Alternator 90 A

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Alternator 90 A

Post autor: Władek » wt cze 01, 2004 6:47 pm

Witam!
Czy ktoś z Koleżeństwa ma w swoim UAZ-ie alternator o natężeniu ładowania 90 A? Jeśli tak - prosiłbym o opinię jak się ten alternator sprawuje?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 6:57 pm

Władek ja mam 105, najpierw przymierzałem się do 90 ale w tej samej cenie i rozmiarze była 105 :-) za toto zapłaciłem 220 złotych - alternator elektronik prundu od groma... Firma jest w Krakowie namiary mam... A i każdy jest sprawdzany i dają gwarancje że jest ok...



pozdr
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 02, 2004 8:05 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:Władek ja mam 105, najpierw przymierzałem się do 90 ale w tej samej cenie i rozmiarze była 105 :-) za toto zapłaciłem 220 złotych - alternator elektronik prundu od groma... Firma jest w Krakowie namiary mam... A i każdy jest sprawdzany i dają gwarancje że jest ok...

pozdr
a jak jest z montazem? zadnych przerobek? i ajk na wolnych obrotach jest z ladowaniem? tez daje rade?

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 8:11 pm

Montaż tak dobierałem żeby był jak najbardziej podobny do oryginału - kiedyś Zbowid polecił mi z Renault Espace 90 poszedłem ale mieli też Espace 105... 8)


Co do jałowych to za wszystko odpowiada regulator - prudu jest na prawdę pod dostatkiem...



pozdr
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 02, 2004 8:32 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:Montaż tak dobierałem żeby był jak najbardziej podobny do oryginału - kiedyś Zbowid polecił mi z Renault Espace 90 poszedłem ale mieli też Espace 105... 8)


Co do jałowych to za wszystko odpowiada regulator - prudu jest na prawdę pod dostatkiem...



pozdr

Namiary pilnie proszę!!!!!!!!!
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 9:02 pm

leci na priv
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 02, 2004 9:06 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:leci na priv
Dzięki!!! Podziel się wrażeniami z tych 105 A. Silnik to uciągnie? A do jakiego auta "formalnie"jest taki alternator? Ile przeróbek musiałeś wykonać, żeby wszystko chodziło jak trzeba? Jaki pasek klinowy do tego podejdzie? Zwykły czy specjalny jakiś?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
timer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kraków/trąbki

Post autor: timer » śr cze 02, 2004 9:06 pm

To ja tez poprosze.

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 9:20 pm

http://www.peugeot.czesci.krakow.pl/


Prosze szanownej Krakowskiej i nie tylko gawiedzi:


Nie wiem jak to sie dzieje na pełnym obciążeniu - fizycznie nie byłem w stanie tego sprawdzić - 1200 to jak wszystko sobie chyba 5 razy zapalę :-)


pasek to sprawa tylko kółeczka - ja powiedziałem gościowi żeby mi przełożył ale placek założył odwrotnie wiec jest trochę przesunięty do przodu względem reszty (mam zapasowy pasek 8) ) na razie nie mam czasu teraz zrobić...
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 9:22 pm

tam jest kilku gości przy ladzie - ci w najbrzyddszych fartuchach sa najmniej kumaci dlatego rozmawiaj z majstrem itp...

co do alternatora?

maja kilka szaf zawsze mozna cos przymierzyć i wybrać... wez ten co masz w syfie to można przymierzyć i kółeczko przyłożyć...


co do podłączenia to mam elektryka (w uazie prad idzie przez amperomierz wiec trzeba przerobic na kontrolke) spaliłem 3 alternatory przy samodzielnym podlaczaniu - za montaż zapłaciłem 20 wiec spoko...



pozdrawiam
paweł
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 02, 2004 9:27 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:Nie wiem jak to sie dzieje na pełnym obciążeniu - fizycznie nie byłem w stanie tego sprawdzić - 1200 to jak wszystko sobie chyba 5 razy zapalę :-)

pasek to sprawa tylko kółeczka - ja powiedziałem gościowi żeby mi przełożył ale placek założył odwrotnie wiec jest trochę przesunięty do przodu względem reszty (mam zapasowy pasek 8) ) na razie nie mam czasu teraz zrobić...

1200 ale czego i co masz 5 razy zapalać???
Czy będzie nietaktem zapytać na ile owa 105-ka jest ceniona?
Czy był kłopot z montażem czy wszystko "podeszło"?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr cze 02, 2004 9:34 pm

105 * 12 voltów = 1260 Watów 8)

5 razy musiałbym wszystkie światła zapalić żeby wykorzystywać alternator w 100%



Tak jak mówię montaż to tylko przycięcie górnego mocowania - jak popatrzysz na jedno i drugie to wydumasz co trzeba zrobić i jak. Na dodatek jeszcze będziesz zadowolony ze swojej inteligencji konstruktorskiej...


8)
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 02, 2004 9:37 pm

Władek pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:Nie wiem jak to sie dzieje na pełnym obciążeniu - fizycznie nie byłem w stanie tego sprawdzić - 1200 to jak wszystko sobie chyba 5 razy zapalę :-)

pasek to sprawa tylko kółeczka - ja powiedziałem gościowi żeby mi przełożył ale placek założył odwrotnie wiec jest trochę przesunięty do przodu względem reszty (mam zapasowy pasek 8) ) na razie nie mam czasu teraz zrobić...

1200 ale czego i co masz 5 razy zapalać???
Czy będzie nietaktem zapytać na ile owa 105-ka jest ceniona?
Czy był kłopot z montażem czy wszystko "podeszło"?
Wladziu ja CIe prosze czytaj dokladnie posty
przeciez kolega pisal juz ze alternator z Espace i zaplacil 220zl
1200 zapewne W czyli 105A*12V =1260W
a 5 razy musialby zapalic wszystko co ma w aucie zeby moc wykorzystac
napij sie Waszmosc piwa to moze jasnosc umyslu odzyskasz :)21

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 02, 2004 9:42 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:Tak jak mówię montaż to tylko przycięcie górnego mocowania - jak popatrzysz na jedno i drugie to wydumasz co trzeba zrobić i jak. Na dodatek jeszcze będziesz zadowolony ze swojej inteligencji konstruktorskiej...
8)
Ja jestem człowiek spokojny a nie mechanik! :o
Przyciąć górne mocowanie - oki, ale to które jest w aucie czy to, które ma nowy alternator?

Wupasek! Ty mnię do pionu nie stawiaj, zwłaszcza jeśli sam jesteś po piwie! :lol: Nie zdarzyło Ci się niedoczytać? Więc proszę mnie nie opierniczać, bo jak wynika z tematu "wiek ofrołdowca" to ja tu jeden ze starców jestem. A starszym się ustępuje miejsca w tramwaju, no nie?
:)20 :)20 :)20
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr cze 02, 2004 9:45 pm

yy noo ten teges ... a jaki to tramwaj?? bo Panie jo nie wim czy dobrze jade :)21

a wiek tu nie gra roli, jam mlody jest a pamiec mam taka ze jak sie dobrze skupie to sobie moze przypomne co robilem w poniedzialek :lol:
a piwa nie pilem ale chyba zaraz do sklepu po zaopatrzenie bede musial isc

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr cze 02, 2004 9:51 pm

wupasek pisze:yy noo ten teges ... a jaki to tramwaj?? bo Panie jo nie wim czy dobrze jade :)21

a wiek tu nie gra roli, jam mlody jest a pamiec mam taka ze jak sie dobrze skupie to sobie moze przypomne co robilem w poniedzialek :lol:
a piwa nie pilem ale chyba zaraz do sklepu po zaopatrzenie bede musial isc
Taką powiastkę Ci dedykuję:
Dziadzio u lekarza:
- Panie doktorze! Dramat! Mam sklerozę!!!
Lekarz na to:
- O! To rzeczywiście poważny problem. A od kiedy?
Dziadzio:
- A co "od kiedy", panie doktorze?
:lol:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » sob cze 05, 2004 10:29 am

Jeszcze jedno pytanie: mam w zasięgu wzroku dwa alternatory, 90 i 100 A przy czym ten 100 jest znacznie droższy (120 PLN). Czy robiąc taką podmianę warto już wycedzić "troochę" więcej kasy i mieć większy, czy też różnica w osiągach i tak nie będize miała większego znaczenia bo 90 A to już i tak pełny zbytek? Będę wdzięczny za radę!
Władek - Kraków
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob cze 05, 2004 11:37 am

Władek pisze:Jeszcze jedno pytanie: mam w zasięgu wzroku dwa alternatory, 90 i 100 A przy czym ten 100 jest znacznie droższy (120 PLN). Czy robiąc taką podmianę warto już wycedzić "troochę" więcej kasy i mieć większy, czy też różnica w osiągach i tak nie będize miała większego znaczenia bo 90 A to już i tak pełny zbytek? Będę wdzięczny za radę!
Władek - Kraków
hmm no 90A*12V to 1080W
mysle ze da rade no chyba ze chcesz miec jezdzaca elektrownie
u mnie oryginal daje rade i na razie nie widze potrzeby zmiany wiec 90A powinien spokojnie wystarczyc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości