Rama i blazer S10

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Alexy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Bytom

Rama i blazer S10

Post autor: Alexy » ndz lis 19, 2006 3:13 pm

Witam,jestem na etapie zainteresowania kupnem Cheavy Blazera w Austrii model S10 3-drzwiowy.Na razie zapytałem właściciela o stan techniczny drogą elektroniczną...stan blacharski również mnie interesuje tylko mam pytanie ,ponieważ prowadzę warsztat samochodowy w Bytomiu to z blacharką nie będę miał problemu tylko trapi mnie pytanie czy blazerek posiada ramę czy pół ramę czy jest to całkowicie konstrukcja samonośna??Nigdzie w necie nie znalazłem takich danych technicznych dotyczących tego modelu.Jeżeli macie to podajcie lub przynajmniej odpowiedźcie mi na to pytanie.Aaaaa bym zapomniał przywitać sie ,jestem nowy na forum a piwo postawię przy najbliższym spotkaniu żeby się wkupić w grono 4napędowców.Pozdrawiam wszystkich. :D

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 19, 2006 6:22 pm

Witam, który rocznik i jaka cena ? :)
3dr to starszy bo od 94 były 5dr. Wszystkie są na ramie. Przód niezależny na drążkach skrętnych, tył resory piórowe i sztywny most.

Awatar użytkownika
Alexy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Bytom

Blazerek

Post autor: Alexy » ndz lis 19, 2006 9:05 pm

:D Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź,a Blazerek to tak jak wino.....dobre wino 1985 r,czarny z uszkodzonym silnikiem ale to nie problem ,w zasadzie mógłbym sobie kupić młodszego w tej nowej budzie po 95 roku ale.......nie kocham tych nowych aut,wolę te starsze roczniki One mają w sobie to coś :wink: Poprzednio miałem Ford-a Ranger-a Pick-Up tylko denerwował mnie tam silnik 2.3 benzynka w automacie rzecz jasna tylko coś było nie tak ze skrzynką biegów no i połowa HP (koni )biegała już po łące zamiast siedzieć w silniku.Ale teraz przyszła mi znów ochota na coś takiego a że nie znalazłem taniego pickUp-a to zdecydowałem się na blazerka przy którym sobie podłubię.Autko jest kompletne w oryginale tylko ten motor coś nie tak w zasadzie właściciel powiedział mi że nie wie co jest bo kiedyś mu nie chciał zapalić i od tej pory przesiadł się na innego "konia " i nie zaglądał do niego ....najlepsza z tego jest cena :wink: 600 eur.wyjściowa :D .A no i za cholerkę nie mogłem dogadać się z nim przez maila jaka to jest pojemność ,napisał tylko że ma 116 KM .jaki to jest motor?? czyżby 2.8 litra?Pozdrawiam -Olek.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 19, 2006 9:48 pm

2.8 i skrzynia TH400.
Silnik jest prosty jak konstrukcja cepa. Auto gnije przy nadkolach i progach reszta pokryta grubą warstwą ocynku.
Wada to mały moment obrotowy silnika i słaba skrzynia biegów.
Ale da się jechać.

Awatar użytkownika
Alexy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Alexy » ndz lis 19, 2006 9:57 pm

No pięknie! Jeszcze auta nie mam a tu już silnik za mały moment skrzynia do "D" :( .Ha ha wiadomo nie cena...nie auto...ale chyba w taki lekki teren da się go zaciągnąć? w tzw.Trasę turystyczną jak to jest nazywane na zlotach samochodów terenowych??A tak swoją drogą to uważam ze automat w terenówce to małe nieporozumienie...spróbuję wszczepić mu tam jakiegoś diesla np.z Laurela 2,8d z manualem...to powinno isć dobrze ,zresztą patrole tez na tych motorkach sobie radzą.Pożyjemy ,zobaczymy-Pozdrawiam.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 19, 2006 10:12 pm

Szkoda zachodu ze zmianą silnika. Laurel nie wejdzie do za długi.
Skrzynia redukcyjna stale zespolona ze skrzynią biegów (NP207). Możesz kupić manualną Borg/Warner T5 - kielich odłączalny więc zespolisz ze wszystkim. W terenie nie ma kompleksów 31'' wchodzi i da się jechać.
W odróżnieniu od Jeepów Blazery mają świetne własności trakcyjne na szosie.
A co do skrzyni to silnik wymaga krecenia, brak wałka wyrónoważającego powoduje drgania co przy kickdownie daje wrażenie rozpadania się samochodu ale koneserzy to lubią :)

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » ndz lis 19, 2006 10:26 pm

Byłe też później Blazery 3 drzwi (krótkie) i 5 drzwi (długie) conajmniej do roku 2001.

Pozdrawiam, Marcin

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 20, 2006 8:30 am

He he i ten sam błąd optyczny - długość aut jest taka sama :)
Różnią się jedynie ilością drzwi tak jak w Jeepach.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pn lis 20, 2006 9:54 pm

Według instrukcji dla rocznika 200 (strona 6-67) wersje się różnią i to sporo.

1) odległość pomiędzy osiami
2 drzwi: 255,3cm
4 drzwi: 271,8cm

2) Długość samochodu:
2WD
2 drzwi: 444,5cm
4 drzwi: 445,5cm
4WD
2 drzwi: 460,0cm
4 drzwi: 460,0cm

Czyli rozmiary bardzo zbliżone, ale odległość między osiami zupełnie inna.

Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości