MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
kalwar
-

- Posty: 178
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
- Lokalizacja: Brzeziny
Post
autor: kalwar » czw maja 17, 2012 12:13 pm
witam serdecznie! mam mały problem ze spalaniem jeep-ka. otóż auto zostało sprowadzone z niemiec i tam miało założony Gat-Kat wyczytałem że to niby po to żeby zmniejszyć emisję spalin przez co mieli tam niższe opłaty. na zdjęciu zaznaczyłem to urządzenie nie wiem jak to dokładnie działa ale podłączone jest kabelkami do przewodu który steruje wiatrakiem i do czujnika temp. ta niebieska rurka idzie do trójnika włączonego w przewód między serwem a kolektorem. problem jest taki że jak go kupiłem ta (teraz wymieniona na całą) niebieska rurka była sparciała i auto łapało lewe powietrze wtedy paliło ok 22,5 litra gazu, po odcięciu dopływu lewego powietrza auto zaczęło palić 36 l. wie ktoś może jakie mogą być przyczyny takiego spalania? gdzie szukać źródła tego? bo raczej uszczelnienie układu przez odcięcie lewego wiatru chyba nie jest problemem?

na drugim zdjęciu miejsce podłączenia niebieskiej rurki

był:
Uaz 469b 1974r.
Uaz 469b 1989r.
Patrol krótki GR Y60 1995r.
jest:
Jeep Cherokee xj 4.0 1995r.
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » czw maja 17, 2012 12:17 pm
a zaglądałeś do filtra powietrza ?
możliwe że ktoś wyregulował gaz na instalacji z lewym powietrzem
po odcięciu go
należało by przeregulować profilaktycznie
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
kalwar
-

- Posty: 178
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 4:39 pm
- Lokalizacja: Brzeziny
Post
autor: kalwar » czw maja 17, 2012 12:26 pm
tam jest sekwencja więc chyba mnie ratuje tylko jakaś stacja z kompem co?
był:
Uaz 469b 1974r.
Uaz 469b 1989r.
Patrol krótki GR Y60 1995r.
jest:
Jeep Cherokee xj 4.0 1995r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość