Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: klucz13 » pn lut 16, 2009 10:08 pm

Zientas pisze:
klucz13 pisze:5,3 ela od 15 - 23 na 100km
:)21
To całkiem przyzwoicie, ale jak znam życie pod moją nogą będzie więcej... :roll:
23 to trzeba się dobrze wysilić
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

wojtas0330
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
Lokalizacja: Ksawerów-pabinice

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: wojtas0330 » pn lut 16, 2009 10:09 pm

Ja tam się nie skupiam na spalaniu Tahoe śmigam na co dzień a Blazerem dla zabawy i jak bym miał tak pomyśleć ile jarają i się uświadomić to już bym wiedział czemu zawsze w miesiącu jest mało kasy a tak to że niby nie wiem i jestem szczęśliwszy .
i to jest dobre stwierdzeni panie kolego :)21
BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r

Awatar użytkownika
smuggler
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
Lokalizacja: Wawa

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: smuggler » wt lut 17, 2009 9:41 am

Stara 4-drzwiowa buda, silnik 5.7, spalanie średnie benzyny (LPG brak) mam ~17 litrów. Mowa o cyklu 50/50 trasa miasto, przy czym trasa to spokojne 100 km/h, głównie na tempomacie, czasem jakieś wyprzedzanie. W mieście różnie, ale raczej staram się dynamicznie rozpędzać do osiągnięcia założonej prędkości, jednak bez zbędnego pałowania i jazdy zerojedynkowej gaz-hamulec :)
Chevy Tahoe 5.7 V8

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: Kostuch » wt lut 17, 2009 12:04 pm

klucz13 pisze:
Kostuch pisze: Teoretycznie ma więcej KM niż 5.7, ale mniej momentu - musiałbym poszukać dokładnych danych.
To już jest silnik flexfuel przystosowany do etanolu. Nie wiem czy chciałbym mieć takie cudo pod maską :roll:
Po 2000 rozmiary się zmniejszyły i jak kupowałem swojego ('96), to mi wyszło że nowe Suburbany są takiej wielkości jak stare Tahoe a nowe Tahoe to wogóle jakaś taka popierdułka...
Kiedyś miałem Mercurego Villagera który jest mniej więcej wielkości G Voyagera. W starym Tahoe jest +/- tyle samo miejsca, natomiast brak mi (a raczej rodzinie) rozsuwanych drzwi bocznych...
Jak będziesz kupował, to lepiej z tylną klapą otwieraną góra-dół niż z drzwiami prawo-lewo.
Poza tym nowe mają już napędy na guziki co lubi się psuć - kilka egzemplarzy które widziałem pokazało mi lampkę serwisową jak chciałem się pobawić napędami :)21
1. moc i moment wiekszy
2. na etanol to chyba tu chodzisz :)20 są osobne silniki na benzynę i etanol
3.kiepską miarkę miałeś albo mierzyłeś po oparach z baku na etanol
4.dla mnie o wiele lepsze są wrota niż klapa i to był jeden z warunków jak kupowałem
5. to nie służy do zabawy a do jazdy i nic nie nawala tylko trzeba wiedzieć co , gdzie i kiedy choć jest to z założenia idiotoodporne
:)21
1.
1996 5,7l
255KM@4600
447Nm@2800

2001 5,3l
285KM@5200
447Nm@4000
Jakiś taki wysokoobrotowy się zrobił ten silniczek...

2.
OK - flexfuel na etanol są od 2006 roku.

3.
Optycznie to popierdułki i już :)21
A w środku w nowych modelach osłabiała mnie środkowa konsola - czułem się jak w jakimś plaskaczu

4.
Kwestia gustu. Mi przeszkadza jak w lusterku widzę ramy drzwi.

5.
Jestem wyznawcą wajchy. Guziki to są dobre w telefonie.
Może z założenia jest to idiotoodporne, ale widocznie widziałem auta po prawdziwych debilach, bo miały to zepsute.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
JaberNTT
Posty: 689
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:05 am
Lokalizacja: Władysławów

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: JaberNTT » wt lut 17, 2009 12:23 pm

Przy jakim silniku 5,7 ten moment ?
Vortec 5700 V8 ?

Bo modele 1995 biały 350 TBI V8

210hp@4000
406Nm@2800
Dodge Ram w200 / m880 1976.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: Kostuch » wt lut 17, 2009 12:52 pm

Dotyczy vorteca.
Pierwsza strona z brzegu: http://www.motortrend.com/cars/1996/che ... index.html

Dla TBI:
Power: SAE and 149 kW , 200 HP @ 4,000 rpm; 310 ft lb , 420 Nm @ 2,400 rpm
http://www.automotive.com/1995/12/chevr ... index.html

Parę koni/Nm w tą czy tamtą nie ma chyba znaczenia. Jest ich pod dostatkiem :)2
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
JaberNTT
Posty: 689
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:05 am
Lokalizacja: Władysławów

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: JaberNTT » wt lut 17, 2009 1:04 pm

W przypadku TBI jest wiele danych właśnie :):).
Aczkolwiek bardziej mi się w twoim znalezisku podobają obroty przy których jest moment dostępny :)
Dodge Ram w200 / m880 1976.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: klucz13 » wt lut 17, 2009 9:57 pm

Kostuch pisze:


2001 5,3l
285KM@5200
447Nm@4000
Jakiś taki wysokoobrotowy się zrobił ten silniczek...


5.
Jestem wyznawcą wajchy. Guziki to są dobre w telefonie.
Może z założenia jest to idiotoodporne, ale widocznie widziałem auta po prawdziwych debilach, bo miały to zepsute.
2004 Z71 5,3l
320kM
530 Nm coś przy 1400 czy 1800 obr. ale dokładnie nie pamiętam
i skąd ty wziołeś te obroty bo maksymalnie to kręci się do ciecałych 6 tyś. a dól ma jak petarda

Guziczki nie zatrybią ( pokaże błąd ) jak nie umiesz ich obsługiwać a od tego jest instrukcja obsługi
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
smuggler
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
Lokalizacja: Wawa

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: smuggler » śr lut 18, 2009 9:25 am

klucz13 pisze:2004 Z71 5,3l
320kM
530 Nm coś przy 1400 czy 1800 obr. ale dokładnie nie pamiętam
i skąd ty wziołeś te obroty bo maksymalnie to kręci się do ciecałych 6 tyś. a dól ma jak petarda
Oj, przesadziłeś nieco. Standardowy silnik 5.3 montowany w latach 1999-2006 oznaczony symbolem LM7 ma moc 295@5200 rpm i moment 454@4000 rpm (silniki z pierwszych lat produkcji mają o kilka KM i Nm mniej). Był też wkładany silnik L33 o mocy podwyższonej do 310@5200 rpm, ale tylko w pickupach, więc oryginalnie nie powinieneś go mieć. Niemniej, moment pozostał bez zmian i na pewno maksimum nie osiągał w granicach 1400-1800 rpm. Taką charakterystykę ma może Duramax TD, ale nie benzyna.

Temu, że ma mocny dół nie przeczę. Zapewne wykres przebiegu momentu jest dość płaski. Zresztą sam wiem jak zbiera się moje auto - co prawda starszy silnik 5.7, ale auto zapewne nieco lżejsze.
Chevy Tahoe 5.7 V8

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Napęd 4x4 w chevrolet tahoe

Post autor: Kostuch » śr lut 18, 2009 10:53 am

Właście kluczu - napisz jaki masz kod RPO silnika, to sie wyjaśni ile tej petardy masz w majtkach.
http://www.thecarconnection.com/specifi ... ance-specs

Chyba że się lepiej czujesz wiedząc to co piszesz. :lol:

A o guzikach do napędów już mi się nie chce...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości