Strona 1 z 2
PART TIME a FULL TIME
: śr paź 13, 2004 1:54 pm
autor: kawalczewskip
Jestem nowy (zamierzam zakupic XJ w najbliższych dniach)

, więc wybaczcie, ale proszę o wyjaśnienie różnicy pomiedzy:
1. skrzynia, która ma oznaczenia: 2H, N, 4H, $L,
2. a skrzynią z oznaczeniami: 2H, N, 4H parta time, 4H full time, 4L
Czy z tą "1" da sie śmigać "po czarnym" z zapiętym 4H i jaki to ma wpływ na oponki i pracę mostów całej tej reszty.
Pozdrówka
: śr paź 13, 2004 2:20 pm
autor: DanielF
To nie skrzynia, a reduktor. 1 = NP231 (tylko part itme), 2 = NP242
Part time: suma predkosci kol w osi tylnej = -//- w osi przedniej.
Dac to sie moze i da, ale predziutko cus ukrecisz, albo a bedziesz pisczal na oponach lysych.
: śr paź 13, 2004 2:32 pm
autor: kawalczewskip
Czyli coś jakby lepiej poszukać reduktora z Full Time jak się chce zimą po "gierkówce" na narty śmignąć

.
Bo rozumiem że dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor

.
: śr paź 13, 2004 2:39 pm
autor: Radek666
kawalczewskip pisze:Czyli co¶ jakby lepiej poszukaæ reduktora z Full Time jak siê chce zim± po "gierkówce" na narty ¶mign±æ

.
Bo rozumiem ¿e dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor

.
Na bialym mozesz jechac na part time, ale do ciaglej jazdy bialo/czarnej full time jest niezastapione!
: śr paź 13, 2004 2:54 pm
autor: kpeugeot
ale gadacie bez sensu
to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
: śr paź 13, 2004 3:07 pm
autor: Radek666
kpeugeot pisze:ale gadacie bez sensu
to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
Jak to bez sensu?! Jak sama nazwa wskazuje part time nie mozna jezdzic wszedzie bo dyfer miedzyosiowy jest zblokowany - full time mozesz smigac zawsze i wszedzie!
: śr paź 13, 2004 5:02 pm
autor: PKi
A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231
Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
: śr paź 13, 2004 8:03 pm
autor: XJeep
Reduktor na allegro...
: śr paź 13, 2004 9:49 pm
autor: shamm
Witam,
W razie co to taki "fajny" jest na allegro, cena minimalna 1600
przynajmniej tak dostalem w odpowiedzi na pytanie o cene.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=32520446
Pozdrawiam
Tomek
: śr paź 13, 2004 9:55 pm
autor: PKi
Widac na zdjeciac, do konca użwana, zajezdzona, rozkrecona (

) szybko skrecona i na allegro
W tej cenie można kupić NOWY reduktor !
: śr paź 13, 2004 10:40 pm
autor: shamm
Czesc,
Tia.... myslalem, ze bedzie za czysta, gora pincet to sie upewnic chcialem i sie dowiedzialem o wysokiej cenie.
Pozdr
T.
: czw paź 14, 2004 1:20 am
autor: vandall1
Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
: czw paź 14, 2004 6:28 am
autor: PKi
vandall1 pisze:Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
Ten sam NP(NV)242 albo jeśli Quadra-Trac to NV249.
Np/N to to samo, zmiana nazwy firmy z NewProgress na NewVenture

: czw paź 14, 2004 6:30 am
autor: PKi
Aha, i "J" na końcu jeśli JEEP, jeśli Dodge/Hummer to "D"

: czw paź 14, 2004 6:31 am
autor: PKi
A do czego ty to chcesz założyć ?
: czw paź 14, 2004 9:21 am
autor: Stiopa
PKi pisze:A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231
Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
Niezbadane są wyroki Hameryki . Mój XJ jest z '93 a miał NP231 . Chociaż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały , że powinien mieć już NP242. Taki im się wsadził i już.

: czw paź 14, 2004 9:43 am
autor: KAZ
A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231

a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
: czw paź 14, 2004 10:36 am
autor: Stiopa
: czw paź 14, 2004 11:57 am
autor: Stiopa
: czw paź 14, 2004 12:11 pm
autor: Radek666
Moze masz calkowniczkowy w moscie?!

: czw paź 14, 2004 12:27 pm
autor: XJeep
KAZ pisze:A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231

a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
a czy czasem nie jest tak ze, 242'ka jest sprzezona z automatami a 231 z reczna "firlejka" -
w wersjach XJ sport 4.0 macie o ile sie nie myle wlasnie manualna skrzynie!!
ja w XJ94 country (zastapil LIMITEDA) w automacie mam 242'ke, a koledzy w sportrach z manualka z mlodszych rocznikow maja 231
: czw paź 14, 2004 12:34 pm
autor: Stiopa
Mój to sport ale z automatem . Z tego co wiem były i z automatem i z manualem .
: czw paź 14, 2004 12:37 pm
autor: Stiopa
: czw paź 14, 2004 3:49 pm
autor: PKi
Moj rok 88, model 89: 4.0 automat laredo 231
Drugi rok 88, model 88, 4.0 automat 242
A to że country zastąpił limiteda od 94 to była by nowość, prosze o dowody hyhyhy bo napisze że to bzdura. ;P
Country to model wyższy od limteda

witam
: czw paź 14, 2004 4:05 pm
autor: KUBAZ