Strona 1 z 1
LPG do Blazera
: pn paź 16, 2006 8:49 am
autor: Marcin1
Witam
Jako, że na PW mało kto odpowiada to zadam pytanie tu. Czy ktoś ma LPG w Blazerze z takim dziwnym kolektorem (plastki z kanałami wodnymi) i moze polecić dobry zakład instalujący? Tak naprawdę wszystko jedno gdzie w Polsce byle dobry
Wiem, że temat przewijał się na forum ale dosyć dawno i może coś się zmieniło.
Acha w grę wchodzi tylko wtrysk - nie chcę instalacji podciśnieniowej przy plastikowym kolektorze.
Pozdrawiam, Marcin
: pn paź 16, 2006 10:04 am
autor: Piotrek M
Miałem kiedys w Blazerze S 10 [4,3 v6] instalację gazową, taka najprostrzą, bez wtrysku. Niestety to były lata kiedy jeszcze "fachowcy" nie umieli wyregulowac gazu w takich silnikach. Strasznie sie nawkur....łem jak nim jeździłem. Blazer był rocznik chyba '88.
: pn paź 16, 2006 11:59 am
autor: plakiet
AREX kiedyś przerabiał ten temat.
Pisz do niego raczej na PW bo wypisał się już z działu chevroleta

: wt paź 17, 2006 9:10 am
autor: Marcin1
Witam
Prosba o zamknięcie tematu. Znalazłem w Łodzi gazownika, który podjął się instalacji LPG w moim samochodzie. Co więcej twierdzą, że już kiedyś robili VORTEC. Jest to także producent instalacji więc mam szansę uniknąć błędów w instalacji, a i ewentualna zmiana oprogramowania pod kątem mojego samochodu wydaje się możliwa.
Link do producenta tu:
http://www.kme.com.pl/
Więcej informacji po założeniu instalki w pierwszej połowie listopada.
Pozdrawiam, Marcin[/url]
: wt paź 17, 2006 9:19 am
autor: Misiek Bielsko
W takim razie tematu nie zamykam, tylko odezwij sie, jak ustrojstwo dziala i co to dokladnie jest.
: śr paź 18, 2006 4:38 pm
autor: golony
ciekawe jak to u ciebie rozwiaza...vortec ma dlugie kanaly dolotowe i trzeba przedluzac wezykami od listwy wtryskowej ok 15-20 cm ja mam bigas-a na dwuch reduktorach i jakos hula ale polecic z czystym sumieniem nie moge.nikt tego nie chce regulowac a tam gdzie zakladalem jeden gosc potrafi tylko ale zadko go mozna zastac a ja nie mam czasu by sie dopasowac
: śr paź 18, 2006 8:05 pm
autor: Marcin1
Chwalili się, że na swoim sprzęcie robili Vorteca 6 litrów i o mocy ponad 300KM.
Pozdrawiam, Marcin
: pt paź 20, 2006 9:12 pm
autor: AREX
Daj znac jak to bedze dzialac - jak zauwazyl Plakiet rzadko tu zagladam bo pozbylem sie cheviego ale ciekaw jestem efektow.
Osobiscie uwazam ze przynajmniej w przypadku kaprysnego vorteca najlepiej to zrobic gdzies w miare lokalnie bo bez kilku regulacji to sie raczej nie obedzie.....
U mnie tez tak bylo, albo oddawanie pelnej mocy i extra przyspieszenie na gazie kosztem biegu jalowego albo jalowy ale gorzej z moca na wysokich obrotach - w koncu wybralem kompromis ze wskazaniem na moc na wyzszych obrotach....
: pt paź 20, 2006 10:57 pm
autor: Marcin1
Jak założą dam znać - ale to dopiero w pierwszej połowie listopada.
Pozdrawiam, Marcin
: sob paź 21, 2006 5:01 am
autor: boris.blank
A masz samochód z wtryskiem MFI, CMFI czy też mój ulubiony CSFI ? Bo jak któryś z dwóch ostatnich to jest super zabawa z podłączeniem sekwencji.
: ndz paź 22, 2006 12:18 am
autor: Marcin1
A jak to rozpoznać??? Mój chevy jest z kwietnia 2000 jeżeli to coś wyjasnia.
Pozdrawiam, Marcin
: ndz paź 22, 2006 12:44 am
autor: Marcin1
Tak sobie czytam na
http://www.blazerforum.com , że w zasadzie wszystkie Blazery zrobione w latach 1996-2003 są CSFI.
Pozdrawiam, Marcin
: ndz paź 22, 2006 8:06 am
autor: boris.blank
To znaczy, że najpierw zdejmą pokrywę kanałów dolotowych (plastik), potem wywiercą się koło otworów wtryskiwaczy, wkleją i podłączą węzyki zasilające i zrobią 6 otworów w pokrywie aby przepuścić nimi rurki. I w zależności od pasowania otworów zakitują nieszczelności silikonem lub nie

- upewnij się, że nie używają czerwonego - fajnie wyglada

. A i jeszcze odciąg z komory (+ 1 rurka). Wyglądać to będzie tak sobie ale już słyszę słowa mechanika, który bedzie to potem rozbierał

.
Nie pozwól podklejać silikonem uszczelki pokrywy bo silikon wciśnie ją głebiej niż przewidziała fabryka i tym samym zniszczą ją a do nabycia tylko w komplecie. Ona wystaje 0.5mm ponad pokrywę i to styka. No i chyba tyle.
: ndz paź 22, 2006 8:40 pm
autor: Marcin1
Dzięki. Rozumiem, że nie powinni silikonować uszczelki pokrywy. A faktycznie ma CSFI, bo 8 znak u mnie w VIN to W i to ponoć potwierdza, że mam CSFI.
Pozdrawiam, Marcin
: pn lis 20, 2006 7:52 pm
autor: miniek77
Sorry za odgrzewanie kotleta, ale mam do piątku na warsztacie blazera 5,7 99r na sekwencji, jak ktoś chce to mogę podesłac jakieś fotki jak to wygląda z lpg, jeźdźi identycznie jak na PB.
: pn lis 20, 2006 9:57 pm
autor: Marcin1
5.7 z 99 roku??? Pierwsze słyszę o takim w takim roczniku. A czy to Vortec?
O fotki bardzo proszę.
Ja w swoim czekam na zbiornik 59l w miejsce koła (pod auto).
Pozdrawiam, Marcin