Alternator - Uaz

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » ndz paź 26, 2003 5:32 pm

to zycze miłej zabawy z wymiana a uaz tylko odkrecasz i wymieniasz to samo w gazie 66
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » ndz paź 26, 2003 6:29 pm

klucz13 pisze:Wymienić zawsze zdążysz najpierw zadbaj o styki przeczyść je i zakonserwuj i obserwuj jak nie da rady to się dopiero martw
Klucz

Słuchaj chodzi przecież o wydajność. Piszesz Kluczyk że w osobówce miałeś aku + alternator 120A. Właśnie żeby taki akumulator doładować to potrzebujesz odpowiednio silny i wydajny alternator. Piszesz że miałeś włączone światła (2x90) -> 180W + 4 halogeny=580W... Nie mówię już o wycieraczkach, tylnych i lamkach w środku i nie wiadomo co jeszcze...

Ja: alternator (jak był świeży 350W) i światła 2x100W (do not use in Europe :)21 :)21 :)21 ) + tylne + stop + musi mi się jeszcze doładowywać akumulator... Dodam że do pełnej pracy potrzebuje odpowiednich obrotów. ..


kolega ma od poloneza 1,6 ->ile tak mniej więcej kosztuje przezwojowanie???

pozdrawiam
Tzarrr!!

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » ndz paź 26, 2003 9:00 pm

Ja mam w uaz-ie normany of fiata-poloneza (nie wiem jaki dokladnie bo robil to elektryk). Onegdaj padlo mi w "oryginale" pare diod i zaczynalo przywierac do masy uzwojenie stojana.
Wyszlo mi ze taniej i szybciej bedzie zalozyc polski. Jakies mininane przerobki ale elektrykowi zeszlo sie na calosc ze 2 godziny.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz paź 26, 2003 9:38 pm

. Piszesz Kluczyk że w osobówce miałeś aku + alternator 120A. Właśnie żeby taki akumulator doładować to potrzebujesz odpowiednio silny i wydajny alternator.

Ta osobówka to Uaz 469B alternator był oryginalny i dawał sobie radę tylko regler był podkręcony a jaki to był model to się mu nie przyglądałem bo i po co a jak włączałem tą elektrownie to silnik zwalniał obroty tak że na luzie musiałem dodawać gazu
Klucz

radegand
 
 
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: radegand » pn paź 27, 2003 10:27 am

romanowicz_z3 car469b pisze:
prawie 7 mega
http://uazbuka.ru/video/uaz.mpg
pozdrawiam
hehe, reklama jest git! :)2
szkoda że giez nie doczekał się kapitalistycznego ustroju :lol:

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » pn paź 27, 2003 1:13 pm

ja mam u siebie alternator fiat-polonez do tego regulator elektronik bezobslugowy i dziala juz ladne pare lat...tylko tyle ze co jakis czas sie szczotki w alter..wymieni i tyle a chcialbzm dodac ze baterie mam 160Ah
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » pn paź 27, 2003 1:50 pm

klucz13 pisze: Ta osobówka to Uaz 469B alternator był oryginalny i dawał sobie radę tylko regler był podkręcony a jaki to był model to się mu nie przyglądałem bo i po co a jak włączałem tą elektrownie to silnik zwalniał obroty tak że na luzie musiałem dodawać gazu
Klucz
:D :D
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » wt lis 04, 2003 11:04 am

Coś nie tak z waszymi wyliczeniami w poprzednim aftku miałem centralny zamek na czworo drzwi 3,5kg uciągu na sztukę światła przednie90/100 W halogeny 4x 100W pozycyjne 21W x4 kierunki 21Wx4 +2x5W stopy 2x21W cofania 2x21W szperacz 21W zapalniczka xxW i oryginalny alternator z aku 120Ah wszystko na oryginalnej instalacji z małymi przeróbkami i hulało bez problemu a jeżdziłem czsami na długich + halogeny komplet + wycieraczki i było OK
Klucz
To mam jeszcze pytanie:

miałeś w uazie centralny zamek??? :o :o :o
Tzarrr!!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt lis 04, 2003 10:09 pm

Tak miałem w uazie central na oryginalnych ruskich zamkach tylko siłowniki trza było zapodać nigdzie więcej takich zamków nie widziałem a szukam ich już długo niestety afto poszło za granice na węgry Zamki były od środka otwierane na klamkę podobną jak w poldku z przodu drzwi ale też widziałem uaziora z zamkami od wartburga z drzwi tylnych i gosciu tez miał tam central co do alternatora to był ruski na bank ale czy oryginał od uaza to głowy nie dam brzmi to dziwnie ale tak było a w tym też założę
Klucz

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt lis 04, 2003 10:57 pm

klucz nie tłumacz i tak pawełek nie zrozumie wszyacy tylko znaja zachodnie alternatory a nie wiedza ze ryski regulator napiecia ma taki sprytny przełaczniczek który mozan ustawic w trzech pozycjach 12v 14v 16v .
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość