23 to trzeba się dobrze wysilićZientas pisze:To całkiem przyzwoicie, ale jak znam życie pod moją nogą będzie więcej...klucz13 pisze:5,3 ela od 15 - 23 na 100km

Moderator: Marcin-Kraków
23 to trzeba się dobrze wysilićZientas pisze:To całkiem przyzwoicie, ale jak znam życie pod moją nogą będzie więcej...klucz13 pisze:5,3 ela od 15 - 23 na 100km
i to jest dobre stwierdzeni panie kolegoJa tam się nie skupiam na spalaniu Tahoe śmigam na co dzień a Blazerem dla zabawy i jak bym miał tak pomyśleć ile jarają i się uświadomić to już bym wiedział czemu zawsze w miesiącu jest mało kasy a tak to że niby nie wiem i jestem szczęśliwszy .
1.klucz13 pisze:1. moc i moment wiekszyKostuch pisze: Teoretycznie ma więcej KM niż 5.7, ale mniej momentu - musiałbym poszukać dokładnych danych.
To już jest silnik flexfuel przystosowany do etanolu. Nie wiem czy chciałbym mieć takie cudo pod maską![]()
Po 2000 rozmiary się zmniejszyły i jak kupowałem swojego ('96), to mi wyszło że nowe Suburbany są takiej wielkości jak stare Tahoe a nowe Tahoe to wogóle jakaś taka popierdułka...
Kiedyś miałem Mercurego Villagera który jest mniej więcej wielkości G Voyagera. W starym Tahoe jest +/- tyle samo miejsca, natomiast brak mi (a raczej rodzinie) rozsuwanych drzwi bocznych...
Jak będziesz kupował, to lepiej z tylną klapą otwieraną góra-dół niż z drzwiami prawo-lewo.
Poza tym nowe mają już napędy na guziki co lubi się psuć - kilka egzemplarzy które widziałem pokazało mi lampkę serwisową jak chciałem się pobawić napędami
2. na etanol to chyba tu chodziszsą osobne silniki na benzynę i etanol
3.kiepską miarkę miałeś albo mierzyłeś po oparach z baku na etanol
4.dla mnie o wiele lepsze są wrota niż klapa i to był jeden z warunków jak kupowałem
5. to nie służy do zabawy a do jazdy i nic nie nawala tylko trzeba wiedzieć co , gdzie i kiedy choć jest to z założenia idiotoodporne
2004 Z71 5,3lKostuch pisze:
2001 5,3l
285KM@5200
447Nm@4000
Jakiś taki wysokoobrotowy się zrobił ten silniczek...
5.
Jestem wyznawcą wajchy. Guziki to są dobre w telefonie.
Może z założenia jest to idiotoodporne, ale widocznie widziałem auta po prawdziwych debilach, bo miały to zepsute.
Oj, przesadziłeś nieco. Standardowy silnik 5.3 montowany w latach 1999-2006 oznaczony symbolem LM7 ma moc 295@5200 rpm i moment 454@4000 rpm (silniki z pierwszych lat produkcji mają o kilka KM i Nm mniej). Był też wkładany silnik L33 o mocy podwyższonej do 310@5200 rpm, ale tylko w pickupach, więc oryginalnie nie powinieneś go mieć. Niemniej, moment pozostał bez zmian i na pewno maksimum nie osiągał w granicach 1400-1800 rpm. Taką charakterystykę ma może Duramax TD, ale nie benzyna.klucz13 pisze:2004 Z71 5,3l
320kM
530 Nm coś przy 1400 czy 1800 obr. ale dokładnie nie pamiętam
i skąd ty wziołeś te obroty bo maksymalnie to kręci się do ciecałych 6 tyś. a dól ma jak petarda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości