Mam kilka pytań odnośnie stacyjki (Merc W463, podobna (chyba) jak w 124), może wiecie jaki kolor kabla odpowiedzialny jest( w stacyjce) za:
- wyjście ACC
- wyjście zapłonu
- wyjście startu rozrusznika
potrzebuje tego do zamontowania alarmu z funkcją odpalania samochodu z pilota taki bajer kupiłem niedawno i wszystko mam podłączone oprócz tego ...
i jeszcze jedno małe pytanko:
gdzie po uruchomieniu pojawi się 12 V (funkcja która ma rozpoznać ze silnik zostal odpalony )...
za inf z góry dziękuje - sprawa pilna we wtorek chce kończyć ... pozdrawiam
gdzie to podłączyć ...
Moderator: Marcin-Kraków
gdzie to podłączyć ...
W463 300GD; W126 560SE
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: gdzie to podłączyć ...
pojawi sie na alternatorze... blizej ci bedzie pod licznik sie podpiac do lampki ladowania...TNT pisze:gdzie po uruchomieniu pojawi się 12 V (funkcja która ma rozpoznać ze silnik zostal odpalony )...
a reszte kabli to zarowka w reke i sprawdzaj na stacyjce, 30 plus z aku, 15 po przekreceniu, 50 starter...
z drugiej strony to jak podlaczyles reszte przewodow ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
dzięki
no wlasnie tak myślałem nad alternatorem ...
a co do podłączenia to tak: miałem instrukcje starego alarmu i nowego
wystarczyło popatrzeć na dwie i już lutujemy itd ... a co niewiedziałem to doczytałem ,jeszcze znalazłem instrukcje jak podłączyć alarm do 124 (chyba serwisówka), ale niestety tam nie ma nic o stacyjce...

a co do podłączenia to tak: miałem instrukcje starego alarmu i nowego

W463 300GD; W126 560SE
- Doktor-Granat
- Posty: 733
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Podłączanie się z przewodami zasilającymi w okolicach stacyjki, jest traktowane jako amatorszczyzna. Jest to bardzo łatwe do zlokalizowania i odłączenia alarmu. Montaż alarmu należy przeprowadzić tak, by jak najbardziej utrudnić sprawę ewentualnemu intruzowi. I radzę wplątać się gdzieś głębiej. Pamiętaj jeszcze, że 12 V po stacyjce NIE MOŻE zanikać w momencie rozruchu.
12V po uruchomieniu silnika pojawi się na przewodzie idącym do lampki kontrolnej ładowania lub na przewodzie idącym z lampki kontrolnej ciśnienia oleju do czujnika (po rozwarciu czujnika, czyli otarciu obwodu, na przewodzie pojawi się 12V "przechodzące" przez żarówkę).
12V po uruchomieniu silnika pojawi się na przewodzie idącym do lampki kontrolnej ładowania lub na przewodzie idącym z lampki kontrolnej ciśnienia oleju do czujnika (po rozwarciu czujnika, czyli otarciu obwodu, na przewodzie pojawi się 12V "przechodzące" przez żarówkę).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości