LPG KME - opinie z użytkowania

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

LPG KME - opinie z użytkowania

Post autor: Marcin1 » czw lut 15, 2007 3:48 pm

Witam

Zatem tak jak obiecałem napisze o swoich pierwszych wrażeniach z użytkowania LPG KME (sekwencja 4 generacji). Otóż na pierwszy rzut oka nie czuć różnicy w jeździe na gazie i na benzynie. Czasem tylko przy ruszaniu czuć lekkie zadrganie silnika - ale może uda się to poprawić przy okazji przeglądu po 1000km.
Bardzo ładnie przełącza się na benzynę jak kończy się gaz. W druga stronę też idzie płynnie po kilkuset metrach do 1km max od rozruchu zimnego silnika.
Zużyczie paliwa 16-23l/100km 16l w trasie 18l w mieście poza szczytem i śródmieściem, 21l krótkie odcinki w śródmieściu Łodzi, 23l z włączonym 4x4 po mocno zaśnieżonych ulicach. Zatem przyzwoicie.
Zbiornik w miejscu koła zapasowego (pod samochodem) - 60l.
Koszt instalacji 4.800zł (w tym koszt wymiany uszczelki pod kolektorem za 150zł kupionej w Łodzi w Autopii - co ciekawe w hurtowni w Wielkopolsce wołali za tę uszczelkę 700zł).
Nie zapala się zadna kontrolka "check engine soon" więc chyba wszystko gra. Montaż w firmowym zakładzie KME w Zgierzu.

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » czw kwie 19, 2007 7:42 pm

Witam,
Ja własnie takze zamontowalem ta instalacje lecz niestety u mnie sie po kilkunatu kilometrach zapalila kontorlka "check engine soon"
Teraz nie wiem czy gazownicy cos sp....?, czy trzeba zamontowac emulator jakis?? Tak czy inaczej jutro do nich pojade ale chcialbym wiedziec co mam im mowic. Pewnie beda sciemniali ze tak sie zdaza i trzeba cos wstawic itp??
Jezli mozecie pomoc prosze o info.
Artur B

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pn kwie 23, 2007 9:02 pm

...i juz wszystko jasne.
Koledzy gazownicy zamontowali mi sterownik nie przystosowany do amerykancow. Zmienili mi na "amrerykanski" oraz wtryski na zolte. Czyli 1ohm. Po jednym dniu nie widac problemow.
Artur B

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn kwie 23, 2007 9:05 pm

Arturosxp pisze:...i juz wszystko jasne.
Koledzy gazownicy zamontowali mi sterownik nie przystosowany do amerykancow. Zmienili mi na "amrerykanski" oraz wtryski na zolte. Czyli 1ohm. Po jednym dniu nie widac problemow.
To nie wiedzieli co montują :o
:)3
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » wt kwie 24, 2007 6:46 am

Tłumaczyli sie ze im szef nie powiedział.
Artur B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości