
Rozrząd 5,2
Moderator: Mroczny
Re: Rozrząd 5,2
Jeśli go nie słychać, to i zaglądać nie wartoFAZIAKI pisze:Po jakim przebiegu warto zajrzeć do rozrządu w grandzie 5,2?

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: Rozrząd 5,2
misman pisze: Jeśli go nie słychać, to i zaglądać nie warto

Re: Rozrząd 5,2
Tam jest lancuch, tak?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Rozrząd 5,2
tak to wygląda:

kosztuje (komplet): około 350 PLN brutto

kosztuje (komplet): około 350 PLN brutto
Re: Rozrząd 5,2
Z takim łańcuchem podejrzewam, że jest to wieczne.


-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Rozrząd 5,2
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Rozrząd 5,2
Tylko w Pajero roboty ma jakby troche wiecej. W 5.2 napedza tylko 16 zaworow 

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Rozrząd 5,2
Jeszcze jeden drobiazg: łańcuch w reduktorze jest przynajmniej 2x grubszy, a może i 3x.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: Rozrząd 5,2
Są silniki(BMW TDS) gdzie łańcuchy rozrządu są rodem z roweru i to działa czasem nawet po 700 tyś km.


Re: Rozrząd 5,2
N2O pisze:Są silniki(BMW TDS) gdzie łańcuchy rozrządu są rodem z roweru i to działa czasem nawet po 700 tyś km.
Niektóre zamienniki rozrządu do Jeepa też są konstrukcyjnie oparte o łańcuch "rowerowy", a nie taki jak na foto powyżej, zębaty.
Ale nadal układ ten jest boleśnie żywotny, prędzej się auta człowiek pozbędzie, niż przyjdzie mu do rozrządu zaglądać.
Chyba że już się kupiło zaniedbane, grzechoczące padło


Te silniki (4.0) oraz 5,2 i powiększone 5,2 czyli 5,9 to się bardzo hamerykanom udały, pod względem trwałości i niezawodności. No i jeszcze 5,7 hemi


Wobec tych zalet można im nawet wybaczyć paliwożerność





"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: Rozrząd 5,2
i tak często nie działa.. albo działa niewłaściwiemisman pisze: No i jeszcze 5,7 hemi- ale bez MDS
![]()
taki się też liczy ?

Re: Rozrząd 5,2
Coś źle, niewyraźnie napisałem ?Sygma pisze:i tak często nie działa.. albo działa niewłaściwiemisman pisze: No i jeszcze 5,7 hemi- ale bez MDS
![]()
taki się też liczy ?
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: Rozrząd 5,2
Napisałeś dobrze..
a to co napisałem ja, to była ironia.
W mało którym HEMI z MDS... działa on w ogóle lub we właściwy sposób.
a to co napisałem ja, to była ironia.
W mało którym HEMI z MDS... działa on w ogóle lub we właściwy sposób.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Rozrząd 5,2
Moj zlomek rozne mial przygody, lezal na boku jednym i drugim, dachu tez lezal, przod tez mial pare crash testow. Rozwalilem reduktor, przedni most ze dwa razy, komp padl, panhard, ale z silnikiem 5.2 nigdy nie bylo problemow. Kiedys przerywal na gazie, ale po wykreceniu swiec, okazalo sie ze bez elektrod, to i tak cud, ze jechal
5.2 ciezko zajechac, 4.0 jeszcze trudniej, co nie oznacza, ze bez chlodzenia i oleju zajedziesz dalej niz 100km

5.2 ciezko zajechac, 4.0 jeszcze trudniej, co nie oznacza, ze bez chlodzenia i oleju zajedziesz dalej niz 100km

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość