Chevrolet Trialblazer

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Bochen Marek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20 am

Chevrolet Trialblazer

Post autor: Bochen Marek » ndz lut 19, 2006 10:29 am

Witam wszystkich uczestnikow Forum:
Mam pytanie zamierzam kupic Chevroleta Trialblazera z 2003r 4.2 :Prosze o opinie na temat tego samochodu .Konkretnie interesuje mnie spalanie ;komfort jazdy;zawieszenie;awaryjnosc;i temat najwazniejszy gaz-jak ten samochod zachowuje sie z ta instalacja:Bede wdzieczny za kazda informacje.
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2006 12:11 pm przez Bochen Marek, łącznie zmieniany 1 raz.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lut 19, 2006 11:19 am

O niebo lepszy komfort jazdy od Jeepa - wogóle nie ma co porównywać. Blazer prowadzi się jak samochód osobowy dzieki niezależnemu zawieszeniu. Chevy to hamerykański duży Fiat - części masa i szybko dostępne. Jak będziesz jeździł na włoskiej instalacji gazowej to po kilkudziesięciu tysiącach będziesz musiał robić głowice (zawory). Jak na razie znam dwa idealnie chodzące na gazie Blazery - jednym jest Blazer kolegi Plakieta (II-ga generacja z modulatorem przepływu) i Laminy (Gaźnik gazowy IMPCO). A ile palą ich Blazery to trzeba czekać aż coś napiszą bo mój palił kubełek benzyny na 100km.

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » ndz lut 19, 2006 9:00 pm

Jeszcze niedawno miałem blazera z 1999roku . Bezwypadkowego . Zamieniłem na jeepa gch wj-ta z 2000roku też bezwypadkowego . Różnica w komforcie bardzo duża na korzyść granda. Mój jest ze Szwajcarii i być może to jest powodem , że zawieszenie nie jest tak miękkie jak w tych z USA . Blazer ma rzeczywiście inną charakterystyką , ale grandem się płynie . Może to kwestia upodobań , ale grand to wyzsza połka . Co do spalania to blazer z silnikiem vortec / cokolwiek to znaczy / 4,3 litra na trasie palil 12-13 litrów , a miasto nawet do 20 . Grand trasa 13-14 , miasto 17-18 . Czy trailblazer dużo różni się od blazera / Nie wiem , ale myslę , że jeżeli chodzi o silniki i zawieszenie to raczej nie . Zresztą z ciekawością przeczytam opinie innych .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lut 19, 2006 9:50 pm

Nieprecyzyjny układ kierowniczy to wada wszystkich jeepów.

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » ndz lut 19, 2006 10:49 pm

boris.blank pisze:Jak na razie znam dwa idealnie chodzące na gazie Blazery - jednym jest Blazer kolegi Plakieta (II-ga generacja z modulatorem przepływu) i Laminy (Gaźnik gazowy IMPCO). A ile palą ich Blazery to trzeba czekać aż coś napiszą bo mój palił kubełek benzyny na 100km.
spalanie na IMPCO wyglada tak....
trasa 100-120km/h spalanie 13-14l/100km
miasto bez pajacowania ale ten ie jak emeryt 15-17.
jest jednak spora roznica na gazie... tzn teraz na gazie jezdzi tak jak dawniej na benzynie.... ale teraz na benzynie jezdzi duzo lepiej niz wczesniej na benzynie (wczesniej znaczy bez instalacji gazowej)... zasluga tego jest to ze IMPCO w trybie na benzynie ma sportowy dolot powietrza i jest niezle pierdniecie :):):)... co do spalania w trasie... mam zalozone bardzo ciezkie nalewki MT 31"/10,5" i maja jak by to powiedziec... spore opowry toczenia... natomiast wydech jest troszke przerobiony tak ze silniczkowi sie lepiej oddycha ale jest przy tym baaardzo cichutki :)...
przypuszczam ze po dodatkowych modyfikacjach wydechu i pary innych drobiazgach ktore niedlugo bede robil , po zmianie opon w trase na 33" lub 35" AT bede w stanie zejsc ze spalaniem w trasie do okolo 12 litrow bez specjalnych problemow.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lut 20, 2006 8:39 am

No życzę ci tego serdecznie ale obawiam się, że nie no chyba, że przespałem coś na lekcjach fizyki.

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » pn lut 20, 2006 8:45 am

wszystko mozliwe, w czasach swietnosci palil kolo 8-9l na trasie (oczywiscie benzyny, a gazu auto powinno palic okolo 20% wiecej) a w miescie dalo sie zmiescic ponizej 12l/100km.... zobaczymy... moze sie uda... przypominam ze mam manualna skrzynie :)21
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn lut 20, 2006 1:45 pm

grand wyzsza polka???nie powiedzial bym porownujac np jeepa 95 do mojego blazera to jeep strasznie tandetna i przereklamowana kicha i buja sie jak sredniowieczny okret ale coz rzecz gustu...trailblazera widzialem tylko na foto..calkiem ladny no i co wazne nie tak opatrzony jak peep

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn lut 20, 2006 3:52 pm

, ,
golony pisze:grand wyzsza polka???nie powiedzial bym porownujac np jeepa 95 do mojego blazera to jeep strasznie tandetna i przereklamowana kicha i buja sie jak sredniowieczny okret ale coz rzecz gustu...trailblazera widzialem tylko na foto..calkiem ladny no i co wazne nie tak opatrzony jak peep
Ty GOLONY umiesz czytać??? Przecież napisałem , że WJ z 2000roku :)2 Ogólnie hamerykany to tandeta . Mam świeże porównanie więc wiem co piszę . Oczywiście każdy ma swoje zdanie , ale proszę kilka przykładów: blazer- spasowanie np. przednich lamp , drzwi , brak regulacji zawiasów , trzeszczące plastiki , kompletnie niefunkcjonalny bagażnik - spróbuj coś wyciągnąć z jego końca nie brudząc spodni :)3 koło pod spodem , wszechobecna rdza podwozia, tragiczne rozwiązanie drążków kierowniczych - mam tu na mysli końcówkę z tuleją gumową , a żeby wymienić tą przy przekładni trzeba przekładnie demontować :)3 , załączanie napędów też się blokowało , a auto miało dopiero 170tys. i było BEZWPADKOWE i serwisowane . Co mi się podobalo - silnik i jego praca bajka . Cichutko , a po dodaniu gazu piękny gulgot , ładny środek - mój wyglądał jak nówka , dobre hamulce .
Teraz jeep - spasowanie wszystkiego znacznie lepsze , łatwy dostęp do bagażnika , silnik jednak 4,7 pracuje jeszcze piękniej , napędy włączane ręcznie , znacznie ciszej w środku , dużo lepsze wyposażenie . Co mi się w jeepie nie podoba - mala trwałość mostów - łożyska na ataku - koszt naprawy przyzwoity , mało dokładny klimatronic - ale to "domena" wszystkich amerykańców , słabe hamulce i światła mijania. Wystarczy jednak tarcze porowkować i jest już bardzo dobrze . Właśnie to zrobiłem! Co do świateł to wystarczy zmiana lamp na soczewki i też jest o.k. Pewnie , że trochę to kosztuje . Trudno .Zawieszenie jest bardziej miękie , ale WJ już tak nie buja jak poprzednik!!! Co można porównać? Zużycie paliwa! Ogólnie uważam , że WJ ma zdecydowanie więcej plusów technicznych niż blazer . Co do wyglądu to rzecz gustu . Mnie bardziej podoba się jeep .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn lut 20, 2006 3:59 pm

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2006 4:06 pm przez bodek1, łącznie zmieniany 1 raz.
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn lut 20, 2006 4:04 pm

Obrazek
Obrazek
Powyżej mój były blazer , a tu aktualny jeep
Obrazek
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn lut 20, 2006 4:51 pm

twoje porownanie nie jst obiektywne i o to mi chodzi...tego jeepa powinienes porownywac do trailblazera a nie do samochodu ktory nie ewoluowal od 10 lat .w 95 roku byla zmiana budy w blazerze i od tamtego czasu autko sie nie zmienilo poza drobna kosmetyka grand natomiast ulegl gruntownej modernizacji...twoje porownanie powinno objac blazera 95 i peepa 95 ktory w tamtym okresie byl konstrukca archaiczna w szczegolnosci wnetrze i spasowanie elementow na miare poloneza i to nie plusa...wiec sie nie urazaj bo nie mialem cie zamiaru obrazic...a co do bagaznika dla mnie to wygodne rozwiazanie ale ja autko traktuje jak dostawczaka

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » pn lut 20, 2006 10:05 pm

ja blazerka kocham wlasnie za ten bagaznik...
1. jest na czym usiasc nawet jak jest caly zapakowany zeby buty narciarskie zalozyc albo po prostu posiedziec i napic sie soczku jak sie jezdi w terenie. (a otwarta do gory szyba tylnia oslania nas jak by co czesciowo od deszczu...
2. w zadnym innym aucie nie spotkalem tak fenomenalnie skladanej tylnej kanaby.... siedzisko na podloge a oparcie na to i robi sie nam 180cm idealnie plaskiej przestrzeni... np zeby rozlozyc materac i sie przespac na wakacjach objazdowych (nigdy nie biore namiotu)
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Bochen Marek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20 am

Kupno Chevrolet Trialblazer

Post autor: Bochen Marek » wt lut 21, 2006 9:33 am

Dziekuje za odpowiedzi sadze ze jestem na tak poniewaz co do zawieszenia lub trakcji jezdnej sie niemartwie poniewaz samochod ma przejechane 50tys km szkoda tylko bo niema skory ale to da sie zrobic:Jest uszkodzony potrzebuje do niego lewa lampe ,zderzak ,blotnik i gril-moze dacie mi namiary na kogos kto prowadzi sprzedaz czesci do tego modelu jest on z 2003r.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt lut 21, 2006 10:13 am

Sprawdzę czy są już zamienniki do tego modelu ale jak nie to oryginalne części w jakies 10-14dni byłyby w Polsce. Jak mi przeslesz VIN na PW lub e-mail to będę znał też cenę.

-> Lamina - podpisuję się pod wypowiedzią. Tylna klapa służy do siadania, przewożenia dłużycy itp. a graty (zakupy) wrzuca się otwierając tylko tylną szybę. Nie ma samochodu (oprócz minivanów), które mają tak składane siedzenia.

Awatar użytkownika
Ironcruz
 
 
Posty: 1457
Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:29 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: Ironcruz » pt kwie 28, 2006 6:22 pm

tak powracając do tematu Trailblazera; a mianowicie ma nowiutki silniczek 4,2 R6 z 4 zaworami na cylinder (więc powinien mniej spalać niż 4,3 w Blazerze) i 270KM; Trail jest ładnie zbudowany na ramie (a nie jak inne plastikowe SUVy na jakiejś tandetnej wzmacnianej bądź nie wzmacnianej płycie podłogowej (błe)) z przodu ma niezależne zawieszenie, z tyłu sztywny most na sprężynach; buda ma koło 4,8 metra długości; papucie w zalęzności od wersji R16 lub R17 z profilem minimum 65; http://www.chevrolet.com/trailblazer/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości