Strona 1 z 2

Jeep Cherokee a Mitsubishi Pajero

: śr gru 01, 2004 9:26 pm
autor: Furi
Jezeli taki temat już był to prosze moderatora o jego zamknięcie

Mam pytanie i prośbe o opinię.Mam do wyboru te dwa autka obie wersja diesel.Mitsubishi jest długie

Prosze o porady który z aut jest tańszy w utrzymaniu no i najważniejsze który lepszy będzie w terenie??

: śr gru 01, 2004 9:30 pm
autor: czesław&jarząbek
w peepie nie było dobrego diesla
wybieraj mitsu...zwłaszcza jesli 2.8 turbo intercooler

: śr gru 01, 2004 9:39 pm
autor: piotr oskwarek
misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo

: śr gru 01, 2004 9:44 pm
autor: nowicjusz
piotr oskwarek pisze:i nawet dzielny terenowo
?? ?? ??

bardzo dzielny !! !! !!

: śr gru 01, 2004 9:58 pm
autor: Eskapada
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3

: śr gru 01, 2004 10:18 pm
autor: dalton
jeżeli rechot :) to wybierz Mitsubishi a benzynke to wiesz co :lol:

: śr gru 01, 2004 10:25 pm
autor: piotr oskwarek
Eskapada pisze:
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3
jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici :cry:

: czw gru 02, 2004 9:33 am
autor: Eskapada
piotr oskwarek pisze:
Eskapada pisze:
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3
jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici :cry:
to miałem na mysli nie ma klasycznej ramy jak pajero patrol etc nomen omen nowe Pajero tez juz klasycznej ramy nie ma ...

: czw gru 02, 2004 9:34 am
autor: WJ Jeep
Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.

: czw gru 02, 2004 10:17 am
autor: Eskapada
WJ Jeep pisze:Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.
V 6 3500 w pajero tyz jest git :)2 i klapa nie skrzypi :)21 no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....

: czw gru 02, 2004 11:10 am
autor: Furi
Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji

Dzięki wszystkim za porady

: czw gru 02, 2004 1:15 pm
autor: Discotheque
Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...

: czw gru 02, 2004 2:24 pm
autor: WJ Jeep
Zgadzam się z przedmówcą. Sam miałem Pajero z 88 roku i Cherokiego z 89 właśnie z 242 (Selec - Trac) - jeśli chodzi o reduktory to nawet nie ma co porównywać. 242 to rewelacja!!

: czw gru 02, 2004 2:39 pm
autor: Radek666
Tez mi sie 242 bardzo podoba; moglby tylko miec inna kolejnosc poszczegolnych pozycji... najpierw full time a puzniej part time. Czasami jak chce wlaczyc podczas jazdy full time to sie potrafi na part time powiesic (niezbyt przyjemne na autostradzie np. jak masz tira za soba)

: czw gru 02, 2004 3:28 pm
autor: WJ Jeep
No to jest wada. W ogóle nie za bardzo należy przełączać w czasie jazdy zwłaszcza na 4L :lol:

: czw gru 02, 2004 3:32 pm
autor: Stiopa
Ale 4H można spokojnie zapinać jadąc i to wcale nie musi być wolna jazda . :D :D :D

: czw gru 02, 2004 3:37 pm
autor: WJ Jeep
Co do szybkiej jazdy to byłbym ostrożny. Nigdzie nie znalazłem do jakiej prędkości można przełączać na 4H w 242. Macie jakieś rzetelne dane?

: czw gru 02, 2004 3:43 pm
autor: Stiopa
Mnie poprzedni właściciel mojego trąda , który mieszka w Hameryce mówił coś o 50 milach . A sam już też przy takiej prędkości zapinałem i nic się nie działo .

: czw gru 02, 2004 3:46 pm
autor: WJ Jeep
No właśnie różne rzeczy słyszałem, ale czy ktoś ma jakiś papier Chryslera albo AMC ?

: czw gru 02, 2004 4:58 pm
autor: jeeper
Do 100 km/h

: czw gru 02, 2004 5:03 pm
autor: Discotheque
W oryginalne ksiazce dawanej nowym szczesliwym-nieszczesliwym :)21 posiadaczom XJ w roku 92 napisano zas na stronie 59.

Ze przelaczac mozna z 2WD na 4WD i na 2WD przy dowolnej predkosci. Ale nie zaleca sie z nacisnietym pedalem gazu.
Za to na czerwono napisano ze wlaczac 4WD Low wolno tylko i wylacznie przy max 3-5km/h a najlepiej sie zatrzymac gdyz grozi to uszkodzeniem i total shaden skrzynki.
Rosjanie zalecaja zalaczac skrzynke rozdzielcza poprzez wlaczenie na chwile skrzyni biegow na N i zalczyc naped i znowu D z N skrzyni biegow i do 80km/h.

: czw gru 02, 2004 5:15 pm
autor: Radek666
A ja widzialem gdzies 70km/h.... co nie zmienia faktu ze czasem sie 4H wlaczy przy tym...

: czw gru 02, 2004 7:28 pm
autor: Eskapada
Furi pisze:Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji

Dzięki wszystkim za porady
Fantastyczny motor :)2 :)2 :)2

: czw gru 02, 2004 7:33 pm
autor: szmarek
Ostatnio na trasie zapinalem 4WD przy 90-100 km/h i spoko.
Oczywiscie przy zastosowaniu metody jaka opisuje Bocian :D

szmarek

: czw gru 02, 2004 7:35 pm
autor: Eskapada
Bocian pisze:
Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...
naprawde nie wiem takie jakies dziwne odczucie mialem ..auto w terenie dzielne bylo naprawde ROBI DOBRZE :)2 :)2 :)2 ...moze kolega który mnie opier...10 minut temu za to ze jega jeepa nie chwale :oops: zbyt czesto wajchlował ...ja mam skrzynie super select właczam reduktor i dzida od 0 do 60 w syfie,potrzebuje blokade tylnego mostu wciskam guzik i diflock robi....ale powtórze to poraz 3 tylnej klapy bym nie zdzierzył w sowoim...jednego reduktorze jeepa mozna pozadrosic zajebiscie wolnej 1 po góre z góry rewelacja ...