Diesel V8

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Diesel V8

Post autor: Zun » sob kwie 29, 2006 9:07 pm

Trudno cos takiego dostac ?? Jak sie ma wytrzymalosc tego silnika (przypuszczam ze nie ma z tym problemu) i z tego co wiem to bylo kilka rodzajow (szukam takiego prostego bez elektroniki etc) , wiec jakie maja parametry (moc , moment) i ile biora wachy.

Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi. Mak ktos na forum diesla z V8 ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Nicoxxx
 
 
Posty: 220
Rejestracja: czw sie 25, 2005 4:30 pm
Lokalizacja: NEWTON STEWART UK
Kontaktowanie:

Post autor: Nicoxxx » śr maja 17, 2006 9:20 pm

Sąsiad miał busa 6.2 V8 diesel w miesicie jakieś 15 ale za to w trasie na tempomacie to schodził w okolice 10 l /100ko ile miał mocy nie pamiętam ale za to moment obrotowy spory zbierał się jak głupi z miejsca a ze świateł mało co mu dorównywało jak gaz do dechy był przyłożony :)2
Zapraszam do odwiedzania http://WWW.Hardtrucks.pl Poświęconej ciężarówkom terenowym

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » czw maja 18, 2006 6:40 am

ja mam 6,2 d w mieście 15l a na trasie jakieś 11l,bardzo dobry silnik ,a z częściami niema problemu,przynajmiej dla mnie.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw maja 18, 2006 7:56 am

zygi pisze:ja mam 6,2 d w mieście 15l a na trasie jakieś 11l,bardzo dobry silnik ,a z częściami niema problemu,przynajmiej dla mnie.

Mam prosbe , zmierzysz go na dlugosc i szerokosc ?? Bedzies zmial u mnie flaszke jak to zrobisz :). Co do silnika - przegadalem juz z goscmi zza ocenau kilak godzin na temat tego silnika. Wychodzi na to ze to idealny silnik do terenowki. Mocny , bezawaryjny (o ile dobrze utrzymany) mit o cenach i dostepnosci czesci tez obalilem. Pytanie tylko czy mi sie pod maske zmiesci :D
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw maja 18, 2006 9:30 am

tylko jak z masą ?

bo to lekkie nie bedzie :(

tutaj tego w pigułe, łatwiej o benzyne wiadomo, ale i diesli takich mają od cholery, pamietaj ze i skrzynie musisz odrazu włożyc, automat z ktorym to firmowo jeździło bedzie najlepszy, za duze momenty i manual bedzie padał - sprzegło, tryby, itd
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw maja 18, 2006 1:47 pm

Krecik pisze:tylko jak z masą ?

bo to lekkie nie bedzie :(

tutaj tego w pigułe, łatwiej o benzyne wiadomo, ale i diesli takich mają od cholery, pamietaj ze i skrzynie musisz odrazu włożyc, automat z ktorym to firmowo jeździło bedzie najlepszy, za duze momenty i manual bedzie padał - sprzegło, tryby, itd
Tak to juz wszystko oblukane . Caly zestaw - tzn silnik plus skrzynia z reduktorem jest o jakies 200 - 300 kilo ciezszy. Wiem , to duzo , ale silnik ztyego co sie wywiedzialem za oceanem jest tego warty. Co prawda to prawda ale mowia u nas , w polszcze ze nie ejst taki fajny bo czesci drogie .... w usa znowu moiwa ze jak zrobiony dobrze to nie ma prawa sie psuc. Tam to wkladaja do wszelkiej masci toyot off-roadowych i zadowoloeni z ekonomiki , momentu i bezawaryjnosci. Tylko ze oni jezdza w skalkach - my w blocie. Zastanwiam sie czy te 200 - 300 kg wiecej nie popsuje sprawnosci w terenie.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw maja 18, 2006 3:04 pm

bardzo popsuje

bo to jest +300kg do obecnych dwustu/trzystu, czyli nagle robi ci sie ponad pól tony na przedniej osi

raz ze zawias do przerobienia, a dwa ze bedziesz miał spławik :(
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw maja 18, 2006 6:59 pm

Krecik pisze:bardzo popsuje

bo to jest +300kg do obecnych dwustu/trzystu, czyli nagle robi ci sie ponad pól tony na przedniej osi

raz ze zawias do przerobienia, a dwa ze bedziesz miał spławik :(
Maksymalnie bedzie 200 kg , a moze nawet mniej (powiedzialem plus 200 - 300 kg z calym zestawem , czyli ze skrzynia i reduktorem) wiecej na przedniej osi. V8 wazy 500 kg. Moj okolo 300 kg. Myslalem nad przelozeniem chlodnicy do tylu - ale to w sumie nie wiele poprawi :( . Probuje sie patrzyc na doswiadczenie amerykanow , oni sa bardzo zadowolenie z podobnych swapow. Ale oni nie jezdza w blocie. Ale pewnie masz racje , pogorszy znacznie mozliwosci pokonywania blota :(.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw maja 18, 2006 7:03 pm

tak mi sie widzi ze na skały to ciężki przód jest jak najbardziej wskazany... jak juz sie wdrapie to tył wciągnie, u nas zupełnie odwrotnie
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw maja 18, 2006 9:36 pm

Krecik pisze:tak mi sie widzi ze na skały to ciężki przód jest jak najbardziej wskazany... jak juz sie wdrapie to tył wciągnie, u nas zupełnie odwrotnie
No nie da sie odmowic racji stojacej po twojej stronie :( A wielka szkoda , bo mialem ogromna chrapke na tego potwora pod maska. Trezba cos innego rzeźbić w takim razie. Bo zwykly small block mnie nie przekonuje - ma byc diesel i koniec ..... chyba ze mi juz cos zupelnie odpi.erdoli to wsadze chevy small block. Wazy mniej wiecvej tyle co moj silnik teraz.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » pt maja 19, 2006 6:36 am

dzisiaj go zmierze to ci dam wymiary silnika skrzyni i reduktora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości