ukręcenie świecy w głowicy

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

ArchAdaM
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn lis 12, 2007 11:39 am
Lokalizacja: Zaborów

ukręcenie świecy w głowicy

Post autor: ArchAdaM » czw lis 15, 2007 10:36 pm

Czy komuś udało się już urwać świecę przy próbie wykręcania?
A może jest jakaś metoda na takie bardzo oporne?
AdaM GR61 krótki

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » sob lis 17, 2007 8:26 am

w lewo, w lewo spróbuj !

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob lis 17, 2007 9:27 am

Z przykrością muszę stwierdzić, że już udało mi się urwać świecę. Było to w PF 125p
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

ArchAdaM
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn lis 12, 2007 11:39 am
Lokalizacja: Zaborów

Post autor: ArchAdaM » sob lis 17, 2007 10:59 am

a co zrobiliście po urwaniu?
AdaM GR61 krótki

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » sob lis 17, 2007 9:08 pm

ArchAdaM pisze:a co zrobiliście po urwaniu?
zezłomowali :)21
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » sob lis 17, 2007 9:11 pm

a tak poważnie, jak szwagier urwał w motorze, to używał jakiegoś specjalnego klucza, tak słyszałem, nie wiem dokładnie jak wyglądał, bo mnie przy tym nie było.
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » ndz lis 18, 2007 12:10 am

Zwalasz głowicę, rozwiercasz otwór. Jeśli przy rozwierceniu uszkodzisz gwint, dorabiasz tulejkę z lewym gwintem, wkręcasz a z drugiej strony zaklepujesz. Patent stary jak świat :D :D
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » ndz lis 18, 2007 4:09 am

sa zestawy naprawcze, kiedys na alledrogo widziałem.

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: KJarosław » pn lis 19, 2007 9:28 am

Balu-Balu pisze:Zwalasz głowicę, rozwiercasz otwór. Jeśli przy rozwierceniu uszkodzisz gwint, dorabiasz tulejkę z lewym gwintem, wkręcasz a z drugiej strony zaklepujesz. Patent stary jak świat :D :D
No tak się robi przy zerwanym gwincie, ale nie przy urwanej świecy. Jak jest zdjeta głowica , to można się pobawić i ją jakoś wykręcić, pezewiercić, użyć wykrętaka podgrzać miejscowo itd itd.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

ArchAdaM
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn lis 12, 2007 11:39 am
Lokalizacja: Zaborów

Post autor: ArchAdaM » pn lis 19, 2007 10:15 am

A ile kosztuje zdejmowanie, a własciwie zakładanie głowicy? Uszczelki, planowanie, itp?
A moze jest jakis sposób, by wykręcić tę resztkę bez zdejmowania głowicy?
AdaM GR61 krótki

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Post autor: Stachu-80 » pn lis 19, 2007 10:19 am

Do płaskiego przy cenie uszczelki 60zł wyszło około 450zł w tym olej , płyn chłodniczy i planowanie głowicy.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

ArchAdaM
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn lis 12, 2007 11:39 am
Lokalizacja: Zaborów

Post autor: ArchAdaM » pn lis 19, 2007 10:22 am

do trolla chyba wyjdzie sporo wiecej...
AdaM GR61 krótki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość