
Rama i blazer S10
Moderator: Marcin-Kraków
Rama i blazer S10
Witam,jestem na etapie zainteresowania kupnem Cheavy Blazera w Austrii model S10 3-drzwiowy.Na razie zapytałem właściciela o stan techniczny drogą elektroniczną...stan blacharski również mnie interesuje tylko mam pytanie ,ponieważ prowadzę warsztat samochodowy w Bytomiu to z blacharką nie będę miał problemu tylko trapi mnie pytanie czy blazerek posiada ramę czy pół ramę czy jest to całkowicie konstrukcja samonośna??Nigdzie w necie nie znalazłem takich danych technicznych dotyczących tego modelu.Jeżeli macie to podajcie lub przynajmniej odpowiedźcie mi na to pytanie.Aaaaa bym zapomniał przywitać sie ,jestem nowy na forum a piwo postawię przy najbliższym spotkaniu żeby się wkupić w grono 4napędowców.Pozdrawiam wszystkich. 

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Blazerek




-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
No pięknie! Jeszcze auta nie mam a tu już silnik za mały moment skrzynia do "D"
.Ha ha wiadomo nie cena...nie auto...ale chyba w taki lekki teren da się go zaciągnąć? w tzw.Trasę turystyczną jak to jest nazywane na zlotach samochodów terenowych??A tak swoją drogą to uważam ze automat w terenówce to małe nieporozumienie...spróbuję wszczepić mu tam jakiegoś diesla np.z Laurela 2,8d z manualem...to powinno isć dobrze ,zresztą patrole tez na tych motorkach sobie radzą.Pożyjemy ,zobaczymy-Pozdrawiam.

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Szkoda zachodu ze zmianą silnika. Laurel nie wejdzie do za długi.
Skrzynia redukcyjna stale zespolona ze skrzynią biegów (NP207). Możesz kupić manualną Borg/Warner T5 - kielich odłączalny więc zespolisz ze wszystkim. W terenie nie ma kompleksów 31'' wchodzi i da się jechać.
W odróżnieniu od Jeepów Blazery mają świetne własności trakcyjne na szosie.
A co do skrzyni to silnik wymaga krecenia, brak wałka wyrónoważającego powoduje drgania co przy kickdownie daje wrażenie rozpadania się samochodu ale koneserzy to lubią
Skrzynia redukcyjna stale zespolona ze skrzynią biegów (NP207). Możesz kupić manualną Borg/Warner T5 - kielich odłączalny więc zespolisz ze wszystkim. W terenie nie ma kompleksów 31'' wchodzi i da się jechać.
W odróżnieniu od Jeepów Blazery mają świetne własności trakcyjne na szosie.
A co do skrzyni to silnik wymaga krecenia, brak wałka wyrónoważającego powoduje drgania co przy kickdownie daje wrażenie rozpadania się samochodu ale koneserzy to lubią

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Według instrukcji dla rocznika 200 (strona 6-67) wersje się różnią i to sporo.
1) odległość pomiędzy osiami
2 drzwi: 255,3cm
4 drzwi: 271,8cm
2) Długość samochodu:
2WD
2 drzwi: 444,5cm
4 drzwi: 445,5cm
4WD
2 drzwi: 460,0cm
4 drzwi: 460,0cm
Czyli rozmiary bardzo zbliżone, ale odległość między osiami zupełnie inna.
Marcin
1) odległość pomiędzy osiami
2 drzwi: 255,3cm
4 drzwi: 271,8cm
2) Długość samochodu:
2WD
2 drzwi: 444,5cm
4 drzwi: 445,5cm
4WD
2 drzwi: 460,0cm
4 drzwi: 460,0cm
Czyli rozmiary bardzo zbliżone, ale odległość między osiami zupełnie inna.
Marcin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości