LPG do Blazera

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

LPG do Blazera

Post autor: Marcin1 » pn paź 16, 2006 8:49 am

Witam

Jako, że na PW mało kto odpowiada to zadam pytanie tu. Czy ktoś ma LPG w Blazerze z takim dziwnym kolektorem (plastki z kanałami wodnymi) i moze polecić dobry zakład instalujący? Tak naprawdę wszystko jedno gdzie w Polsce byle dobry :)

Wiem, że temat przewijał się na forum ale dosyć dawno i może coś się zmieniło.

Acha w grę wchodzi tylko wtrysk - nie chcę instalacji podciśnieniowej przy plastikowym kolektorze.

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » pn paź 16, 2006 10:04 am

Miałem kiedys w Blazerze S 10 [4,3 v6] instalację gazową, taka najprostrzą, bez wtrysku. Niestety to były lata kiedy jeszcze "fachowcy" nie umieli wyregulowac gazu w takich silnikach. Strasznie sie nawkur....łem jak nim jeździłem. Blazer był rocznik chyba '88.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pn paź 16, 2006 11:59 am

AREX kiedyś przerabiał ten temat.
Pisz do niego raczej na PW bo wypisał się już z działu chevroleta ;)

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » wt paź 17, 2006 9:10 am

Witam

Prosba o zamknięcie tematu. Znalazłem w Łodzi gazownika, który podjął się instalacji LPG w moim samochodzie. Co więcej twierdzą, że już kiedyś robili VORTEC. Jest to także producent instalacji więc mam szansę uniknąć błędów w instalacji, a i ewentualna zmiana oprogramowania pod kątem mojego samochodu wydaje się możliwa.

Link do producenta tu: http://www.kme.com.pl/

Więcej informacji po założeniu instalki w pierwszej połowie listopada.

Pozdrawiam, Marcin[/url]

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt paź 17, 2006 9:19 am

W takim razie tematu nie zamykam, tylko odezwij sie, jak ustrojstwo dziala i co to dokladnie jest.

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr paź 18, 2006 4:38 pm

ciekawe jak to u ciebie rozwiaza...vortec ma dlugie kanaly dolotowe i trzeba przedluzac wezykami od listwy wtryskowej ok 15-20 cm ja mam bigas-a na dwuch reduktorach i jakos hula ale polecic z czystym sumieniem nie moge.nikt tego nie chce regulowac a tam gdzie zakladalem jeden gosc potrafi tylko ale zadko go mozna zastac a ja nie mam czasu by sie dopasowac
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » śr paź 18, 2006 8:05 pm

Chwalili się, że na swoim sprzęcie robili Vorteca 6 litrów i o mocy ponad 300KM.

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
AREX
 
 
Posty: 209
Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:58 pm
Lokalizacja: P-ń

Post autor: AREX » pt paź 20, 2006 9:12 pm

Daj znac jak to bedze dzialac - jak zauwazyl Plakiet rzadko tu zagladam bo pozbylem sie cheviego ale ciekaw jestem efektow.
Osobiscie uwazam ze przynajmniej w przypadku kaprysnego vorteca najlepiej to zrobic gdzies w miare lokalnie bo bez kilku regulacji to sie raczej nie obedzie.....
U mnie tez tak bylo, albo oddawanie pelnej mocy i extra przyspieszenie na gazie kosztem biegu jalowego albo jalowy ale gorzej z moca na wysokich obrotach - w koncu wybralem kompromis ze wskazaniem na moc na wyzszych obrotach....

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pt paź 20, 2006 10:57 pm

Jak założą dam znać - ale to dopiero w pierwszej połowie listopada.

Pozdrawiam, Marcin

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob paź 21, 2006 5:01 am

A masz samochód z wtryskiem MFI, CMFI czy też mój ulubiony CSFI ? Bo jak któryś z dwóch ostatnich to jest super zabawa z podłączeniem sekwencji.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » ndz paź 22, 2006 12:18 am

A jak to rozpoznać??? Mój chevy jest z kwietnia 2000 jeżeli to coś wyjasnia.

Pozdrawiam, Marcin

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » ndz paź 22, 2006 12:44 am

Tak sobie czytam na http://www.blazerforum.com , że w zasadzie wszystkie Blazery zrobione w latach 1996-2003 są CSFI.

Pozdrawiam, Marcin

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz paź 22, 2006 8:06 am

To znaczy, że najpierw zdejmą pokrywę kanałów dolotowych (plastik), potem wywiercą się koło otworów wtryskiwaczy, wkleją i podłączą węzyki zasilające i zrobią 6 otworów w pokrywie aby przepuścić nimi rurki. I w zależności od pasowania otworów zakitują nieszczelności silikonem lub nie :) - upewnij się, że nie używają czerwonego - fajnie wyglada :)21 . A i jeszcze odciąg z komory (+ 1 rurka). Wyglądać to będzie tak sobie ale już słyszę słowa mechanika, który bedzie to potem rozbierał :)21 .
Nie pozwól podklejać silikonem uszczelki pokrywy bo silikon wciśnie ją głebiej niż przewidziała fabryka i tym samym zniszczą ją a do nabycia tylko w komplecie. Ona wystaje 0.5mm ponad pokrywę i to styka. No i chyba tyle.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » ndz paź 22, 2006 8:40 pm

Dzięki. Rozumiem, że nie powinni silikonować uszczelki pokrywy. A faktycznie ma CSFI, bo 8 znak u mnie w VIN to W i to ponoć potwierdza, że mam CSFI.

Pozdrawiam, Marcin

miniek77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 17, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: miniek77 » pn lis 20, 2006 7:52 pm

Sorry za odgrzewanie kotleta, ale mam do piątku na warsztacie blazera 5,7 99r na sekwencji, jak ktoś chce to mogę podesłac jakieś fotki jak to wygląda z lpg, jeźdźi identycznie jak na PB.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pn lis 20, 2006 9:57 pm

5.7 z 99 roku??? Pierwsze słyszę o takim w takim roczniku. A czy to Vortec?

O fotki bardzo proszę.

Ja w swoim czekam na zbiornik 59l w miejsce koła (pod auto).

Pozdrawiam, Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość