masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?
Moderator: Marcin-Kraków
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » pn sty 26, 2004 5:21 pm
banan pisze:pamiętajcie jeszcze, że jak wózek jest bez zabezpieczenia lub z zepsutym i na moment pójdzie z 18 V to elektronika zrobi.....pa pa

znajomemu w warsztacie wybuchła tym sposobem audica ponad 6kl wybulił klijentowi za remont elektroniki

-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » pn sty 26, 2004 5:48 pm
wczoraj Mismanowi akumulator wysadziło od mojej stacji , korki na 10 mtr poleciały , a mówiłem mu : nie przesadzaj ...

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
banan
-

- Posty: 3291
- Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Post
autor: banan » wt sty 27, 2004 8:37 am
leszek pisze:banan pisze:pamiętajcie jeszcze, że jak wózek jest bez zabezpieczenia lub z zepsutym i na moment pójdzie z 18 V to elektronika zrobi.....pa pa

znajomemu w warsztacie wybuchła tym sposobem audica ponad 6kl wybulił klijentowi za remont elektroniki

o właśnie

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » wt sty 27, 2004 8:42 am
ja widziałem jak siofery na terminalu kontenerowym zmrożone trucki odpalają od suwnicy...z 380V

#noichuj
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt sty 27, 2004 9:15 am
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » wt sty 27, 2004 9:44 am
durnyś...kablami palili...bo gdzieś wychodziło 40V do sterowania...tylko sporo wirników do starterów sie kupowało

#noichuj
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt sty 27, 2004 8:41 pm
czesław&jarząbek pisze:ja widziałem jak siofery na terminalu kontenerowym zmrożone trucki odpalają od suwnicy...z 380V

coś się waść motasz w zeznaniach(do C&J) teraz już 40 wolt - a może jednak to były liny?

-
Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Slawquu » wt sty 27, 2004 10:34 pm
tak zakrecił sie ze az w glowie sie nie miesci
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » śr sty 28, 2004 10:39 am
Slawquu pisze:tak zakrecił sie ze
mu się wirnik spalił

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
wojtak4
-

- Posty: 108
- Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
- Lokalizacja: z Mazur
Post
autor: wojtak4 » sob lut 07, 2004 8:18 pm
ja z uazem nie mam problemow zimą, ale prostownik z aparatem rozruchowym mam. i jak jakis ciagnik nie kreci przy duzych mrozach to podlaczam i juz. zasilanie z gniazdka 220 V. Ma i 12V i 24V sie przelacza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości