witam i pytam
Moderator: Marcin-Kraków
witam i pytam
chcąc dołączyć jako posiadacz szukam i znalazłem, może ktoś zna te auta:
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-4-3- ... 31855.html
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-C8312742.html
pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za zainteresowanie
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-4-3- ... 31855.html
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-C8312742.html
pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za zainteresowanie
Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Re: witam i pytam
recenzja nt. tego zielonego:
właśnie skończyłam robić jazdę próbną. świetnie się prowadzi. do wymiany prawy górny sworzeń.
klasycznie pocą się przewody olejowe do filtra. troszkę podrdzewiały z tyłu. mega szerokie felgi 10'' no i 18'' więc mało opony i na wybojach tłucze ale na asfalcie baja. przednie gumy do wymiany. nie działa sprężarka klimy i podobno była zablokowana więc nie wiadomo czy do naprawy czy do wymiany. klocki beznadziejne, hamując ze 150 dostały fadingu. przednie amortyzatory fabryka, tylne wymienione. tarcze hamulcowe jak nowe. przepięknie pracuje skrzynia biegów. ciasny układ kierowniczy bez zbędnych luzów. 147tyś na liczniku i jest to wiarygodny przebieg. reduktor działa bez zarzutu, blokada G80 także działa pięknie. w środku zadbany. troszkę popękany skaj na boku siedzenia kierowcy ale każdy tapicer to naprawi. samochód zużyty wiarygodnie. z przodu zapewne miał dzwona i ktoś odkupił atrapę chłodnicy i światła bo są amerykańskie więc symetryczne. powinny być asymetryczne albowiem auto export europe. uwaga finalnie człowiek chce 12tyś na rękę i nie widzę bardziej wiarygodnego samochodu za te pieniądze. zawsze można sprzedać koła i już samochód wychodzi 10.500.
w porównaniu do tych wszystkich ciężarowych belgijczyków w ogłoszeniach 1999 a produkowanych w 1995 na starym silniku CMFI to ten 1977 jest dosyć atrakcyjny i oczywiście na silniku CSFI.
właśnie skończyłam robić jazdę próbną. świetnie się prowadzi. do wymiany prawy górny sworzeń.
klasycznie pocą się przewody olejowe do filtra. troszkę podrdzewiały z tyłu. mega szerokie felgi 10'' no i 18'' więc mało opony i na wybojach tłucze ale na asfalcie baja. przednie gumy do wymiany. nie działa sprężarka klimy i podobno była zablokowana więc nie wiadomo czy do naprawy czy do wymiany. klocki beznadziejne, hamując ze 150 dostały fadingu. przednie amortyzatory fabryka, tylne wymienione. tarcze hamulcowe jak nowe. przepięknie pracuje skrzynia biegów. ciasny układ kierowniczy bez zbędnych luzów. 147tyś na liczniku i jest to wiarygodny przebieg. reduktor działa bez zarzutu, blokada G80 także działa pięknie. w środku zadbany. troszkę popękany skaj na boku siedzenia kierowcy ale każdy tapicer to naprawi. samochód zużyty wiarygodnie. z przodu zapewne miał dzwona i ktoś odkupił atrapę chłodnicy i światła bo są amerykańskie więc symetryczne. powinny być asymetryczne albowiem auto export europe. uwaga finalnie człowiek chce 12tyś na rękę i nie widzę bardziej wiarygodnego samochodu za te pieniądze. zawsze można sprzedać koła i już samochód wychodzi 10.500.
w porównaniu do tych wszystkich ciężarowych belgijczyków w ogłoszeniach 1999 a produkowanych w 1995 na starym silniku CMFI to ten 1977 jest dosyć atrakcyjny i oczywiście na silniku CSFI.
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
Re: witam i pytam
Zielony ma tak robione zdjęcia, że nic nie widać. W czerwonym do dokładnego obejrzenia prawy przód no i brak gałeczki w radiu. Za to czerwony ma dwie poduchy, no i roletę bagażnika (czy ktoś wie gdzie kupić taką roletę?).
Pozdrawiam, Marcin
Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4
Re: witam i pytam
czerwony jest lakierowany - zobacz tylne naroża i zderzak
gdzieś miałam roletę - czarna czy brązowa ? miałeś być na urlopie...
zielony też ma roletę...czepiasz się...
gdzieś miałam roletę - czarna czy brązowa ? miałeś być na urlopie...
zielony też ma roletę...czepiasz się...
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
Re: witam i pytam
Dziękuję za odp.nie spodziewałem się tak szybkiego odzewu, już mi się podoba to forum:-)
Zielonego nie zdołałałem jeszcze zobaczyć, czerwonym już jeździłem, pytałem o lakier, sprawdzali i ma być oryginalny, ja nie sprawdziłem swoim magicznym ołówkiem bo lał deszcz, pozostaje mi go porównać z tym zielonym co będzie już proste bo wiem na co patrzeć dzięki skrupulatnej koleżance;-)
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!
ps może ktoś ma coś do polecenia blisko wawy...
Zielonego nie zdołałałem jeszcze zobaczyć, czerwonym już jeździłem, pytałem o lakier, sprawdzali i ma być oryginalny, ja nie sprawdziłem swoim magicznym ołówkiem bo lał deszcz, pozostaje mi go porównać z tym zielonym co będzie już proste bo wiem na co patrzeć dzięki skrupulatnej koleżance;-)
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!
ps może ktoś ma coś do polecenia blisko wawy...
Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Re: witam i pytam
Jestem na urlopie. A roleta raczej czarna niż brązowa bo tapicerkę mam szarą. A że się czepiam to wszyscy wiedząLena pisze:czerwony jest lakierowany - zobacz tylne naroża i zderzak
gdzieś miałam roletę - czarna czy brązowa ? miałeś być na urlopie...
zielony też ma roletę...czepiasz się...

Blazer 4.3V6 LS 4x4
Re: witam i pytam
Dziś przyjżałem się zielonemu, w porównaniu z czerwonym to trochę szrocik, doszedł mi jeszcze ciekawy jeep, mimo, że to niewłaściwy dział forum ale może ktoś coś wie o nim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9013696
pozdrawiam!
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9013696
pozdrawiam!
Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Re: witam i pytam
ale to jeeppawel_plt pisze:Dziś przyjżałem się zielonemu, w porównaniu z czerwonym to trochę szrocik, doszedł mi jeszcze ciekawy jeep, mimo, że to niewłaściwy dział forum ale może ktoś coś wie o nim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9013696
pozdrawiam!

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
Re: witam i pytam
ZJ z silnikiem 4.0 w automacie po 200tyś km. kup a po dwóch tygodniach będziesz sobie pluł w brodę...
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
Re: witam i pytam
...znaczy mają taki krótki okres trwałości? 
czy mam rozumieć, że Blazery to poprostu solidniejsze auta od Grandów? muszę coś szybko kupić bo sprzedałem osobówkę i w grę wchodzą tylko te dwa modele, ostatecznie(boję się już pisać)Ford Explorer:-)
pozdrawiam

czy mam rozumieć, że Blazery to poprostu solidniejsze auta od Grandów? muszę coś szybko kupić bo sprzedałem osobówkę i w grę wchodzą tylko te dwa modele, ostatecznie(boję się już pisać)Ford Explorer:-)
pozdrawiam
Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Re: witam i pytam
Przejedź się Blazerem z dobrymi amortyzatorami i kołami ET+20 zamiast ET+50 (fabryka) a potem przejedź się Jeepem ZJ. do Jeepa weź sobie torebki aby móc zwymiotować jak będzie bujał na boki...
słyszałeś kiedyś o awarii jakiegoś mostu w Blazerze ? o padającym reduktorze ? pomiędzy silnikiem 4.0 w ZJ a 4.3 jest przepaść, raptem 15KM ale te konie w GM to jakieś takie wypasione a w 4.0 kulawe...
słyszałeś kiedyś o awarii jakiegoś mostu w Blazerze ? o padającym reduktorze ? pomiędzy silnikiem 4.0 w ZJ a 4.3 jest przepaść, raptem 15KM ale te konie w GM to jakieś takie wypasione a w 4.0 kulawe...
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
Re: witam i pytam
to się nie liczy bo to był sabotaż a nie awaria...
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
- Jerry JEEP
- jestem tu nowy...
- Posty: 67
- Rejestracja: sob kwie 30, 2005 2:58 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: witam i pytam
A moje bummm w moście to się nie liczy
Przerobiłem Pipy, Chevy i inne wynalazki i prawda jest taka że jak się wykorzystuje samochody zgodnie z ich przeznaczeniem to się nie psują (taka teoria). A co do ZJ czy WJ to się kupuje V8 a nie jakieś tam pseudo oszczędnościowe wersje R6 czy niedajboże gnojówkopędne włoskie g.... no i na tym zakończe bo będzie cenzura
Lena, przejedź się WJ z 4,7HO albo ZJ z 5,9 ze stabilizatorem Addco a stwierdzisz że S-10 stał się jakiś taki zmulony

Przerobiłem Pipy, Chevy i inne wynalazki i prawda jest taka że jak się wykorzystuje samochody zgodnie z ich przeznaczeniem to się nie psują (taka teoria). A co do ZJ czy WJ to się kupuje V8 a nie jakieś tam pseudo oszczędnościowe wersje R6 czy niedajboże gnojówkopędne włoskie g.... no i na tym zakończe bo będzie cenzura

Lena, przejedź się WJ z 4,7HO albo ZJ z 5,9 ze stabilizatorem Addco a stwierdzisz że S-10 stał się jakiś taki zmulony

K5 5700 SILVERADO
Re: witam i pytam
ależ jeżdżę czasem WuJkami i jestem pod wrażeniem poprawy jakości prowadzenia. natomiast 4.7 ma takie same osiągi jak Blazer 2001 wzwyż po zmianie softu w kompie.
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
Re: witam i pytam
...no tak, tylko tym autem ma się przetaczać moja żona więc osiągi i wytrzymałość mało istotne za to wielkość jak jak bardziej ze względu na bierne bezpieczeństwo i tu wygrywa grand choć jak dla mnie to i tak mały jest:-)
pozdrawiam
pozdrawiam
Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Re: witam i pytam
Skoro wielkość ma znaczenie to zwróć uwagę na Tahoe / Suburban. Duży rozmiar i masa w standardzie, tylko kolor dla żony przypasuj 

Chevy Tahoe 5.7 V8
Re: witam i pytam
pawel_plt pisze:...no tak, tylko tym autem ma się przetaczać moja żona więc osiągi i wytrzymałość mało istotne za to wielkość jak jak bardziej ze względu na bierne bezpieczeństwo i tu wygrywa grand choć jak dla mnie to i tak mały jest:-)
pozdrawiam
a to kochany się głęboko mylisz - Grand składa się jak karton z papieru albowiem... nie ma ramy a nadal waży 2 tony a praw fizyki nie oszukasz więc pod własną masą się zapada...
Pod tym względem samochody oparte na ramie są dużo mocniejsze i w starciu z drugim pojazdem powodują straszne zniszczenia. Oczywiście przy uderzeniu w nieruchomą przeszkodę (filar mostu, drzewo) skutki będą opłakane dla obydwu rodzajów nadwozia (samonośne i oparte na ramie).
Rok temu był wypadek w Krakowie albo w Katowicach gdzie matka i trójka dzieci zginęła w małej czołóweczce z TIR'em w ! terenie zabudowanym ! gdzie teoretycznie jest do 50km/h. Ramiak to ramiak...
San Shou moja miłość: http://www.youtube.com/watch?v=LoszTLmV5hk
- Jerry JEEP
- jestem tu nowy...
- Posty: 67
- Rejestracja: sob kwie 30, 2005 2:58 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: witam i pytam
Akurat Grand jest bardzo mocnym samochodem jeśli chodzi o zderzenie czołowe, sam przerzyłem wypadek WJotem i to z większą Dyskoteką z której nic nie zostało (Palant zaczą wyprzedzać pod góre). Rama przy takich uderzeniach wcale nie jest dobra, samochód składa się i zakleszcza pasażerów - dla tego większość producentów samochodów terenowych od niej odchodzi. Nie bez powodu Grand otrzymał 4 gwiazdki a Blazer tylko 3
K5 też bym niechciał w nic przywalić, choć to wielkie i ciężkie to rame ma mizerną

K5 też bym niechciał w nic przywalić, choć to wielkie i ciężkie to rame ma mizerną

K5 5700 SILVERADO
Re: witam i pytam
Grunt to umieć sobie coś wytłumaczyćJerry JEEP pisze:Akurat Grand jest bardzo mocnym samochodem jeśli chodzi o zderzenie czołowe, sam przerzyłem wypadek WJotem i to z większą Dyskoteką z której nic nie zostało (Palant zaczą wyprzedzać pod góre). Rama przy takich uderzeniach wcale nie jest dobra, samochód składa się i zakleszcza pasażerów - dla tego większość producentów samochodów terenowych od niej odchodzi. Nie bez powodu Grand otrzymał 4 gwiazdki a Blazer tylko 3![]()
K5 też bym niechciał w nic przywalić, choć to wielkie i ciężkie to rame ma mizerną



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: witam i pytam
No, ale kolega Jerry nie pisze jako zaślepiony posiadacz jeepa, tylko raczej obiektywnie porównuje zaposiadywane żelazo bez niepotrzebnych emocjiklucz13 pisze:Grunt to umieć sobie coś wytłumaczyćJerry JEEP pisze:Akurat Grand jest bardzo mocnym samochodem jeśli chodzi o zderzenie czołowe, sam przerzyłem wypadek WJotem i to z większą Dyskoteką z której nic nie zostało (Palant zaczą wyprzedzać pod góre). Rama przy takich uderzeniach wcale nie jest dobra, samochód składa się i zakleszcza pasażerów - dla tego większość producentów samochodów terenowych od niej odchodzi. Nie bez powodu Grand otrzymał 4 gwiazdki a Blazer tylko 3![]()
K5 też bym niechciał w nic przywalić, choć to wielkie i ciężkie to rame ma mizernąi w to uwierzyć
![]()

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: witam i pytam
Nie chodzi mi o zderzenia z tirami, z nimi nikt nie wygra(poza czołgiem czy czymś innym opancerzonym), chodzi o przewagę nad samobójcami z osobówek i tu znaczenie ma nawet nie tyle sztywność co wysokość, rok temu na trasie Otwockiej(wzdłuż torów)małolat wyprzedzał zator jakąś sportową Hondą i spotkał się czołowo z rodziną jadącą terenówką(nie było podane jaką)ze śmiertelnym dla siebie i zerowym dla drugiej strony(zdrowotnie)skutkiem, o to mi właśnie chodzi, żeby tylko samobójca się zabijał!
pozdro dla Wszystkich Dyskutantów
pozdro dla Wszystkich Dyskutantów

Jeep Grand WJ 4.0 Laredo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości