poszedł do gazu
Moderator: Marcin-Kraków
poszedł do gazu
Witam
Własnie dziś odprowadziłem Blazerka dla gazownika. Ma dostać KME, wtrysk IV generacji. Wstępnie koszt oszacowano na 4.500zł ze zbiornikiem w miejscu koła. Zakładam u producenta czyli w KME w Zgierzu.
Pozdrawiam, Marcin
Własnie dziś odprowadziłem Blazerka dla gazownika. Ma dostać KME, wtrysk IV generacji. Wstępnie koszt oszacowano na 4.500zł ze zbiornikiem w miejscu koła. Zakładam u producenta czyli w KME w Zgierzu.
Pozdrawiam, Marcin
No i auto zagazowane mam. Sekwencja 4 generacji - w jeździe praktycznie nie czuć różnicy ale przy ruszaniu z miejsca silnik potrafi zadrżeć. Spalanie się okaże jak trochę pojeżdżę.
Instalacja założona bardzo profesjonalnie od strony estetyki w komorze silnika. Testy i regulacje trwały długo i łacznie ze mną i beze mnie przejechane zostało ponad 120km z laptopem podłaczonym do sterownika. W tym test na autostradzie przey dużych szybkosciach (dobrze, że pod Łodzią jest gdzie szybko pojeździć). Bardzo długo zbierali dane do mapy (wiele punktów) co zaliczam na plus instalatorów. Jednak mówili, że samo założenie instalacji było skrajnie uciążliwe pod względem komplikacji ukadu (głównie dziwaczny kolektor i brak miejsca).
Przy okazji okazało się, że do wymiany jest uszczelka kolektora - w hurtowni w Swarzędzu chcieli 700zł, a w firmie Autopia w Łodzi sprzedali od ręki za 150zł (z Rock Auto mogłem sprowadzić za 170zł z przesyłką).
Cała akcja gazowania trwała w KME równo tydzień i kosztowała 4800zł (w tym nieszczęsna uszczelka) - teraz mam zamiar być oszczędny
.
Zbiornik mam w miejscu koła zapasowego 60l. Zastanawiam się nad zakupem dojazdówki zamiast wożenia olbrzymiego koła.
Pozdrawiam, Marcin
Instalacja założona bardzo profesjonalnie od strony estetyki w komorze silnika. Testy i regulacje trwały długo i łacznie ze mną i beze mnie przejechane zostało ponad 120km z laptopem podłaczonym do sterownika. W tym test na autostradzie przey dużych szybkosciach (dobrze, że pod Łodzią jest gdzie szybko pojeździć). Bardzo długo zbierali dane do mapy (wiele punktów) co zaliczam na plus instalatorów. Jednak mówili, że samo założenie instalacji było skrajnie uciążliwe pod względem komplikacji ukadu (głównie dziwaczny kolektor i brak miejsca).
Przy okazji okazało się, że do wymiany jest uszczelka kolektora - w hurtowni w Swarzędzu chcieli 700zł, a w firmie Autopia w Łodzi sprzedali od ręki za 150zł (z Rock Auto mogłem sprowadzić za 170zł z przesyłką).
Cała akcja gazowania trwała w KME równo tydzień i kosztowała 4800zł (w tym nieszczęsna uszczelka) - teraz mam zamiar być oszczędny

Zbiornik mam w miejscu koła zapasowego 60l. Zastanawiam się nad zakupem dojazdówki zamiast wożenia olbrzymiego koła.
Pozdrawiam, Marcin
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
witam. rowniez posiadam blezerka 4,3L 99r i mysle o zagazowaniu. wstepnie sie dowiadywalem i w miejscowosci BIALYNIN powiedzieli mi ze koszt takiej instalacji wyniusl by 3200zl tylko sie zastanawiam jak dlugo to auto by chodzilo na takiej instalacji, mozliwe ze tylko wyjechal bym za brame. rowniez dowiadywalem sie za LASKIEM miejscowosc ta nazywa sie BUCZEK no i tam powiedzieli mi 4100zl ale musza zobaczyc auto bo mozliwe ze trzeba bedzie zalozyc dwa komputery i parowniki (dwie instalacje) wtedy koszt takiej instalacji wyniosl by 6tys zl. JAK TO WYGLADA U CIEBIE I MOZE WIESZ CZEMU SA TAKIE ROZNICE???
pozdrawiam wojtek
pozdrawiam wojtek
U mnie normalnie i pojedyńczo. A skąd są takie różnice - to chyba wynika z poziomu ignorancji warsztatów. I jedna uwaga generalna - chcesz mieć radość z amerykana to nie oszczędzaj na częściach i warsztatach - to wychodzi drożej i gorzej. Nie kupuj chińskich części tylko Mooga, AC Delco czy Dormana. Załóż dobrą instalację gazową w warsztacie, których choć raz widział Vorteca itp.
M.
M.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
marcin ma racje to nietypowy silnik wymagajacy doswiadczenia wiec lepiej pojechac do kogos kto juz to robil bo latwo cos spieprzyc a pozniej wyprostowac sprawe bedzie bardzo ciezko i kosztownie. jesli teraz mialbym zakladac gaz kozystal bym z doswiadczenia kolegow
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
witam. bylem w zgierzu tam gdzie MARCIN1 zakladal gaz i niestety odmowili zalozenia instalacji tylko nie mam zielonego pojecia czemu skoro juz zakladali taka instalacje. pewnie jest kupa roboty z tym i nie chce sie im bawic. moze znacie jescze jakies sprawdzone miejsca gdzie mogl bym zalozyc gaz?? dowiadywalem sie w lodzi na ul. srebrzynskiej ale tam krzykneli mi 6,5tys za instalacje
JAK KTOS MA JAKAS INFORMACJE NIECH NAPISZE
pozdrawiam

JAK KTOS MA JAKAS INFORMACJE NIECH NAPISZE
pozdrawiam
BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r
mi w Zgierzu telefonicznie powiedzieli otwarcie, ze to za duzo roboty i Marcinowi zagazowali tylko po to, zeby miec nowe doswiadczenie.
Ja zagazowałem na ul.Szpaczej w Warszawie i jestem bardzo zadowolony, człowiek nie widzac samochodu od razu wiedział, że chodzi o Vortec i co trzeba przy nim zrobić, potem na ogledzinach powtórzył to samo, no i zrobił z powodzeniem.
Ja zagazowałem na ul.Szpaczej w Warszawie i jestem bardzo zadowolony, człowiek nie widzac samochodu od razu wiedział, że chodzi o Vortec i co trzeba przy nim zrobić, potem na ogledzinach powtórzył to samo, no i zrobił z powodzeniem.
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Szczerze mówiąc zupełnie tego nie rozumiem. Zrozumiałbym, że biorą nieco drożej jak więcej roboty. Napisałem do nich z podaniem linka do tego wątku 
M.

M.
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 9:32 pm przez Marcin1, łącznie zmieniany 1 raz.
ja do Zgierza dzwoniłem w sumie ze 4 razy namawiając ich do zrobienia instalacji u mnie. Drugi warsztat w wawie, na tarchominie, podobno bogowie od gazowania jeepów od razu szczerze powiedzieli, ze blazera nie zrobia bo nie potrafia, acha i jest jeszcze człowiek, z tego co pamietam gdzies na bródnie ( jak poszukam to w razie potrzeby znajde namiar ) , który gazował blazery i trailblazera
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Ja jezdzilem do gazwonikow prawie w calej warszawie.Moge polecic tylko jednego kolesia - NIKOSIA z www.kas-car.pl
Chłopak sie naprawde zna i na bank nie odpierdzieli fuszerki.
Chłopak sie naprawde zna i na bank nie odpierdzieli fuszerki.
Artur B
Witam,
Ponieważ zostaliśmy wywołani do tablicy odpowiem w imieniu firmy KME. Warsztat w Zgierzu nie jest "zwyczajnym" zakładem montującym autogaz. Warsztat ten jest częścią "Działu Badan i Rozwoju" i jego głównym celem jest prowadzenie badan i testów nowych produktów firmy KME.
Cieszymy się z dobrej opinii. Instalacje faktycznie wykonują osoby z pełnym zrozumieniem procesów. Nietypowe przypadki konsultowane są bezpośrednio z projektantami urządzeń. System sekwencyjnego wtrysku gazu DIEGO został od podstaw zaprojektowany w KME i jest rozwijany również dzięki sygnałom z warsztatu.
pzdr,
:: Marcin Jablonski
:: KME. Dzial marketingu
:: http://www.kme.eu
Ponieważ zostaliśmy wywołani do tablicy odpowiem w imieniu firmy KME. Warsztat w Zgierzu nie jest "zwyczajnym" zakładem montującym autogaz. Warsztat ten jest częścią "Działu Badan i Rozwoju" i jego głównym celem jest prowadzenie badan i testów nowych produktów firmy KME.
W okresach prac nad nowymi produktami niestety nie jest możliwe umówienie się na instalacje w sensownie krótkim terminie. Faktycznie szczególnie interesują nas samochody z zaawansowanymi, nietypowymi rozwiązaniami. Usługi wykonujemy w miarę możliwości.mi w Zgierzu telefonicznie powiedzieli otwarcie, ze to za dużo roboty i Marcinowi zagazowali tylko po to, żeby mieć nowe doświadczenie.
Cieszymy się z dobrej opinii. Instalacje faktycznie wykonują osoby z pełnym zrozumieniem procesów. Nietypowe przypadki konsultowane są bezpośrednio z projektantami urządzeń. System sekwencyjnego wtrysku gazu DIEGO został od podstaw zaprojektowany w KME i jest rozwijany również dzięki sygnałom z warsztatu.
pzdr,
:: Marcin Jablonski
:: KME. Dzial marketingu
:: http://www.kme.eu
Ja nie porzecze ze sa dobrymi fachowcami.
Jednak na forum staga dowiedziałem sie ze wyszła wadliwa partia reduktorów KME. Co potwierdzili w siedzibie KME.
Zreszta jak poczytacie dosyć duzo warsztatów wycofało sie z KME. Za dużo rekalamcji.
Jednak jak juz wcześniej wspominałem. Elektronika nie jest najważniejsza. Wykonanie musi byc wzorcowe. Wtedy samochód będzie pracował jak powinien
AB
Jednak na forum staga dowiedziałem sie ze wyszła wadliwa partia reduktorów KME. Co potwierdzili w siedzibie KME.
Zreszta jak poczytacie dosyć duzo warsztatów wycofało sie z KME. Za dużo rekalamcji.
Jednak jak juz wcześniej wspominałem. Elektronika nie jest najważniejsza. Wykonanie musi byc wzorcowe. Wtedy samochód będzie pracował jak powinien
AB
Artur B
To może choć wskażecie jakiś warsztat, który założy instalacje nie gorzej jak Wy. No i jak rozumiem jeśli akceptujemy długi czas oczekiwania na umówienie się to można się z Blazerem umówić. Dopytuję się, bo mimo jednego już zagazowanego to myślę o zakupie drugiego i najchętniej też zagazowałbym go w KME.Marcin2 pisze:Witam,
Ponieważ zostaliśmy wywołani do tablicy odpowiem w imieniu firmy KME. Warsztat w Zgierzu nie jest "zwyczajnym" zakładem montującym autogaz. Warsztat ten jest częścią "Działu Badan i Rozwoju" i jego głównym celem jest prowadzenie badan i testów nowych produktów firmy KME.
Pozdrawiam, Marcin
Arturo, to ja mam chyba fart
, juz w drugim samochodzie mam instalacje
KME, Camry 3.0 V6 zrobilem juz 70 000 km na gazie, bez najmniejszego problemu, na Szpaczej mieli poczatkowo problemy z doregulowaniem, ale w koncu sobie poradzili i jezdzi jak zegarek
), Blazer, tak jak napisalem od pierwszego podejscia bez pudla, nie musialem wracac na zadne poprawki, a i z 5000 km juz stuknelo

KME, Camry 3.0 V6 zrobilem juz 70 000 km na gazie, bez najmniejszego problemu, na Szpaczej mieli poczatkowo problemy z doregulowaniem, ale w koncu sobie poradzili i jezdzi jak zegarek

*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Greaser, Ruda i Chevy Blazer
HAIL HAIL ROCK AND ROLL
Tak, mozna. W tej chwili terminy to 3 tydzien stycznia.No i jak rozumiem jeśli akceptujemy długi czas oczekiwania na umówienie się to można się z Blazerem umówić. Dopytuję się, bo mimo jednego już zagazowanego to myślę o zakupie drugiego i najchętniej też zagazowałbym go w KME.
pzdr,
:: Marcin Jablonski
:: KME. Dzial marketingu
:: http://www.kme.eu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości