Chevrolet Tahoe

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

bajtucha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Chevrolet Tahoe

Post autor: bajtucha » śr paź 27, 2010 9:42 am

Dzień dobry wszystkim.
Planuję zakup dużego rodzinnego auta, a jako, że bardzo podobają mi się amerykańskie samochody - pod uwagę biorę zakup między innymi Chevroleta Tahoe z roku około 2000 - 2003.
Chciałem Was zapytać czy wiąże się to ze sporym ryzykiem ? Na mechanice samochodowej nie znam się w ogóle i nigdy amerykańcem nie jeździłem. Za samochodem z USA w moim przekonaniu przemawia: wielkość, wygoda, duży, trwały i prosty silnik - potrafiący sporo przejechać, tani w naprawie - bez turbin, elektroniki itp.
Boję się natomiast tego czy: samochód nie jest zbyt oryginalny, a co za tym idzie części nie dostępne; mechanicy nie będą potrafili tego naprawiać (jestem z trójmiasta); spora usterkowość, o której wiele ludzi mi do o koła trąbi.

Bardzo bym chciał takie auto, ale nie jestem aż takim zapaleńcem, żeby ciągle coś przy nim dłubać. Krótko mówiąc czy zakładając, że uda się kupić zadbany egzemplarz i dbając o auto jak należy - można te samochody traktować jak resztę europejskiej konkurencji ? Bardzo proszę o wszelkie spostrzeżenia.

Jeszcze jedno.... czy inne samochody z USA takie jak grand cherokee, dodge durango - przez to że są bardziej popularne - są waszym zdaniem mniej kłopotliwe ?

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko

Kontaktowanie:

Re: Chevrolet Tahoe

Post autor: Misiek Bielsko » śr paź 27, 2010 10:03 am

Może nie do końca w temacie, ale granda sobie odpuść, bo to tragicznie małe auto w środku jest... Tylko wygląda na duże z zewnątrz.

czarnuch3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: czarnuch3 » śr paź 27, 2010 10:13 am

Sam szukałem Cheviego, ale w Polsce niestety wybór jest bardzo ograniczony. Skończyło się na Dodgu Durango, auto duże i naprawdę amerykańskie :) Napewno u nas w kraju można znaleźć więcej egzemplarzy.
Dodge Durango 2002 4.7

bajtucha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...