Strona 1 z 2

PART TIME a FULL TIME

: śr paź 13, 2004 1:54 pm
autor: kawalczewskip
Jestem nowy (zamierzam zakupic XJ w najbliższych dniach) :roll: , więc wybaczcie, ale proszę o wyjaśnienie różnicy pomiedzy:
1. skrzynia, która ma oznaczenia: 2H, N, 4H, $L,
2. a skrzynią z oznaczeniami: 2H, N, 4H parta time, 4H full time, 4L
Czy z tą "1" da sie śmigać "po czarnym" z zapiętym 4H i jaki to ma wpływ na oponki i pracę mostów całej tej reszty.
Pozdrówka

: śr paź 13, 2004 2:20 pm
autor: DanielF
To nie skrzynia, a reduktor. 1 = NP231 (tylko part itme), 2 = NP242
Part time: suma predkosci kol w osi tylnej = -//- w osi przedniej.
Dac to sie moze i da, ale predziutko cus ukrecisz, albo a bedziesz pisczal na oponach lysych.

: śr paź 13, 2004 2:32 pm
autor: kawalczewskip
Czyli coś jakby lepiej poszukać reduktora z Full Time jak się chce zimą po "gierkówce" na narty śmignąć ??.
Bo rozumiem że dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor :roll: .

: śr paź 13, 2004 2:39 pm
autor: Radek666
kawalczewskip pisze:Czyli co¶ jakby lepiej poszukaæ reduktora z Full Time jak siê chce zim± po "gierkówce" na narty ¶mign±æ ??.
Bo rozumiem ¿e dla jazdy w terenie to jest bez znaczenia, który mam reduktor :roll: .
Na bialym mozesz jechac na part time, ale do ciaglej jazdy bialo/czarnej full time jest niezastapione!

: śr paź 13, 2004 2:54 pm
autor: kpeugeot
ale gadacie bez sensu

to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full

: śr paź 13, 2004 3:07 pm
autor: Radek666
kpeugeot pisze:ale gadacie bez sensu

to kiedy jest zablokowany centralny mechanizm róznicowy - przy part czy przy full
Jak to bez sensu?! Jak sama nazwa wskazuje part time nie mozna jezdzic wszedzie bo dyfer miedzyosiowy jest zblokowany - full time mozesz smigac zawsze i wszedzie!

: śr paź 13, 2004 5:02 pm
autor: PKi
A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231 ??

Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...

: śr paź 13, 2004 8:03 pm
autor: XJeep
:)21

:)2 :)2

Reduktor na allegro...

: śr paź 13, 2004 9:49 pm
autor: shamm
Witam,

W razie co to taki "fajny" jest na allegro, cena minimalna 1600
przynajmniej tak dostalem w odpowiedzi na pytanie o cene.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=32520446

Pozdrawiam
Tomek

: śr paź 13, 2004 9:55 pm
autor: PKi
Widac na zdjeciac, do konca użwana, zajezdzona, rozkrecona ( :o :o :o ) szybko skrecona i na allegro 8)

W tej cenie można kupić NOWY reduktor !

: śr paź 13, 2004 10:40 pm
autor: shamm
Czesc,

Tia.... myslalem, ze bedzie za czysta, gora pincet to sie upewnic chcialem i sie dowiedzialem o wysokiej cenie.

Pozdr
T.

: czw paź 14, 2004 1:20 am
autor: vandall1
Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon :)21
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...

: czw paź 14, 2004 6:28 am
autor: PKi
vandall1 pisze:Widać,że fabrycznie złożona na biały silikon :)21
A tak btw:jakie ma oznaczenie reduktor od Granda V8?Bo szukam chyba...
Ten sam NP(NV)242 albo jeśli Quadra-Trac to NV249.

Np/N to to samo, zmiana nazwy firmy z NewProgress na NewVenture 8)

: czw paź 14, 2004 6:30 am
autor: PKi
Aha, i "J" na końcu jeśli JEEP, jeśli Dodge/Hummer to "D" :lol:

: czw paź 14, 2004 6:31 am
autor: PKi
A do czego ty to chcesz założyć ?

: czw paź 14, 2004 9:21 am
autor: Stiopa
PKi pisze:A gdzie ty jeszcze wykopałeś XJ'a z 231 ??

Tylko nie mów że kupujesz diesla VM, bo tym na narty możesz nie dojechać...
Niezbadane są wyroki Hameryki . Mój XJ jest z '93 a miał NP231 . Chociaż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały , że powinien mieć już NP242. Taki im się wsadził i już. :D :D :D

: czw paź 14, 2004 9:43 am
autor: KAZ
A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231 :evil: a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :

: czw paź 14, 2004 10:36 am
autor: Stiopa
Dobra rzecz bez dwóch zdań . Jak już zresztą pisałem .

:D :D :D

: czw paź 14, 2004 11:57 am
autor: Stiopa
Na Allegro koleś chce sprzedać peepa cytuję :"ze stałym napędem tylnych kół (mechanizm różniczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja też mam coś takiego w aucie :o
Bo może mam coś fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21

: czw paź 14, 2004 12:11 pm
autor: Radek666
Stiopa pisze:Na Allegro kole¶ chce sprzedaæ peepa cytujê :"ze sta³ym napêdem tylnych kó³ (mechanizm ró¿niczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja te¿ mam co¶ takiego w aucie :o
Bo mo¿e mam co¶ fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21
Moze masz calkowniczkowy w moscie?! :-D

: czw paź 14, 2004 12:27 pm
autor: XJeep
KAZ pisze:A mój jest z konca 93 model 94 i tez mam kurna np231 :evil: a przydałoby siem miec czasem ta 242..... :
a czy czasem nie jest tak ze, 242'ka jest sprzezona z automatami a 231 z reczna "firlejka" -

w wersjach XJ sport 4.0 macie o ile sie nie myle wlasnie manualna skrzynie!!

ja w XJ94 country (zastapil LIMITEDA) w automacie mam 242'ke, a koledzy w sportrach z manualka z mlodszych rocznikow maja 231

: czw paź 14, 2004 12:34 pm
autor: Stiopa
Mój to sport ale z automatem . Z tego co wiem były i z automatem i z manualem .

: czw paź 14, 2004 12:37 pm
autor: Stiopa
Radek666 pisze:
Stiopa pisze:Na Allegro koleś chce sprzedać peepa cytuję :"ze stałym napędem tylnych kół (mechanizm różniczkowy)" , koniec cytatu . :)23 :)23 :)23

Ja też mam coś takiego w aucie :o
Bo może mam coś fajnego a o tym nie wiem ??

:)21 :)21 :)21
Moze masz calkowniczkowy w moscie?! :-D
Nie wiem :( :( :(
Z tego co zauważyłem to na pewno mam "pirwiastkujący" w kieszeni .

:)21 :)21 :)21

: czw paź 14, 2004 3:49 pm
autor: PKi
Moj rok 88, model 89: 4.0 automat laredo 231
Drugi rok 88, model 88, 4.0 automat 242

A to że country zastąpił limiteda od 94 to była by nowość, prosze o dowody hyhyhy bo napisze że to bzdura. ;P

Country to model wyższy od limteda 8)

witam

: czw paź 14, 2004 4:05 pm
autor: KUBAZ
witam
LIMITED to najwyzsza polka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: