Witam
Przeszukałem całe formu i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Mianowicie jak w tahoe(1996, 5,7 l) rozwiązany jest napęd 4x4, gość z którym rozmawiałem, który jednocześnie jest sprzedającym twierdzi, że tam jest centralny dyferenjcjał. Mi sie coś kołacze we łbie, że tam npęd na sztywno się dołącza. Wie ktoś?
A przy okazji zna ktoś:
http://otomoto.pl/chevrolet-tahoe-lt-4x4-C17056662.html
Będę wdzięczny za wszelkie info na temat tahoe z linka i tahoe wogóle.
Tahoe
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Tahoe
Napęd jest uczciwie dołączany na sztywno wajchą w podłodze. Nie ma żadnego dyfra międzyosiowego.
Dopiero od 97 były takie z fulltime 4x4 zapinane guzikami.
Chyba że jest jakiś przeszczep (jak reduktory w jeepach 242 i 249).
Dopiero od 97 były takie z fulltime 4x4 zapinane guzikami.
Chyba że jest jakiś przeszczep (jak reduktory w jeepach 242 i 249).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Tahoe
MY1998 i w górę mają guzik full time, ale to też nie jest napęd z międzyosiowym dyfrem, a dopinany automatycznie przód przy uślizgu tylnej osi.
W Chevy full-size nie ma centralnego dyfra.
W Chevy full-size nie ma centralnego dyfra.
Chevy Tahoe 5.7 V8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości