Alternator - Uaz
Moderator: Marcin-Kraków
- romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
klucz13 pisze:Wymienić zawsze zdążysz najpierw zadbaj o styki przeczyść je i zakonserwuj i obserwuj jak nie da rady to się dopiero martw
Klucz
Słuchaj chodzi przecież o wydajność. Piszesz Kluczyk że w osobówce miałeś aku + alternator 120A. Właśnie żeby taki akumulator doładować to potrzebujesz odpowiednio silny i wydajny alternator. Piszesz że miałeś włączone światła (2x90) -> 180W + 4 halogeny=580W... Nie mówię już o wycieraczkach, tylnych i lamkach w środku i nie wiadomo co jeszcze...
Ja: alternator (jak był świeży 350W) i światła 2x100W (do not use in Europe
kolega ma od poloneza 1,6 ->ile tak mniej więcej kosztuje przezwojowanie???
pozdrawiam
Tzarrr!!
Ja mam w uaz-ie normany of fiata-poloneza (nie wiem jaki dokladnie bo robil to elektryk). Onegdaj padlo mi w "oryginale" pare diod i zaczynalo przywierac do masy uzwojenie stojana.
Wyszlo mi ze taniej i szybciej bedzie zalozyc polski. Jakies mininane przerobki ale elektrykowi zeszlo sie na calosc ze 2 godziny.
Wyszlo mi ze taniej i szybciej bedzie zalozyc polski. Jakies mininane przerobki ale elektrykowi zeszlo sie na calosc ze 2 godziny.
. Piszesz Kluczyk że w osobówce miałeś aku + alternator 120A. Właśnie żeby taki akumulator doładować to potrzebujesz odpowiednio silny i wydajny alternator.
Ta osobówka to Uaz 469B alternator był oryginalny i dawał sobie radę tylko regler był podkręcony a jaki to był model to się mu nie przyglądałem bo i po co a jak włączałem tą elektrownie to silnik zwalniał obroty tak że na luzie musiałem dodawać gazu
Klucz
Ta osobówka to Uaz 469B alternator był oryginalny i dawał sobie radę tylko regler był podkręcony a jaki to był model to się mu nie przyglądałem bo i po co a jak włączałem tą elektrownie to silnik zwalniał obroty tak że na luzie musiałem dodawać gazu
Klucz
- Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
ja mam u siebie alternator fiat-polonez do tego regulator elektronik bezobslugowy i dziala juz ladne pare lat...tylko tyle ze co jakis czas sie szczotki w alter..wymieni i tyle a chcialbzm dodac ze baterie mam 160Ah
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
- romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
- romanowicz_z3 car469b

- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
To mam jeszcze pytanie:Coś nie tak z waszymi wyliczeniami w poprzednim aftku miałem centralny zamek na czworo drzwi 3,5kg uciągu na sztukę światła przednie90/100 W halogeny 4x 100W pozycyjne 21W x4 kierunki 21Wx4 +2x5W stopy 2x21W cofania 2x21W szperacz 21W zapalniczka xxW i oryginalny alternator z aku 120Ah wszystko na oryginalnej instalacji z małymi przeróbkami i hulało bez problemu a jeżdziłem czsami na długich + halogeny komplet + wycieraczki i było OK
Klucz
miałeś w uazie centralny zamek???
Tzarrr!!
Tak miałem w uazie central na oryginalnych ruskich zamkach tylko siłowniki trza było zapodać nigdzie więcej takich zamków nie widziałem a szukam ich już długo niestety afto poszło za granice na węgry Zamki były od środka otwierane na klamkę podobną jak w poldku z przodu drzwi ale też widziałem uaziora z zamkami od wartburga z drzwi tylnych i gosciu tez miał tam central co do alternatora to był ruski na bank ale czy oryginał od uaza to głowy nie dam brzmi to dziwnie ale tak było a w tym też założę
Klucz
Klucz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość




