Żarówki H3 100W czy ktoś testował?
Moderator: Marcin-Kraków
- cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
racja, ksenony to fajna sprawa. Tak jak napisał kolega wcześniej, można zaopatrzyć się w prosty zestaw do przeróbki zwykłych świateł za 800-900zł, tylko że takie rzeźby potrafią dawać światło nieuporządkowane na tyle, że rażą innych kierowców. Z kolei dodatkowe reflektory ksenonowe mają wg mnie sens, jeśli zamontuje się je ponad górną krawędzią szyby czołowej, żeby móc porządnie wykorzystać ich siłę świecenia. Przy niskim umiejscowieniu wysoka trawa i tak je zasłoni
Podaj jakies namiary na te spec patenty xenonoweDrako pisze:albo mozna na roznych dresiarskich aukcjach kupic gotowe zestawy przetwrnica plus zarowka xenon , z jakims spec patentem zeby wsadzic to do zwyklych halogenow( mozna coraz tansze wyrwac). czesto nawet halogeny sa sprzedawane w dwoch opacjach xenon i zwykle h3 np. hella ff200, jumbo czy luminator.
normalny luminator kosztuje 350 zl a z xenonem jedno zero wiecej.
Kupilem ostatnio 1szt luminator xenon ( trafila sie okazja) jak go odpalilem w nocy zeby sprawdzic... myslalem ze juz rano.
Przepasc w stosunku do zwyklych lampek.
PPolecam pokombinowac w te strone.
Namiary na zestawy xenonowe: www.allegro.pl
Należy wiedzieć, że wkładanie do zwykłych reflektorów palników xenonowych jest nielegalne. Reflektory xenonowe ze względu na swój koszmarnie mocny strumień światła muszą być wyposażone w spryskiwacze (mają one dość wysokie ciśnienie) do zmywania szyby reflektora i układ samopoziomowania, by nie oślepiać jadących z przeciwka (choć i tak te układy są za wolne na nasze dziury i nie zdają egzaminu). I wkładając palnik xenonowy do reflektora z ryflem możemy się spodziewać wielu niepożądanych refleksów. Poza tym włożenie samego palnika do reflektora zespolonego (światła mijania i drogowe - żarówka H4) pozbawi nas jednego z tych świateł (no, chyba, że zastosuje się dostępne już, ale oczywiście droższe zestawy z mechanizmem przełączającym).
Należy wiedzieć, że wkładanie do zwykłych reflektorów palników xenonowych jest nielegalne. Reflektory xenonowe ze względu na swój koszmarnie mocny strumień światła muszą być wyposażone w spryskiwacze (mają one dość wysokie ciśnienie) do zmywania szyby reflektora i układ samopoziomowania, by nie oślepiać jadących z przeciwka (choć i tak te układy są za wolne na nasze dziury i nie zdają egzaminu). I wkładając palnik xenonowy do reflektora z ryflem możemy się spodziewać wielu niepożądanych refleksów. Poza tym włożenie samego palnika do reflektora zespolonego (światła mijania i drogowe - żarówka H4) pozbawi nas jednego z tych świateł (no, chyba, że zastosuje się dostępne już, ale oczywiście droższe zestawy z mechanizmem przełączającym).
przez przypadek kupilo mi sie 100 Wattowki, swiatla wcale jakos wiecej nie daja, odpusc kupowanie na allegro za trzy dychy bo to jakies straszne zdzierswo, ja kupilem w norauto i kosztowaly cos kolo 10pln kazda
tyle, ze mnie teraz leza bo ich nie chce
tyle, ze mnie teraz leza bo ich nie chce
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
moje lampy sa na zarowki H-7 i halogenowe z soczewka ktore sa takie same jak w modelach wystepujacych z zarnikami xenonowymiBłażej pisze:Namiary na zestawy xenonowe: www.allegro.pl
Należy wiedzieć, że wkładanie do zwykłych reflektorów palników xenonowych jest nielegalne. Reflektory xenonowe ze względu na swój koszmarnie mocny strumień światła muszą być wyposażone w spryskiwacze (mają one dość wysokie ciśnienie) do zmywania szyby reflektora i układ samopoziomowania, by nie oślepiać jadących z przeciwka (choć i tak te układy są za wolne na nasze dziury i nie zdają egzaminu). I wkładając palnik xenonowy do reflektora z ryflem możemy się spodziewać wielu niepożądanych refleksów. Poza tym włożenie samego palnika do reflektora zespolonego (światła mijania i drogowe - żarówka H4) pozbawi nas jednego z tych świateł (no, chyba, że zastosuje się dostępne już, ale oczywiście droższe zestawy z mechanizmem przełączającym).
- zly porucznik
-

- Posty: 268
- Rejestracja: sob mar 05, 2005 10:55 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Halogeny ksenonoweliverpool pisze:100% racja. W warunkach nocnych w lesie halogeny ksenonowe daja takie światło jak w piękny słoneczny dzień.Drako pisze: Kupilem ostatnio 1szt luminator xenon ( trafila sie okazja) jak go odpalilem w nocy zeby sprawdzic... myslalem ze juz rano.
Przepasc w stosunku do zwyklych lampek.
PPolecam pokombinowac w te strone.
Terrano II 2.7 i Samurai 1.6 16v lekko zmotany,
http://picasaweb.google.pl/aszlachta
http://picasaweb.google.pl/aszlachta
Proponuję przejrzeć ofertę firmy HELLA. Drogo, ale mamy pewność, że posiadają wszelkie atesty i są wykonane tak, że nie będziemy się o nie martwić.
iotreq co to za auto? Jeśli twoje auto występowało też w wersji z xenonem, to dowiedz się jakie są różnice w osprzęcie i instalacji elektrycznej. Pamiętaj, ze aby mieć to legalnie, to musisz mieć spryskiwacz i system poziomowania. A może uda ci sie podmienić całe reflektory...
A nie lepiej zamiast żarówek 100W dołożyc druga parę Wessemów z żarówkami 55W? Efekt powinien byc taki sam, ale żarówki dłużej pożyją i odbłyśniki też. A ksenony hmmmm.... fajna sprawa tylko trochę żal zostawić pare stów na pierwszym krzaku w lesie. 
Samurai - seria
- na serio 
Pacierza i piwa nie odmawiam!
Pacierza i piwa nie odmawiam!
-
Piotr Karcz

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
To może jednak jako robocze, na dachu, schowane pomiędzy rurkami bagażnika dachowegoBłażej pisze:Reflektory xenonowe ze względu na swój koszmarnie mocny strumień światła muszą być wyposażone w spryskiwacze (mają one dość wysokie ciśnienie) do zmywania szyby reflektora i układ samopoziomowania, by nie oślepiać jadących z przeciwka
Bo legalnie zamontować ksenony zamiast naszych H-4 to można jednak w niewielu syfach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości



