Lift blazera pytanko
Moderator: Marcin-Kraków
Lift blazera pytanko
Witam chce zrobic lift blazera od 3" - 6" czy jest to mozliwe jaki koszt I najwazniejsze czy ktos by sie tego podjol bo nie mam az takiej wiexzy mechanicznej i miejsca
Re: Lift blazera pytanko
Blazer K5?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Lift blazera pytanko
Nie 4 drzwi z 2000r
Re: Lift blazera pytanko
Nie było takiego modeluradas77 pisze:Nie 4 drzwi z 2000r

Podnoszenie S10 o 6 cali jest mocno bez sensu z praktycznego i finansowego punktu widzenia.
Chyba że chodzi o zrobienie show cara do wyrywania lachonów.
ps.
Jakbyś napisał skąd jesteś, to może ktoś by się zgłosił z ofertą.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Lift blazera pytanko
na ebay sa gotowe kity jak szukalem do s10 pickup, dla mnie za 1100$ mozna wyrwac zestaw od rough country 6''
podnoszenie na ramie mozna zrobic we wlasnym zakresie i ktos moze by sie tego podjąl ale to do 3 cali max wyzej to juz grubsza sprawa z obnizaniem mostu, polosiami i wahaczami
jest opcja 2-3 cale na ramie poprzez grubsze podkladki i kit od rough country 2'' ktory kosztuje w okolicach 200-300$. Ale nikt tego nie poleca na dluzsza mete bo wlasnie polosie pracuja pod duzymi katami i to sie bardzo szybko zuzywa.
Kolejna opcja jest wsadzenie szytwnego mostu na przod. Ale tutaj niezapisane karty sa bo kazdy po swojemu robi
podnoszenie na ramie mozna zrobic we wlasnym zakresie i ktos moze by sie tego podjąl ale to do 3 cali max wyzej to juz grubsza sprawa z obnizaniem mostu, polosiami i wahaczami
jest opcja 2-3 cale na ramie poprzez grubsze podkladki i kit od rough country 2'' ktory kosztuje w okolicach 200-300$. Ale nikt tego nie poleca na dluzsza mete bo wlasnie polosie pracuja pod duzymi katami i to sie bardzo szybko zuzywa.
Kolejna opcja jest wsadzenie szytwnego mostu na przod. Ale tutaj niezapisane karty sa bo kazdy po swojemu robi

1995 S-10 4.3 4x4 Ext. Cab
sprzedam JGC SRT.
sprzedam JGC SRT.
-
-
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 23, 2013 5:03 pm
- Lokalizacja: Centralna Polska
Re: Lift blazera pytanko
Generalnie ostatnio zastanawiałem się nad tematem Liftu... i faktycznie bude da się sporo podnieść... z tyłu np można przerzucić tylną belkę pod wahacz i już masz pare Cali więcej. Przód łatwo nie jest i bardziej pasowałoby coś dorobić na stałym moście. Prześwit generalnie co byś nie robił i tak wiele się nie polepszy... standardowe 19-20cm do dolnej obudowy tylnego dyfra - można to jedynie podciągnąć do góry dając większe oponki... 31 Cali? nie wiem ile wtedy się zyska... może do 25cm max? generalnie ponoszenie budy średnio moim zdaniem będzie tu miało sens choć owszem podniesie się przód i tył i może nieco kąty natarcia się zwiększą...
ot takie tam rozważania, najlepszy byłby lift kit ze stanów, byłoby P&P a u nas chyba każdy by to założył, na miejscu pewnie tylko jacyś magicy od 4x4 coś poradzą choć pewnie musieliby coś z jeepa kombinować albo coś
bo wiadomo chevro u nas raczej ciężko uzbroić jak tego tyle co nic.


Chevrolet Blazer 1999 LT - 4,3 Automat - wersja europejska
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz paź 30, 2016 10:50 am
- Lokalizacja: Goworki/k.Ostrołęka
Re: Lift blazera pytanko
jako że ostatnio podniosłem swego TB metodą garażową prawie o 3" to mogę powiedzieć jak mi to wyszło
a mianowicie miałem zakupić takiego kita na e-bay ( http://www.ebay.com/itm/3-Full-Leveling ... railblazer ) ale jednak dorobiłem u ślusarza a mianowicie :
- przód wycięcie na cnc blacha gr.4mm i rura gr.3mm i spawanie koszt 50zł
- tył kupiłem walec poliamidu i wytoczyłem te dystanse wyszło ok 100zł
- robocizna we własnym zakresie 2 popołudnia zabawy bo musiałem pierwsze wyciągnąć przedni amor i tylną sprężynę żeby pomierzyć i narysować co i jak
więc cena jak najbardziej przystępna a jakościowo zobaczymy w trakcie użytkowania czy coś się będzie działo, należało by chociaż przedłużyć tylne amory (żeby nie iść w koszta)
a mianowicie miałem zakupić takiego kita na e-bay ( http://www.ebay.com/itm/3-Full-Leveling ... railblazer ) ale jednak dorobiłem u ślusarza a mianowicie :
- przód wycięcie na cnc blacha gr.4mm i rura gr.3mm i spawanie koszt 50zł
- tył kupiłem walec poliamidu i wytoczyłem te dystanse wyszło ok 100zł
- robocizna we własnym zakresie 2 popołudnia zabawy bo musiałem pierwsze wyciągnąć przedni amor i tylną sprężynę żeby pomierzyć i narysować co i jak
więc cena jak najbardziej przystępna a jakościowo zobaczymy w trakcie użytkowania czy coś się będzie działo, należało by chociaż przedłużyć tylne amory (żeby nie iść w koszta)
Chevrolet Trailblazer 4.2+gaz 2003r
Re: Lift blazera pytanko
Dwa cale podnosi się tak:
z tyłu wydłuża się wieszaki resorów, z przodu przekręca się drążki, prawie maksymalnie.
Zawsze coś. Na głębszych koleinach Blazer nadal się wiesza, ale zauważalnie więcej przejedzie. Rozpędem, rozpędem, tak jeździ się S10 wykorzystując moc zamiast prześwitu.
z tyłu wydłuża się wieszaki resorów, z przodu przekręca się drążki, prawie maksymalnie.
Zawsze coś. Na głębszych koleinach Blazer nadal się wiesza, ale zauważalnie więcej przejedzie. Rozpędem, rozpędem, tak jeździ się S10 wykorzystując moc zamiast prześwitu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość