Dźwignia po lewej stronie kierownicy

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
nadglowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw maja 27, 2010 11:25 am
Lokalizacja: Strzelin

Dźwignia po lewej stronie kierownicy

Post autor: nadglowski » sob lis 06, 2010 8:28 pm

Witam nabyłem wczoraj Blazera S10 '87 2.8 i mam uszkodzony przełącznik kierunkowskazów, tempomatu, wycieraczek czy taka dźwigienka pasuje z młodszych modeli i różnych pojemności a może pasuje z innego modelu np: Astro
Byłoby super gdyby ktoś z was miał przypadkiem taką w garażu.
Podajcie jakąś stronkę z częściami albo telefon do kogoś kto handluje gratami do amerykańskich wózków.

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczy reduktora:
Czy na 4L z reduktora powinien wydobywać się inny dźwięk niż na 4H?
[O]===DAIHATSU=TURBO[O]
\__________________/
Kiedyś ROCKY 2.0 3Y później BLAZER S10 2.8 teraz ROCKY 2.8 TD.

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: Dźwignia po lewej stronie kierownicy

Post autor: kulkagsx1200 » sob lis 06, 2010 10:06 pm

witam ziomala :)21
na 4L zazwyczaj reduktor troche wyje :)21 na 4H lub2H nie powinno byc go raczej slychac :wink: choc w tak leciwych autach to raczej bedzie slyszalny i w tych polozeniach :wink:
co do przelacznika to mam jakis ale chyba bez tampomatu :roll: wydaje mi sie ze jest taki sam jak w chryslerach i jeepach ale nie jestem pewien dokladnie . moze jakas fotke zapodaj :wink:
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Dźwignia po lewej stronie kierownicy

Post autor: Marcin1 » ndz lis 07, 2010 12:08 am

Kiedyś kupiłem taki przełącznik - ale do nowszej wersji - od Leny z forum. Może popytaj.

Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4

Awatar użytkownika
nadglowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw maja 27, 2010 11:25 am
Lokalizacja: Strzelin

Re: Dźwignia po lewej stronie kierownicy

Post autor: nadglowski » ndz lis 07, 2010 8:50 am

Siema jeepnięty!
Nie wiem czy pamiętasz ale niedawno jeździłem Rockersem (Baza Głęboka) i w Rakiecie 4L było głośniejsze ale tu na 4L słychać niemalże gwizd z reduktora idzie w terenie przednio nic nie zgrzyta i ten dźwięk jest nawet fajny ale czy tak ma być?
Generalnie nie kupiłem tego auta do off-roadu tylko do bujania po czarnym ale chcę wiedzieć na co mogę sobie pozwolić?
Jeżeli chodzi o dźwigienkę to zależy mi na tempomacie ale tymczasowo dobra byłaby i taka bez. Może zajadę do Ciebie i przymierzymy?
[O]===DAIHATSU=TURBO[O]
\__________________/
Kiedyś ROCKY 2.0 3Y później BLAZER S10 2.8 teraz ROCKY 2.8 TD.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości