znaczy M30
to sluchaj teraz uwaznie:
jest taka okragka wtyczka do ktorej wchodzi kupe kabli- to jest wlasnie glowny wtyk instalacji calego silnika BMW. Zdejmij ten gumowy kondon i pod nim bedziesz mial kolory kabli:
brązowy + biały - czujnik temp.
niebieski - kontrolka ładowania
niebieski + fiolet - nie podlaczac
zielony + fiolet - pompa paliwa (w tym silniku moze tego kabla nie byc)
biały + niebieski - nie podłaczac
niebieski + biały - nie podłaczac
czarny + żółty (gruby) - rozrysznik (po stacyjce - start)
biały + czarny - sygnał tacho (nie podlaczac chyba ze chcesz motac zegary)
brązowy + zielony - cisn. oleju (kontrolka)
zielony + zółty - nie podlaczac
zielony (gruby) - 12+ po zapłonie
To sa podlaczenia do M20 ale kable sa prawie identyczne tyle ze silnik M30 ma troche wiecej opcji i kabli w wtyczce.
Szkoda ze jestes z Poznania bo mam znajomego ktory naprawia instalacje elektryczne, komputeri itd. i specjalizuje sie w BMW.
Jesli chcesz wiecej danych to zapytaj Tomka ona ma taki motor w Uazie tylko nie wiem czy on motal elektryke tak jak ja czy wsadzil cala razem ze skrzynka bezpiecznikow itd.
Ps. moze bys lepiej dal to komus co sie zna na tych motorach bo jak sie faktycznie nie znasz na elektryce to mozesz spalic komputer. Notabene mam taki komp. gdzies schowany od takiego silnika
Przytargaj to pudlo do Katowic to ci to podepniemy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień