Oddałem wczoraj Blazera do Galaxy Moors przed konstantynowem, na wymianę sterownika skrzyni.
Sterownik miałem zregenerowany, sprawdzony, z Ebaya z USA (myślę, że zrypanych nie sprzedają?).
Auto, tak w ogole, było sprawne, tylko się przegrzewało przy większych prędkościach - błąd P1870 (wszędzie piszą, że to naogól kwestia sterownika, w gorszym przypadku może to być sprzęgło). Gdyby nie był to sterownik, to w najgorszym przypadku byłoby tak samo.
Wymiana miała potrwać niecały dzień, tymczasem nikt nie dzwonił i nie odbierali wieczorem.
Dzisiaj dzwonię, i informują mnie, że... auto w ogóle nie jeździ!!! Ani do tyłu, ani popchnąć się nie da.
Nie widziałem tego jeszcze, ale wpadłem w panikę.
Wygląda mi to na niezłą ściemę, mogli mi w nocy coś podmienić.
Co ja mam z nimi zrobić?
Ktoś ich zna, tych z Galaxy motors?
Błagam....
Pomocy! Do kolegow z Łodzi i okolic!!!
Moderator: Marcin-Kraków
Pomocy! Do kolegow z Łodzi i okolic!!!
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
Re: Pomocy! Do kolegow z Łodzi i okolic!!!

xymenez pisze: Sterownik miałem zregenerowany, sprawdzony, z Ebaya z USA (myślę, że zrypanych nie sprzedają?).
Błagam....
Hahahahahahahahahahahahaha




Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: Pomocy! Do kolegow z Łodzi i okolic!!!
No Ja za Galaxy nie przepadam.
Raz u nich bylem ... może 2, za każdym razem niesmak.
Niestety w skrzyni mogło paść wszystko przy P1870.
Wal na Priv to pogadamy.
Raz u nich bylem ... może 2, za każdym razem niesmak.
Niestety w skrzyni mogło paść wszystko przy P1870.
Wal na Priv to pogadamy.
Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje

Re: Pomocy! Do kolegow z Łodzi i okolic!!!
A gdzie jest ten cały sterownik? Chodzi o tą płytę z rowkami która jest w skrzyni?
Co do błędu 1870 też u mnie się potrafi pojawić... ale tylko jak jade w dłuższa trasę i co ciekawe potrafi być wszystko ok np przez 200km i potem sobie wyskoczy - ja go skasuję i następne 200km bez niczego... przyuważyłem że zdarza się to najczęściej w obrębie 70-80km/h i przy pracy na Overdrive choć może jazda na gazie ma z tym coś wspólnego bo jak jeździłem na benzynie to mi się nic nie zechciało pojawić.
Skrzyni generalnie nigdy nie rozbierałem czy coś
i mam tylko jeden demontaż skrzyni automatycznej za sobą i generalnie jeśli ktoś w miarę zna się na mechanice nie ma tam nic takiego strasznego, ale błędów można narobić. Co do blokowania skrzyni to nie wiem czy czegoś nie sknocili przy przełączaniu mechanicznym dźwigni która zmienia zakresy pracy a za razem przestawia odpowiednie rowki w płycie sterującej). Jeśli to jest nie tak to może być że Auto cały czas ma skrzynię zablokowaną (da się je co Prawda holować po przełączeniu reduktora na Neutralny) wtedy skrzynia nie jest połączona z wałem i jest bezpieczna. Druga sprawa może coś uszkodzili przy pompce oleju w skrzyni dzięki której w ogóle ona działa, ale chyba tego się nie rusza jeśli nie wyciągasz skrzyni tylko ja "dłubiesz od spodu".
A wracając do 1870 gdy dam skrzynię na pozycje "3" to błąd jak do tej pory mi się nie raczył pojawić. Generalnie czasem mam myśli, że chętnie bym widział u siebie inną skrzynię bo moja coś chyba ma uszkodzone bo jak dam na "1" to mi terkota jakby ktoś z kałacha strzelał... a na pozostałych pozycjach działa git. próbowałem to regulować cięgnem ale bez sukcesów.
Co do błędu 1870 też u mnie się potrafi pojawić... ale tylko jak jade w dłuższa trasę i co ciekawe potrafi być wszystko ok np przez 200km i potem sobie wyskoczy - ja go skasuję i następne 200km bez niczego... przyuważyłem że zdarza się to najczęściej w obrębie 70-80km/h i przy pracy na Overdrive choć może jazda na gazie ma z tym coś wspólnego bo jak jeździłem na benzynie to mi się nic nie zechciało pojawić.
Skrzyni generalnie nigdy nie rozbierałem czy coś

A wracając do 1870 gdy dam skrzynię na pozycje "3" to błąd jak do tej pory mi się nie raczył pojawić. Generalnie czasem mam myśli, że chętnie bym widział u siebie inną skrzynię bo moja coś chyba ma uszkodzone bo jak dam na "1" to mi terkota jakby ktoś z kałacha strzelał... a na pozostałych pozycjach działa git. próbowałem to regulować cięgnem ale bez sukcesów.
Chevrolet Blazer 1999 LT - 4,3 Automat - wersja europejska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość