bo dyfer miedzyosiowy jest zblokowany - full time mozesz smigac zawsze i wszedzie!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr paź 13, 2004 5:02 pm

A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231 ??

Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr paź 13, 2004 8:03 pm

:)21

:)2 :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
shamm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pt paź 24, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Reduktor na allegro...

Post autor: shamm » śr paź 13, 2004 9:49 pm

Witam,

W razie co to taki "fajny" jest na allegro, cena minimalna 1600
przynajmniej tak dostalem w odpowiedzi na pytanie o cene.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=32520446

Pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr paź 13, 2004 9:55 pm

Widac na zdjeciac, do konca użwana, zajezdzona, rozkrecona ( :o :o :o ) szybko skrecona i na allegro 8)

W tej cenie można kupić NOWY reduktor !
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
shamm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pt paź 24, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shamm » śr paź 13, 2004 10:40 pm

Czesc,

Tia.... myslalem, ze bedzie za czysta, gora pincet to sie upewnic chcialem i sie dowiedzialem o wysokiej cenie.

Pozdr
T.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw paź 14, 2004 1:20 am

Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon :)21
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:28 am

vandall1 pisze:Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon :)21
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
Ten sam NP(NV)242 albo jeśli Quadra-Trac to NV249.

Np/N to to samo, zmiana nazwy firmy z NewProgress na NewVenture 8)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:30 am

Aha, i "J" na końcu jeśli JEEP, jeśli Dodge/Hummer to "D" :lol:
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:31 am

A do czego ty to chcesz założyć ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 9:21 am

PKi pisze:A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231 ??

Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
Niezbadane są wyroki Hameryki . Mój XJ jest z '93 a miał NP231 . Chociaż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały , że powinien mieć już NP242. Taki im się wsadził i już. :D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » czw paź 14, 2004 9:43 am

A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231 :evil: a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 10:36 am

Dobra rzecz bez dwóch zdań . Jak już zresztą pisałem .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 11:57 am

Na Allegro koleś chce sprzedać peepa cytuję :"ze stałym napędem tylnych kół (mechanizm różniczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja też mam coś takiego w aucie :o
Bo może mam coś fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw paź 14, 2004 12:11 pm

Stiopa pisze:Na Allegro kole¶ chce sprzedaæ peepa cytujê :"ze sta³ym napêdem tylnych kó³ (mechanizm ró¿niczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja te¿ mam co¶ takiego w aucie :o
Bo mo¿e mam co¶ fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21
Moze masz calkowniczkowy w moscie?! :-D
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw paź 14, 2004 12:27 pm

KAZ pisze:A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231 :evil: a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
a czy czasem nie jest tak ze, 242'ka jest sprzezona z automatami a 231 z reczna "firlejka" -

w wersjach XJ sport 4.0 macie o ile sie nie myle wlasnie manualna skrzynie!!

ja w XJ94 country (zastapil LIMITEDA) w automacie mam 242'ke, a koledzy w sportrach z manualka z mlodszych rocznikow maja 231
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 12:34 pm

Mój to sport ale z automatem . Z tego co wiem były i z automatem i z manualem .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 12:37 pm

Radek666 pisze:
Stiopa pisze:Na Allegro koleś chce sprzedać peepa cytuję :"ze stałym napędem tylnych kół (mechanizm różniczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja też mam coś takiego w aucie :o
Bo może mam coś fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21
Moze masz calkowniczkowy w moscie?! :-D
Nie wiem :( :( :(
Z tego co zauważyłem to na pewno mam "pirwiastkujący" w kieszeni .

:)21 :)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw paź 14, 2004 3:49 pm

Moj rok 88, model 89: 4.0 automat laredo 231
Drugi rok 88, model 88, 4.0 automat 242

A to że country zastąpił limiteda od 94 to była by nowość, prosze o dowody hyhyhy bo napisze że to bzdura. ;P

Country to model wyższy od limteda 8)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » czw paź 14, 2004 4:05 pm

witam
LIMITED to najwyzsza polka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KUBA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość