Strona 1 z 1

Problem z przełacznikiem napędów

: czw wrz 25, 2008 11:14 pm
autor: kiszon
Witam! Jestem nowym blzerowiczem, nabyłem s-10 96' i mam problem z przełącznikim napędów.
Proszę o poradę :D [/b]

: czw wrz 25, 2008 11:23 pm
autor: klucz13
No to rzeczywiście masz problem :)20
:)21

: czw wrz 25, 2008 11:38 pm
autor: kiszon
Słusznie :D , problem polega na tym, że gdy naciskam przełącznik to na chwilęzmiga i gaśnie tak jakby wybijał..

: czw wrz 25, 2008 11:54 pm
autor: golony
posprawdzaj na poczatek wtyczki tylko nie przy przelaczniku tylko przy reduktorze a sporobuj wlaczac napedy na n i na p na obu to samo?

: pt wrz 26, 2008 12:00 am
autor: kiszon
tak, próbowałem włączać na P i na N, ale cały czas to samo

: pt wrz 26, 2008 12:04 am
autor: golony
sprobuj posprawdzac wtyczki w reduktorze moze ktoras jest zabrudzona i nie styka albo padl ci silownik

: pt wrz 26, 2008 12:17 am
autor: kiszon
dzięki za poradę, jeszcze dziś sprawdzę. Pozdrawiam

napedy przelacznik

: wt wrz 30, 2008 5:48 am
autor: 1szyman
Witaj miałem podobny problem podczas naprawy napędów okazało się ze to bezbiecznik :D

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: wt cze 23, 2009 10:12 am
autor: arturok
Koledzy, jaki bezpiecznik?
Gdzie go szukać?
Musze poprawiać po gazowniku :)11

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: wt cze 23, 2009 11:24 am
autor: 1szyman
Sprawdź wszystkie bezpieczniki miałem ten problem po zwarci bezpiecznik sie przepalił i ...wiadomo . Wymieniałeś półoś ???

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: wt cze 23, 2009 12:55 pm
autor: arturok
No tak ale jakiś konkretny, bo wczoraj wydawało mi się że wszystkie przeleciałem ??

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: wt cze 23, 2009 3:40 pm
autor: Arturosxp
myślę ze trzeba na żabę i obejrzeć okolice rurki doprowadzającej LPG do reduktora.
W tych rejonach zapewne pracował gazownik ;-)

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: śr cze 24, 2009 9:08 pm
autor: elrey
Witam,ja też przerabiałem temat,najpierw sprawdziłem elektronikę i nic ,wtyczki i nic no i zabrałem się do wyjęcia akumulatora,pod półką na akumulator jest membrana (w większości przypadków kruszeje,ale u mnie była ok)no i po nitce do kłębka trafiłem na przerwany przewód ciśnieniowy,który wymieniłem i działają napędy jak z fabryki.

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 7:26 am
autor: Lena
sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 7:51 am
autor: Arturosxp
Lena, Czyli co sugerujesz??

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 8:16 am
autor: Lena
a) kupić kilka dobrych piw i ze dwie ramki fajek
b) sprawdzić czy otwiera się za zaworek sterujący wiszący na grodzi silnika (czy robi pssssss...)
c) jak zaworek działa to sprawdzić czy podciśnienie dochodzi do sterownika pod akumulatorem
d) naprawić
e) enjoy the ride

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 8:27 am
autor: Arturosxp
czyli troche pracy i działa.
Mnie pewnie bedzie wiecej to kosztowało.... wiesz co mam na mysli ;-)

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 8:38 am
autor: Lena
szarp kasę z AC to jeszcze na koniec zjemy pyszne Biriani w indyjskiej restauracji...

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 8:42 am
autor: Arturosxp
no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 9:10 pm
autor: Marcin1
Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: czw cze 25, 2009 9:11 pm
autor: Marcin1
Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: pt cze 26, 2009 1:41 pm
autor: Lena
bo masz zwykły reduktor NP233 a nie NP236

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: ndz cze 28, 2009 11:06 pm
autor: golony
Arturosxp pisze:no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich
jesli nie PZU to czarno widze ta wycene ostatnio przerabialem kilka ubezpieczalni i tylko oni placa przyzwoicie inaczej to tylko sprawa w sadzie ale powodzenia:)

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: pn cze 29, 2009 8:14 am
autor: Arturosxp
no zobaczymy...

Re: Problem z przełacznikiem napędów

: pn cze 29, 2009 9:06 pm
autor: golony
jeszcze ci wyceny nie przyslali ? u mnie zawsze trwalo to max 2 dni...napisz jak to nie tajemnica jakie uszkodzenia i ile zaproponowali .mi za przedni zdezak w lnku chcieli zaplacic 450 zl z lakierowaniem a innym razem w pzu za bardzo podobne uszkodzenia 1600zl to samo z generalli i alianz jedna wielka kupa