MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » śr paź 13, 2004 1:54 pm
Jestem nowy (zamierzam zakupic XJ w najbliższych dniach)

, więc wybaczcie, ale proszę o wyjaśnienie różnicy pomiedzy:
1. skrzynia, która ma oznaczenia: 2H, N, 4H, $L,
2. a skrzynią z oznaczeniami: 2H, N, 4H parta time, 4H full time, 4L
Czy z tą "1" da sie śmigać "po czarnym" z zapiętym 4H i jaki to ma wpływ na oponki i pracę mostów całej tej reszty.
Pozdrówka
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr paź 13, 2004 2:20 pm
To nie skrzynia, a reduktor. 1 = NP231 (tylko part itme), 2 = NP242
Part time: suma predkosci kol w osi tylnej = -//- w osi przedniej.
Dac to sie moze i da, ale predziutko cus ukrecisz, albo a bedziesz pisczal na oponach lysych.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » śr paź 13, 2004 2:32 pm
Czyli coś jakby lepiej poszukać reduktora z Full Time jak się chce zimą po "gierkówce" na narty śmignąć

.
Bo rozumiem że dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor

.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr paź 13, 2004 2:39 pm
kawalczewskip pisze:Czyli co¶ jakby lepiej poszukaæ reduktora z Full Time jak siê chce zim± po "gierkówce" na narty ¶mign±æ

.
Bo rozumiem ¿e dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor

.
Na bialym mozesz jechac na part time, ale do ciaglej jazdy bialo/czarnej full time jest niezastapione!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » śr paź 13, 2004 2:54 pm
ale gadacie bez sensu
to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr paź 13, 2004 3:07 pm
kpeugeot pisze:ale gadacie bez sensu
to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
Jak to bez sensu?! Jak sama nazwa wskazuje part time nie mozna jezdzic wszedzie bo dyfer miedzyosiowy jest zblokowany - full time mozesz smigac zawsze i wszedzie!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr paź 13, 2004 5:02 pm
A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231
Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr paź 13, 2004 8:03 pm
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
shamm
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: pt paź 24, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: shamm » śr paź 13, 2004 9:49 pm
Witam,
W razie co to taki "fajny" jest na allegro, cena minimalna 1600
przynajmniej tak dostalem w odpowiedzi na pytanie o cene.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=32520446
Pozdrawiam
Tomek
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr paź 13, 2004 9:55 pm
Widac na zdjeciac, do konca użwana, zajezdzona, rozkrecona (

) szybko skrecona i na allegro
W tej cenie można kupić NOWY reduktor !
-
shamm
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: pt paź 24, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: shamm » śr paź 13, 2004 10:40 pm
Czesc,
Tia.... myslalem, ze bedzie za czysta, gora pincet to sie upewnic chcialem i sie dowiedzialem o wysokiej cenie.
Pozdr
T.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw paź 14, 2004 1:20 am
Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:28 am
vandall1 pisze:Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
Ten sam NP(NV)242 albo jeśli Quadra-Trac to NV249.
Np/N to to samo, zmiana nazwy firmy z NewProgress na NewVenture

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:30 am
Aha, i "J" na końcu jeśli JEEP, jeśli Dodge/Hummer to "D"

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw paź 14, 2004 6:31 am
A do czego ty to chcesz założyć ?
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 9:21 am
PKi pisze:A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231
Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
Niezbadane są wyroki Hameryki . Mój XJ jest z '93 a miał NP231 . Chociaż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały , że powinien mieć już NP242. Taki im się wsadził i już.

Stiopa
XJ Sport '93
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » czw paź 14, 2004 9:43 am
A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231

a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 10:36 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 11:57 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw paź 14, 2004 12:11 pm
Moze masz calkowniczkowy w moscie?!

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw paź 14, 2004 12:27 pm
KAZ pisze:A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231

a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
a czy czasem nie jest tak ze, 242'ka jest sprzezona z automatami a 231 z reczna "firlejka" -
w wersjach XJ sport 4.0 macie o ile sie nie myle wlasnie manualna skrzynie!!
ja w XJ94 country (zastapil LIMITEDA) w automacie mam 242'ke, a koledzy w sportrach z manualka z mlodszych rocznikow maja 231
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 12:34 pm
Mój to sport ale z automatem . Z tego co wiem były i z automatem i z manualem .
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw paź 14, 2004 12:37 pm
Stiopa
XJ Sport '93
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw paź 14, 2004 3:49 pm
Moj rok 88, model 89: 4.0 automat laredo 231
Drugi rok 88, model 88, 4.0 automat 242
A to że country zastąpił limiteda od 94 to była by nowość, prosze o dowody hyhyhy bo napisze że to bzdura. ;P
Country to model wyższy od limteda

-
KUBAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm
Post
autor: KUBAZ » czw paź 14, 2004 4:05 pm
KUBA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość