hmmmm..czemu nie grzeja??:(
Moderator: Marcin-Kraków
hmmmm..czemu nie grzeja??:(
witam.mam taki dziwny problem .ostatnio przestalo u mnie dzialac ogrzewanie.dmuchawa pracuje.ale z nikad nie wieje???co to jest???czy blazer ma panel sterowany pneumatycznie???z gory dziekuje za pomoc
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
no wlasnie i u mnie z nikad cholerka nie wieje...nagrzewnica oki ...czasem dmucha a czasem nie pomimo ze wiatrak caly czas chodzi...ratunku bo zakladam za tydzien gazidlo i calkiem sobie pod maska miejsce zawale i potem to nie dojde....aha tam idzie taki przewod podcisnienia za silnik przy module zaplonowym...moze ktos wie dokad on biegnie bo to chyba on sie przetarl bo podcisnienia nie trzyma


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Na razie to do końca nie wiemy czy klapy działają na podciśnienie.
Tak czy innaczej jak przewód podciśnienia przetarty to trzeba to zrobić bo silnik źle pracuje (dostaje tzw. fałszywe powietrze)
Tak czy innaczej jak przewód podciśnienia przetarty to trzeba to zrobić bo silnik źle pracuje (dostaje tzw. fałszywe powietrze)
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Oczywiście, że ma sterowanie przepustnicami nawiewu pneumatyczne, posłuchaj czy jak zmieniasz selekcję typu nawiewu to czy tak pyrkoli lub stuka pod deską (wtedy się siłowniki chowają lub wysuwają) ajk nie ma żadnych odgłosów to trza prześledzić obieg podciśnienia - masz podstawowy schemat na obudowie chłodnicy. Jak będziesz potrzebował bardziej szczegółowego to napisz wyślę ci skan z serwisówki Chiltona.
na razie doszedlem z e porozrywany mam mieszek zalaczajacy linke ktora biegnie do przedniego mostu.okazalo sie ze to ten przewod ktory biegnie za silnikiem za modulem zaplonu..uff..wiec moze to przez spadek podcisnienia nie dzialal ten panel...wsadze akumulator i zatkam ten przewod to sprawdze....slicznie dziekuje za pomoc... 

- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
rozbabralem ta cala instalacje...podcisnienie ucieka z tego przelacznika pozycji...ale te amerykance patent wymyslili...o raaaany..tam jest taka gumka z wydrawerowanymi kanalikami i ona gdzies jest nieszczelna..ale kasztaniarski pomysl..myslalem ze stac ich na cos wiecej.musze pokombinowac jak to badziewie uszczelnic bo za nowe to sobie na pewno niezle zarzycza...
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Wracając do tematu napędy - jak ty sterujesz klawiszami a nie wajchą to znaczy, że do skrzyni dozdzielczej idą pewnie trzy rurki z podciśnieniem i może kolesie je zamienili - u mnie padł przełacznik podciśnienia więc steruję przednim napędem za pomocą zaworka od napowietrzania akwaryjnego
. Bo przecież skrzynię masz prawie taką samą jak moja a tylko masz dorzucony sterownik elektryczny. Ja mam zespół przełączników od starego S-10 (do 1993) ale może sam mechanizm będzie taki sam ? Amerykanie są leniwi więc jest to prawdopodobne. Zrób mi fotkę tego mechanizmu w nawiewie w ja powiem ci czy to to samo.

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
dokladnie... borus ma racje... co do tej membrany to opis zamiennika mechanicznego podalem w watku o tej awarii 
dla ciekawosci powiem ze twoj blazer z nowa byda rozni sie od naszych starszych tylko nadwoziem... nawet rama jest w 99% taka sama
a sterowania dolozyli zawory elektryczne zamiast recznych i to cala roznica.
podstawa spranie dzialjacego blazera s aszczelne podcisnienia.. jak tego nie zrobisz to zapomnij o dobrze dzalajacej instalacji gazowej. nie szczelne podcisnienie to z mojej praktyki okolo 20-50% wieksze spalanie i mniejsza dynamika silnika.

dla ciekawosci powiem ze twoj blazer z nowa byda rozni sie od naszych starszych tylko nadwoziem... nawet rama jest w 99% taka sama

podstawa spranie dzialjacego blazera s aszczelne podcisnienia.. jak tego nie zrobisz to zapomnij o dobrze dzalajacej instalacji gazowej. nie szczelne podcisnienie to z mojej praktyki okolo 20-50% wieksze spalanie i mniejsza dynamika silnika.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość