Blokada mechanizmu ??

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Blade
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr gru 13, 2006 1:58 pm
Lokalizacja: Goleniów/Mosty
Kontaktowanie:

Blokada mechanizmu ??

Post autor: Blade » śr gru 20, 2006 6:48 pm

Blokada mechanizmu różnicowego w Blazerku 4wd w tylnym moście w jaki sposób jest załączana?? (Mechanicznie, Elektromechanizcnie??)
Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi... ;]

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » śr gru 20, 2006 6:59 pm

A czy takowa blokada jest w twoim samochodziku.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr gru 20, 2006 10:40 pm przez colomen, łącznie zmieniany 1 raz.
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » śr gru 20, 2006 9:45 pm

znajac mysl technicznom za oceanu to masz LSD, i to wcale niejest takie oczywiste iz takowy dyfer posiadasz.pozdrowionka....

Awatar użytkownika
Blade
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr gru 13, 2006 1:58 pm
Lokalizacja: Goleniów/Mosty
Kontaktowanie:

Post autor: Blade » czw gru 21, 2006 11:24 am

Niestety pech taki że mam tylko RWD i kombinuje czy w 4WD takowe ustrojstwo jest ewentualnie czy jest możliwość zaszczepienia :wink: z czegoś??
Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi... ;]

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » czw gru 21, 2006 1:23 pm

Zamiast kombinować, nie lepiej odczytać kody RPO ze schowka?
Na stronie s10.blazers.com (i kilku innych) możesz sprawdzić co każdy oznacza.

Ale tak na zdrowy rozsądek, to w tylnonapędowcach raczej się nie zakłada blokad.

Poza tym zastanawia mnie jedna rzecz: po co Ci blokada skoro jeździsz tylko po asfalcie? (czy może znalazłeś jakieś opony AT/MT na 20" felgi?)

Awatar użytkownika
Blade
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: śr gru 13, 2006 1:58 pm
Lokalizacja: Goleniów/Mosty
Kontaktowanie:

Post autor: Blade » czw gru 21, 2006 2:26 pm

plakiet pisze:Zamiast kombinować, nie lepiej odczytać kody RPO ze schowka?
Na stronie s10.blazers.com (i kilku innych) możesz sprawdzić co każdy oznacza.

Ale tak na zdrowy rozsądek, to w tylnonapędowcach raczej się nie zakłada blokad.

Poza tym zastanawia mnie jedna rzecz: po co Ci blokada skoro jeździsz tylko po asfalcie? (czy może znalazłeś jakieś opony AT/MT na 20" felgi?)
Póki co rozwazam dostepne opcje. Przedniego napedu nie bede dokladal (koszta za duze) w przypadku felg o tyle lepiej ze mozna byc w plecy np.500zł bo pozniej mozna je osobno sprzedac. A jezdze przewaznie po asfalcie teren nie ma racji bytu, proby byly i przy odrobinie "ciezszym" terenie konczyly sie fiaskiem :evil: Rozwazam nad zrobieniem go typowo szosowym nowy lakierek, jakas wieksza felga. I z lasu to mi raczej zostanoa wyprawy na grzybki :cry:
Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi... ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości