Tylny most XJ strzela!!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Tylny most XJ strzela!!!

Post autor: tiger » sob paź 16, 2004 2:31 pm

Coś niedobrego sie dzieje w tylnym moscie mojego XJ bo przy zakretach a szczególnie przy ruszaniu coś strasznie strzela. Co to może być??
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

dalton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 5:34 pm
Lokalizacja: Dębica
Kontaktowanie:

Post autor: dalton » sob paź 16, 2004 3:12 pm

Prawdopodobnie LSD ! jeżeli to sie nasila przy skrecie to raczej tak :roll:
wczesniej
ZJ 5.2v8
TERAZ PATROL GR 2,8

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob paź 16, 2004 3:20 pm

A może to łożysko się zmieliło ?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob paź 16, 2004 4:08 pm

Chodzi o to ze jak jedzie sie prosto to nic nie strzela tylko na zakretach. To raczej napewno LSD ale czy to normalne?
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob paź 16, 2004 5:31 pm

jak najbardziej normalne !!

LSD albo dziala poprawnie - raczej malo realne - musialbys byc nielada farciarzem!!

albo

strzela na zakretach - czyli jest sp...one i nalezy je zdemontowac dla swietego spokoju!! :lol:

ja na szczescie LSD nie posiadam, ale z wlasnego podworka wiem ze jak nawet ktos je ma to i tak nie trybi ... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » sob paź 16, 2004 5:46 pm

normalnie lsd nie strzela
masz moize zły olej bez dodatku
a moze to zswoszenm
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob paź 16, 2004 6:45 pm


Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob paź 16, 2004 7:26 pm

a moze łozysko pierd.olneło piasty czyli łozysko lewe u mnie tez strzela przy skrecie na w prost jest ok :evil: :evil: i musze to rozebrac i zobaczyc co tam dokładnie padło
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob paź 16, 2004 9:02 pm

A jak jest z wymontowaniem LSD?? TRudno to zrobic ja most rozbierałem ale nie od Jeepa.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob paź 16, 2004 9:34 pm

Nic nie wyjmuj. Zmien olej na jakis z gornej polki i to wszystko. I to jak najszybciej.
Bede z uporem maniaka polecal Castrola SAF-XJ. Nie jeden wlasciciel strzelajacego mostu pozbyl sie tego klopotu wymieniajac na ten olej.
Wymien, zapomnij, nie grzeb bez powodu.

Polaz po sieci, zobacz przekroje mechanizmu roznicowego z LSD i wszystko bedzie wiadome.

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » sob paź 16, 2004 10:01 pm

Bocian pisze:Nic nie wyjmuj. Zmien olej na jakis z gornej polki i to wszystko. I to jak najszybciej.
Bede z uporem maniaka polecal Castrola SAF-XJ. Nie jeden wlasciciel strzelajacego mostu pozbyl sie tego klopotu wymieniajac na ten olej.
Wymien, zapomnij, nie grzeb bez powodu.

Polaz po sieci, zobacz przekroje mechanizmu roznicowego z LSD i wszystko bedzie wiadome.
:)2 w pełni zgadzam sie z przedmówca :)2
dobrze gada :lol:
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
mykelo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: śr lut 19, 2003 6:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mykelo » ndz paź 17, 2004 10:11 am

tak po tym okresie czasu, ktory spedzilem na forum
to moge smialo stwierdzic

ze Bocian...

no zna sie na tych XJ po prostu :)2


no
:)21
mykelo
krakuff

you're nobody til somebody kills you

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz paź 17, 2004 10:38 am

A może kolega nie ma LSD ?. Ja bym podniósł samochód i sprawdził łożyska coby nabrać pewności działania.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 17, 2004 11:20 am

Jutro wezme podniose i pokrece kolem jak nie bedzie zadnych oporow itp to znaczy ze to LSD i wtedy zaczne od oleju. A olej ojciec dal do wymiany jakims mechanika co robia przy polonezach i nalali jakiegos japonskiego oleju i mysleli ze sa fajni. :lol:
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz paź 17, 2004 12:44 pm

zgadzam sie z kolega bocianem!! :)2

ale nadal nie zmienia to faktu - ze jak LSD jest kompletnie zdupczone to zadne oleje nie pomoga i najlepiej to je wymotac z auta i spox !!

Co do oleju "mostowego" to jakim zalewacie syfy bez LSD ??

przyszedl czas na wymiane u mienia i zakupy trzeba poczynic !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 17, 2004 2:05 pm

Bo to przy jezdzie prosto jest cichutko tylko na zakretach szczegolnie przy malej predkosci.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz paź 17, 2004 2:24 pm

u mnie tez tylko przy skecie w lewo strzela a nawet przybolkowuje koło nie ma tabliczek czerwonych a ni dekla czerwonego :evil: :evil: nawet przy zmianie pasa z prawego na lewy sie odzywa :evil: :evil:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 17, 2004 5:00 pm

a mi niewazne w ktora strone wiec raczej LSD
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
mykelo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: śr lut 19, 2003 6:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mykelo » ndz paź 17, 2004 5:17 pm

cpuny :)21


no
:)21
mykelo
krakuff

you're nobody til somebody kills you

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz paź 17, 2004 7:33 pm

Mam opakowanie od oleju ktory jest wlany do mostu teraz wyprodukowany wielkiej brytani zgodny z dextron II co wam jeszcze podac zebyscie mi powiedzieli czy jest dobry?? A wchodzi jeszcze opcja zapieczonego tloczka hamulcowego bo jeden hamulec tylny nie dziala wiec moze byc ze szczeki tra i tak strzela bo przy ruszaniu na wprost tez tak strzela.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz paź 17, 2004 8:12 pm

:)21 :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz paź 17, 2004 8:30 pm

tiger pisze:Mam opakowanie od oleju ktory jest wlany do mostu teraz wyprodukowany wielkiej brytani zgodny z dextron II co wam jeszcze podac zebyscie mi powiedzieli czy jest dobry?? A wchodzi jeszcze opcja zapieczonego tloczka hamulcowego bo jeden hamulec tylny nie dziala wiec moze byc ze szczeki tra i tak strzela bo przy ruszaniu na wprost tez tak strzela.

ze cooo??? :o

ubij tych skubancow :)21 kalecza amerykansko,francusko,japonska mysl techniczna

Zgodny z Dextron II? Zlej to jak najszybciej z mostu migiem, otworz dekiel ladnie wyczysc i wlej Castrola poki jeszcze mozesz jezdzic.

Przeciez to wystarczy powiazac z soba fakt zmiany oleju i wystapienia tych problemow.

To az tak niewarygodne ze brzmi jak prowokacja :)21

Kurna to moze do rozdzielczej wlali hipolu? a do skrzyni borygo? :evil: I potem jeepy wybuchaja jak oddaje sie je do burakow :evil:

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz paź 17, 2004 8:37 pm

Ej ale skąd wiecie, że on ma w moście LSD ? Handlujecie tymi olejami, że każecie mu je zmieniać ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 17, 2004 8:46 pm przez boris.blank, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: miastek » ndz paź 17, 2004 8:39 pm

tiger pisze:Mam opakowanie od oleju ktory jest wlany do mostu teraz wyprodukowany wielkiej brytani zgodny z dextron II
:o :o :o
Kto ci to robil
I nie wspomnial calkiem przypadkiem ze ma taki most na zbyciu :)21
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz paź 17, 2004 9:52 pm

boris.blank pisze:Ej ale skąd wiecie, że on ma w moście LSD ? Handlujecie tymi olejami, że każecie mu je zmieniać ?
"Kazemy" zmienic bo jezeli panowie od polonezow wlali cud olej zgodny z Dextron II do mostu to chwila wybuchu sie zbliza i zabili most a wlasciwie skrocili jego zywot.

Do mechanizmow "tarczkowych" jest potrzebny olej zachowujacy swoje parametry w wyzszej temperaturze.
Np. zwykly olej przekladniowy klasy 75W80 przy temp. 100stopni zachowuje lepkosc kinematyczna rzedu 8.8 a olej 75W140 lepkosc 25 !!!, przy 40 stopniach celsjusza to odpowiednio 51 i 197 mm2/s jak widac zwykly olej traci swoje wlasciwosci powyzej pewnej temperatury.

Dlatego dodaje sie uszlachetniacz np. mopara ktory zmienia lepkosc gornej granicy lub wlewa np. olej syntetyczny 75W140.

Piszczenie opon na asfalcie lub stuki z mostu podczas skrecania to pierwsza oznaka ze czas zmienic-sprawdzic olej. Nie dotyczy to sytuacji kiedy ktos depcze mocno na gaz podczas tej czynnosci.
A najczestsza tego przyczyna to zacieranie sie tarczek co powoduje gwaltowny wzrost temperatury co z kolei powoduje mocniejsze zacieranie sie tarczek co powoduje... w koncu skrajnie pokruszenie sie i popekanie tarczek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość