felgi i kapcie

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » wt gru 06, 2005 7:39 pm

Jak napisalem (nie przez pomylke) dystanse musza btc WIEKSZE niz 3,5cm tyle co dlugosc szpilek) bo trzeba dac dystans przykrecany na starych szpilkach i w dystansach zamontowane nowe szpilki lub otwory pod srube... proste dystanse toczone tak po prostu zakladane miedzy piaste a kolo nbie dadza rady... niestety mamy ZERO luzu na gwincie w szpilkach... :( no moze ze 3mm sie znajdzie.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
pori
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: pori » czw cze 08, 2006 8:02 pm

a jezeli wymienic szpilki na dluzsze i dac dystanse np 10mm?
no igwozdz w problemach : mowicie o tarciu o stabilizator u was a u mnie obciera felga ktora ponoc jest oryginal o drazek kierowniczy. i co wy na to.

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob cze 10, 2006 4:28 pm

na wachaczu jest przyspawana taka blaczka ktora ogranicza skrety pewnie juz sie wytarla i trzeba nadspawac

Awatar użytkownika
pori
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: pori » wt cze 13, 2006 8:57 pm

to on ma taki cienki skret :) choroba

Don Ton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pt sie 18, 2006 7:51 am
Lokalizacja: Kaniów

Post autor: Don Ton » pt gru 15, 2006 12:01 pm

właśnie założyłem nowe kapcie 255/75 R15 na oryginalne alusy. według mnie to jest maks co można włożyć bez używania kątówki. przy maks skręcie troche ociera o chlapacz ale to sie dopracuje. w przygotowaniu mam dystanse do tyłu 40mm.
Zbliżają się sztandary króla piekieł

Awatar użytkownika
pori
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: pori » pn sty 01, 2007 2:18 am

wpakowalem 31'' ale leciuchno blachy zostaly wyciete :lol:

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » śr sty 10, 2007 4:56 pm

Zapytanko o kapcie, do k5 33' czy 35' lift +4' ktos to testowal wsadzil 35' do +4' i czy dyfry trza zmieniac czy wyda na orginalach trybach??
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Don Ton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pt sie 18, 2006 7:51 am
Lokalizacja: Kaniów

Post autor: Don Ton » pn mar 19, 2007 10:26 am

no i jestem szczęśliwym posiadaczem extremów 31" na felgach z BMW. wszystko było by fajnie gdyby nie ocieranie z przodu o nadkole. mam maks podkręcone drążki. czyli jest tak jak pisałem w poprzednim poscie. 255/75 R15 to max co można włożyć bez komplikacji
Zbliżają się sztandary króla piekieł

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » śr kwie 04, 2007 1:35 am

RRV8 , jutro wkładamy z kolesiem 38" maxisy do K5,oryginalnie przywiozł ją na kołach 33" i nic nie było robione,dawał radę.A do tych 38" Tył bułka z masłem.Wieszaki z mocowaniem odwrotnym i wspawane wsporniki nad wieszak co by nie zerwać,resory wiadomo od kowala,no i przód.Z przodem zabawa na 102.Resory po kowalu + jedno pióro,mocowanie drążka obniżone i przesuniete bliżej srodka auta,amory przód i tył montowane niżej , zmiana lub kucie podkowy przy skrętnym (lewa strona) stabilizacyjny skrętu do wymiany , okazał sie padnięty.No i krzyżak zmiana przedniego na podwójny co by nie terkotał. Jak się uda jutro dam foty i pomierze odległości obniżenia amorów i resorow.K5 5,7 manual 3
Do 38 trzeba ciąć budę ale 33 wchodziło ok i nie tarło przy max skręcie.
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » śr kwie 04, 2007 8:37 am

a dzieki za info, ja mam zamiar 35" wsadzic na resorach Tuff Country EZ-Ride Suspension bo miekie (przyzwyczailem sie do miekosci po rr-e), a najbardziej interesuje mnie jakie dyfry (tryby) bo na orginalnych to bedzie zmulony, ja mam sbc350 skrzynia th700, a macie jakis patent na podniesienie reduktora bo jak zioram na to ile on wystaje pod auto to mnie !!??$£%&%^%£, pozdrowionka PS. szukam szyby tylnej
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » śr kwie 04, 2007 10:30 am

wsumie został na swoim miejscu,tylko mosty poszły na dół.Powiem tak,puki co bez przedniego napędu dalej czekamy na krzyzak podwojny,na kołach 33" ale juz podniesionymiał niesamowite jeb===cie,aż się boje co bedzie jak dojdzie krzyzak.Fakt że jest twardy bo resory dość mocno hebrowane ale [po kilku gorkach dojdą do siebie.Narazie były jazdy probne i wszystko git.Ale nie dam głowy że dyfry sa oryg. z tego modelu. jest to Jimmy 79 jak się nie myle.I jak zobaczyłem wczoraj nowe opony to się przestraszyłem.Trochę do cięcia ale potwór będzie niezły.O szybe popytam.Jest u Ciebie chyba taka sama furtka tylna.Klamka zintegrowana z korbą?
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » śr kwie 04, 2007 1:26 pm

a dokladnie szyba opuszcza sie do klapy tylnej, narazie to wezne i klepne troche resory przednie a z tylu odwruce wieszaki i powinno wyjsc +4" a w przyszlosci sciagne tuff-y, a narazie to brak czasu i czekam na szpeja i natchnienie do roboty przy nim, pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » śr kwie 04, 2007 3:13 pm

a jak wrzucic fotki?
gsm 501 736 409

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość