Tahoe

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

mateus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: czw cze 24, 2004 10:02 pm
Lokalizacja: Kraków

Tahoe

Post autor: mateus » czw mar 10, 2011 5:56 pm

Witam
Przeszukałem całe formu i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Mianowicie jak w tahoe(1996, 5,7 l) rozwiązany jest napęd 4x4, gość z którym rozmawiałem, który jednocześnie jest sprzedającym twierdzi, że tam jest centralny dyferenjcjał. Mi sie coś kołacze we łbie, że tam npęd na sztywno się dołącza. Wie ktoś?
A przy okazji zna ktoś:
http://otomoto.pl/chevrolet-tahoe-lt-4x4-C17056662.html
Będę wdzięczny za wszelkie info na temat tahoe z linka i tahoe wogóle.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Tahoe

Post autor: Kostuch » czw mar 10, 2011 7:37 pm

Napęd jest uczciwie dołączany na sztywno wajchą w podłodze. Nie ma żadnego dyfra międzyosiowego.
Dopiero od 97 były takie z fulltime 4x4 zapinane guzikami.

Chyba że jest jakiś przeszczep (jak reduktory w jeepach 242 i 249).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
smuggler
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
Lokalizacja: Wawa

Re: Tahoe

Post autor: smuggler » śr kwie 06, 2011 12:10 pm

MY1998 i w górę mają guzik full time, ale to też nie jest napęd z międzyosiowym dyfrem, a dopinany automatycznie przód przy uślizgu tylnej osi.

W Chevy full-size nie ma centralnego dyfra.
Chevy Tahoe 5.7 V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości