jakie napięcie ładowania

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

jakie napięcie ładowania

Post autor: piotr oskwarek » śr paź 11, 2006 6:44 pm

koledzy elektrycy :wink:
jakie powinno być napięcie ładowania alternatora 55A podczas pracy silnika na biegu jałowym, a jakie na podwyższonych obrotach?
ja u siebie mierzyłem i wyszło tak:
1 - 13,8v
2 - 14,05v
czy takie napięcie jest prawidłowe, bo nagminnie brakuje mi napięcia w UAZie
po dłuższej jeździe rozrusznik ciężko gada, dopiero jak chwilkę odstoi to zapierdziela jak wiertarka :)2
dodam, że tulejki nowiutkie i wsio przesmarowane jak książka pisze
może to wina baterii?
instalacja podstawowa, żadnych światełek, wyciągarek, choinek i innych fifulek
napiszcie co tutaj poradzić

dzięki

"oscar"
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr paź 11, 2006 7:02 pm

Masa
:)21
Ladowanie :)2
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » śr paź 11, 2006 7:46 pm

jest ok uaz tak ma :wink:
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr paź 11, 2006 8:48 pm

Marci pisze:jest ok uaz tak ma :wink:
może i tak ma
tzn. że w UAZie instalacja elektryczna jest be?
silnik mam forda, alternator forda, rozrusznik forda
szukać przyczyny w kabelkach uazowych?
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr paź 11, 2006 8:51 pm

klucz13 pisze:Masa
:)21
Ladowanie :)2
klucz masz na myśli połączenie masy silnika i osprzętu z masą auta?
jeśli tak to tego akurat nie sprawdziłem, być może że nie mam połączonego silnika z resztą auta
sprawdzę to jutro

a napięcie takie być powinno tak??
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr paź 11, 2006 8:54 pm

piotr oskwarek pisze:
klucz13 pisze:Masa
:)21
Ladowanie :)2
klucz masz na myśli połączenie masy silnika i osprzętu z masą auta?
jeśli tak to tego akurat nie sprawdziłem, być może że nie mam połączonego silnika z resztą auta
sprawdzę to jutro

a napięcie takie być powinno tak??
Tak
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Arthurrr
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 27, 2004 2:17 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Arthurrr » śr lis 08, 2006 12:53 pm

W moim syfie było coś takiego, że po długiej jeździe rozrusznik nie chciał kręcić. A akumulator po 200 km w trasie jest podładowany i wogóle z akumulatorem nie było problemu. Na zimno rozrusznik kręcił z lekkim przyhamowaniem, ale kręcił.
Wreszcie rozrusznik padł. Wcześniej kręcił na dwóch szczotkach, jak się rozgrzał, to coś mu przeszkadzało - mechanicznie lub elektrycznie - i już nie chciał. Po wymianie rozrusznika jest git. A szukałem w akumulatorze, w kablach, masach, napięciach........

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » ndz sty 21, 2007 2:46 pm

Mialem taki sam numer z rozrusznikiem, winny byl padajacy stojan (zwieral do obudowy).

Co do rozrusznikow Forda od V6, sa 3 rodzaje:
- "maly" (z aluminiowym uzwojeniem, beznadzieja)
- "duzy" (ok)
- "nowy duzy" (od 2.4/2.9 - najlepszy, ale bez wyjscia +12V na cewke - w starszych silnikach trzeba przerobic uklad zaplonowy)

Ten pierwszy pada zawsze i wszystkim w sposob opisany powyzej, a na mrozie nawet jezeli jest sprawny czasami ledwo kreci.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość