Strona 1 z 1
Zczytanie kodow kontrolnych z Renixa (OBD II)
: pn paź 18, 2004 6:26 am
autor: Blady78
Niestety gazownicy nadal twierdza ze czasy wtryskiwaczy sa niepoprawne i w zwiazku z ta sytuacja gaz nie chodzi dobrze (IV generacja - wtrysk w fazie lotnej).
W zwiazku z ta sytuacja chce zczytac diagnoze autka poprzez ODBII (bo takowy sytem jest obslugiwany).
Teraz pytanie kto to robil na Renixie?
Czy tekie interface z allego wystarcza? (jest tego masa)
Czy wymagany jest dodatkowy soft?
Co wplywa na czas wtryskiwaczy?
(u mnie czyjnik przepustnicy jest oki, map jest raczej oki - sensora "pukania" nie sprawdzalem).
Power dystrybutor?
Bo juz trace reszte wlosow i wygladam coraz starzej ;]
: pn paź 18, 2004 7:30 am
autor: PKi
A kto ci nagadał że renix z 87r. ma OBD2
Tam kolego jest DRB(II)
I teraz se poszukaj interfacu
Do chryslera pędź, u nas chyba tylko oni to mają. Znam jednego gościa co ma tool do tego ale jest jakieś 1000km daleko.
: pn paź 18, 2004 7:36 am
autor: Blady78
Niestety masz racje - wiec co teraz ;]
Komus poza ASO (bo nie wydlo gotowkowo ich) udalo sie to zczytac?
: pn paź 18, 2004 7:45 am
autor: Blady78
: pn paź 18, 2004 8:00 am
autor: Blady78
http://obd2.pl/
polecam!!!!!!
ja juz jestem zadowolony - ASO nie zarobi ;]
: pn paź 18, 2004 8:43 am
autor: Blady78
jednak to nie to - znalazlem ODB2 a ma byc DRB2 ;]
: pn paź 18, 2004 9:01 am
autor: PKi
Najwygodniej moim zdaniem dogadać sie z majstrem w aso

: pn paź 18, 2004 9:06 am
autor: Blady78
Niestety wydaje mi sie ze masz racje :[.
Net ubogi jest o informacje dotyczace DRBII. Strasznie ubogi......
ASO zarobi ;[
: pn paź 18, 2004 9:12 am
autor: PKi
można kupić tool. byc może jakieś warsztaty w .pl mają, ale wez ich znajdz.
z majstrem pogadaj niech zczyta tylko i tyle za flache

: pn paź 18, 2004 9:22 am
autor: boris.blank
Mistrzu ! Pamiętaj, że w twoim jepku są wtryskiwacze o mniejszej wydajności niż w nowszych i czasy otwarcia będą odpowiednio dłuższe a może też być sytuacja taka, że powyżej pewnych obrotów po prostu leją ciurkiem bo nie miały tak szybkich czasów otwarcia/zamknięcia i producent uznał, że nie ma sensu tym sterować jak lepiej je po prostu otworzyć na full aby uzyskać określoną wydajność.
Wydaje mi się, że czeka cię zakup instalacji III gen z własnym sterownikiem. A to pech.
: pn paź 18, 2004 11:17 am
autor: Blady78
Istnieje taka mozliwosc - ale chce sie upewnic - fakt jest taki ze na benzynce chodzi ok, a na gazie cos sie tam niedobrego dzieje i chodzic nie chce.
Tymczasem moze ktos jeszcze cos wymysli ;]
(gazownicy juz sa w szoku)
: pn paź 18, 2004 11:20 am
autor: Blady78
Bo wyglada na to ze tymczasowo twoj opis jest poprawny, gdyz sytuacja wyglada tak ze autko chodzi poprawnie az w pewnym momencie zaczyna niemalze lac paliwko. Czasy otwarcia wzrasta niesamowicie czyli potrafią wzrosnac do 140 ms. (troche dlugo)
: pn paź 18, 2004 11:50 am
autor: boris.blank
W skrajnym przypadku róznica wydajności sięga ponad 2 litry na godzinę. Tak więc najprawdopodobniej jest tak, że wtryskiwacze muszą być otwierane na tyle długo aby zaspokoić twój silnik. Trzecia generacja (faza lotna + własny sterownik) rozwiązuje problem.
: wt paź 19, 2004 12:30 pm
autor: Blady78
Brzmilo prawie dobrze - ale jednak to nie to - a szczescie.
Renix nie jest taki zly ;]
A mianowicie po dodaniu obrotow czasy sie stabilizuja (tylko na wolnych cuduje) - wstepnie rozmawialem z Wiktorem - obejrzy autko - bo silniczek wymaga sprawnego oka.
Prawdopodobne cos ne tak z podcisnieniem - sterownik odczytuje pelne obciazenie silnika i podaje takei czasy wtryskiwaczy.
(czasem sa wrecz wzorowe - czyli 4-14 ms)
Ale ja sie poddaje i niech fachowiec pa3.
Pozdrowienia.
: wt paź 19, 2004 1:11 pm
autor: boris.blank
TEKTRONIX nade wszystko.