problem z przednim mostem CD
Moderator: Marcin-Kraków
problem z przednim mostem CD
Witam
No i właśnie wróciłem od mechanika i mam dalej dylemat co robić. Otóż 4WD się u mnie zapina i po kilkudziesięciu metrach z głośnym "bum" się rozpina. No i teraz decyzja - ściągać z USA nowy most czy rozbierać stary i ściągać brakującą część? Czy ktoś miał taki objaw?
MK
No i właśnie wróciłem od mechanika i mam dalej dylemat co robić. Otóż 4WD się u mnie zapina i po kilkudziesięciu metrach z głośnym "bum" się rozpina. No i teraz decyzja - ściągać z USA nowy most czy rozbierać stary i ściągać brakującą część? Czy ktoś miał taki objaw?
MK
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
W tym temacie to ja się moge wypowiedzieć bo mój napęd przeszkolił mnie pod tym względem dość mocno
- po pierwsze sprawdź czy to napewno przód ci się rozłącza czy aby nie w reduktorze.
- po drugie jeśli to na reuktorze to po prostu długo nie był używany i sie po prostu coś przysyfiło. u mnie po pół roku walki. samo puściło i teraz mam spoks.
- natomiast jeśli to w przednim napędzie to po prostu trzeba rozebrać i sprawdzić stan wielowypustu łącznika. oczywiście po upewnieniu się że jest właściwe podciśnienie.
- po pierwsze sprawdź czy to napewno przód ci się rozłącza czy aby nie w reduktorze.
- po drugie jeśli to na reuktorze to po prostu długo nie był używany i sie po prostu coś przysyfiło. u mnie po pół roku walki. samo puściło i teraz mam spoks.
- natomiast jeśli to w przednim napędzie to po prostu trzeba rozebrać i sprawdzić stan wielowypustu łącznika. oczywiście po upewnieniu się że jest właściwe podciśnienie.
Zbliżają się sztandary króla piekieł
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
To wygląda tak:
1) rozpina na moście, a nie reduktorze - to na 100%
2) opony zużyte podobnie ale różnych firm - może tu leży problem?
A teraz pytania:
1) jaka linka z blokadą z żuka???
2) jakie jest właściwe podciśnienie?
3) czy trzyma tylko podciśnienie, czy jest jakaś blokada mechaniczna w moście?
Pozdrawiam, Marcin
1) rozpina na moście, a nie reduktorze - to na 100%
2) opony zużyte podobnie ale różnych firm - może tu leży problem?
A teraz pytania:
1) jaka linka z blokadą z żuka???
2) jakie jest właściwe podciśnienie?
3) czy trzyma tylko podciśnienie, czy jest jakaś blokada mechaniczna w moście?
Pozdrawiam, Marcin
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Rany ! OPONY INNYCH FIRM ! - weź centymetr i zobacz jaka jest różnica wysokości. Zmień opony i po problemie - o ile zębatka przesuwki nie dała ciała.Marcin1 pisze:To wygląda tak:
1) rozpina na moście, a nie reduktorze - to na 100%
2) opony zużyte podobnie ale różnych firm - może tu leży problem?
Pozdrawiam, Marcin
Linka ssania od Żuka (taki dostawczak) miała zapadkę i po wyciagnięciu należało przekręcić gałkę w prawo i dopiero można było wcisnąć gałkę. A podciśnienie na siłownik idzie ciągle.
No to zmierzę te opony ale dziwne to jest, że napęd wyskakuje zamiast zmielić zęby
. Swoją drogą poprzednio (jak kupiłem) to średnice były różne (jedna oś prawie nowa, druga zużyta) ale jeździłem zimą więc był poślizg i zero problemów. Muszę sprawdzić czy na luźnej nawierzchni nie wypada.
A swoją drogą to w ogóle bym tego nie sprawdzał gdyby nie to, że w ogóle przestało włączać 4WD. Ponoć pomogło lekkie przesunięcie aktuatora (jak to będzie po polsku?) - ciekawe, czy ktoś go przegiął przypadkiem np. przy wymianie piast, czy coś się jednak zwaliło.
Pozdrawiam, Marcin
PS Wiem co to Żuk i to dobrze
Nysa też

A swoją drogą to w ogóle bym tego nie sprawdzał gdyby nie to, że w ogóle przestało włączać 4WD. Ponoć pomogło lekkie przesunięcie aktuatora (jak to będzie po polsku?) - ciekawe, czy ktoś go przegiął przypadkiem np. przy wymianie piast, czy coś się jednak zwaliło.
Pozdrawiam, Marcin
PS Wiem co to Żuk i to dobrze

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
No i tego nie rozumiem. Jeżeli zacznę skręcać na przyczepnej nawierzchni to musi wyskakiwać jeśli wyskakuje teraz bowiem koła przednie i tylne nawet przy identycznej średnicy mają zupełnie różną drogę w zakręcie do pokonania. Zastanawiam się tylko dlaczego żeby w ogóle zaczęło wzębiać trzeba było przesuwać aktuator? A może teraz wciąż wzębia za płytko?
Czy ktoś w okolicach Łodzi lub Warszawy dysponuje kanałem i doświadczeniem z innych Blazerów żeby zweryfikować głębokość wzębiania?
Pozdrawiam, Marcin
Czy ktoś w okolicach Łodzi lub Warszawy dysponuje kanałem i doświadczeniem z innych Blazerów żeby zweryfikować głębokość wzębiania?
Pozdrawiam, Marcin
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Może to ci pomoże
http://www.modyfikator.pl/pub/IFS_Blaze ... index.html
A jak chcesz pogadać to zapraszam w tygodniu
http://www.modyfikator.pl/pub/IFS_Blaze ... index.html
A jak chcesz pogadać to zapraszam w tygodniu

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Dźwigam budę 2''. I zawieszenie 2''. Wiesz ja mam auto seryjnie 4'' wyższe od twojego więc nie muszę duzo kombinować 
Może bedę musiał podciać poszerzenia ale przy tym ET felg 10.5 nie powinny obcierać. Przy 12.5 już trzeba podcinac nadkola.
Śruby karoserii to M12x1.75 więc popularne. Wystarczy dać dłuższe i dystanse z poliamidu i bedzie git.

Może bedę musiał podciać poszerzenia ale przy tym ET felg 10.5 nie powinny obcierać. Przy 12.5 już trzeba podcinac nadkola.
Śruby karoserii to M12x1.75 więc popularne. Wystarczy dać dłuższe i dystanse z poliamidu i bedzie git.
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
He he mało tego, mam seryjnie 4'' szerzej 
cytuję:
RPO ZR2 only full ladder-type frame with modified suspension mounting points which provide:
• 100mm wider track (3.9 inches wider than regular S-10)
• Three-inch suspension height increase
• Enhanced front (7.25" ring gear) and rear (8.5" ring gear) axles w/ 3.73:1 rear-axle ratio
• Larger wheel and axle bearings
• 31 x 10.5R-15 LT/C black wall off-road tires (BFG A/Ts on pickups and BFG Long Trails on BlaZeR2)
• 46mm gas pressurized Bilstein Monotube shocks
• Rear axle track bar (pickups) / rear sway bar (BlaZeR2)
• Wheel flares (black on S-10 pickups and BlaZeR2 / body-color on Sonoma pickups)
• 33mm (early model) / 28mm (late model) front anti-sway bar
• Skid plates

a tu na oponkach 33x12.5x15


cytuję:
RPO ZR2 only full ladder-type frame with modified suspension mounting points which provide:
• 100mm wider track (3.9 inches wider than regular S-10)
• Three-inch suspension height increase
• Enhanced front (7.25" ring gear) and rear (8.5" ring gear) axles w/ 3.73:1 rear-axle ratio
• Larger wheel and axle bearings
• 31 x 10.5R-15 LT/C black wall off-road tires (BFG A/Ts on pickups and BFG Long Trails on BlaZeR2)
• 46mm gas pressurized Bilstein Monotube shocks
• Rear axle track bar (pickups) / rear sway bar (BlaZeR2)
• Wheel flares (black on S-10 pickups and BlaZeR2 / body-color on Sonoma pickups)
• 33mm (early model) / 28mm (late model) front anti-sway bar
• Skid plates

a tu na oponkach 33x12.5x15

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości