Strona 1 z 1
6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: śr gru 16, 2009 12:36 pm
autor: tymon4x4
Witam wszystkich
Przymierzam się do zakupu gmc lub chevy z lat 90tych K1500/K2500 ex cab ewentualnie tacho / suburban .
I tak się zastanawiam mocno na dieslem to ma być auto do codziennej jazdy od czasu do czasu 2.5 tony na haku .
Zamierzam jeździć na zwykłym ON bez wynalazków .
Mam zamiar ciągać 2.5 tony czasem to chyba lepiej kupić 4x4 ?
Czy ktoś z Was mógłby mi napisać z jakim silnikiem najlepiej kupić żeby potem nie było problemów ?
Obiło mi się o uszy ze coś tam siada w tych 6.5 TD czy to prawda ?
Czy ktoś z was może mi napisać średnie spalanie 6.2 i 6.5 TD .
Dziękuje i pozdrawiam
Tymon
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: śr gru 16, 2009 8:14 pm
autor: klucz13
A nie lepiej benzyna plus gaz i taniej w zakupie i ekspolatacji , dizle z tych lat bedą zajechane na maksa.Gdzie chcesz kupić ?

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: czw gru 17, 2009 11:19 am
autor: smuggler
Roznice to przede wszystkim osiagi - 6.2 jest wolnossacy.
Mam wlasnie taki woz jakiego szukasz - Chevy K1500 ext cab 4x4 z silnikiem 6.5TD. Slaba ich strona jest przegrzewajacy sie sterownik pompy wtryskowej. Znajduje sie bezposrednio na pompie i w zalozeniu mial byc od niej chlodzony, co w czasie jazdy moze sie sprawdza, ale po pewnej liczbie wylaczen goracego silnika, kiedy chlodzenia juz nie ma, procesorek sie przegrzewa. Najlepsze wyjscie to wyprowadzenie go poza komore silnika i zamontowanie na solidnym radiatorze, co zrobilem u siebie i hula bezproblemowo.
Poza tym, specjalnie nic wiecej go nie boli. Jedyne na co mozna narzekac to maly potencjal tunerski, jesli ktos ma takie zapedy. Ale jak wystarczy Ci fabryka to bedzie jezdzil dlugo i szczesliwie.
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ? w pick upie
: czw gru 17, 2009 7:39 pm
autor: tymon4x4
benzyna odpada lpg tak samo , interesuje mnie diesel raczej ze Szwajcarii albo Szwecji będę chciał sprowadzić ,
a te 6.2 wolno ssące maja podobno rożne moce silnika czy taka np gmc sierra z 90 roku z tym silnikiem będzie mulem czy to jakoś jeździ ?
a czy do tych 6.5 td amerykanie już wykombinowali intercoler ? można tam coś takiego wsadzić coś podkręcić czy to olać ?
Ile pali taki 6.2 a 6.5 TD po mieście ?
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: wt gru 22, 2009 12:59 pm
autor: denton
Moge mowic o 6.2D-miasto ok.14-15, trasa przy sredniej predkosci 100-110 spalil na trasie 1000km ciut powyzej 11.
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: sob gru 26, 2009 5:31 pm
autor: tymon4x4
denton pisze:Moge mowic o 6.2D-miasto ok.14-15, trasa przy sredniej predkosci 100-110 spalil na trasie 1000km ciut powyzej 11.
a jak w mrozach odpalanie są problemy ? Zbiera się z tym silnikiem K5 ? Czy tak po prostu sobie jeździ ?
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: sob gru 26, 2009 9:05 pm
autor: motylusowaty
6,2D z odpalaniem nie ma żadnych problemów jeżeli są dobre akumulatory. -20 C nie jest problemem poprostu pali. natomiast spalanie to mam minimalnie 18l miasto a często 22l ale jeżdżę Suburbanem z 89roku
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: pn gru 28, 2009 11:48 am
autor: denton
No Suburban ciut wiekszy i ciezszy jest niz Blazer.Co do zbierania sie -demon szybkosci to nie jest ale na autostradzie radzi sobie OK tzn nie ma wiekszych problemow z wyprzedzaniem ciezarowek i utrzymywaniem sredniej predkosci powyzej 100km/h.
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: pn gru 28, 2009 6:53 pm
autor: Igor V8
To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: pn gru 28, 2009 7:16 pm
autor: klucz13
Igor909 pisze:To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego

Bo jest zrobiony w lepszej technologi a nie adoptowany z walca drogowgo
Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?
: śr gru 30, 2009 3:26 pm
autor: tymon4x4
klucz13 pisze:Igor909 pisze:To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego

Bo jest zrobiony w lepszej technologi a nie adoptowany z walca drogowgo
nic dodać

nic ująć
